Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 480 kr.
  • Forhave og baghave 1.100 kr.
  • Vvs til installation af opvaskemaskine 800 kr.
  • Diverse håndværksopgaver 2.200 kr.
  • Køb og udskiftning af batteri på bil 1.100 kr.
  • Fjern asbest tag 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbrug af fyringsolie
  • #2   11. feb 2010 jeg har brugt 150 men jeg fyrer også i brændeovnene hele dagen så det holder det jo nede:) og mit fyr kører stadig kun på sommer

• #6   11. feb 2010 Vi har ikke oliefyr, men vi har forøget vores brændsel med ca. 1/5 henover vinteren.

Det skal dog siges, at vi har fundet en måde at udnytte varmen bedre på i år. Havde dette ikke været tilfældet havde vi skullet øge med mere.

• #7   11. feb 2010 CH.. Hvordan har i udnyttet varmen bedre?

• #8   11. feb 2010 Vi har ledt varmen uden om en akkumuleringstank, ganske enkelt :o)

• #9   11. feb 2010 Okay tak for svaret smiley

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #10   11. feb 2010 Vi har brugt det samme. Og så suppleret med brændeovn.

Det handler om at holde radiatiorerne, så stuen er 20 grader ca. Og så have alle radiatorer i samme rum stående på samme 'tal', så man ikke overforbruger og overkompenserer.

Her er koldt om morgenen. 17 grader. Det varmer ovnen så op på kort tid. Man kan få nogle specielle briketter til ovnen, som holder lune hele natten og gør det nemmere at starte op om morgenen.

• #11   11. feb 2010 Vi fyrer med træpiller og i januar har vi brugt 3 ton , hvor vi brugte 2,4 i dec og her i feb. bliver det også omkring 2,0-2,3 ton. så jo lyder meget rigtigt at I har brugt mere, 600 liter er nu meget. Hvor meget plejer I at bruge på en måned, det skal I jo lige kikke på, måske er der noget galt med tanken. Hvis vi omregner træpillerne til liter olie, ville vi have brugt 250 liter mere i Januar.

• #12   11. feb 2010 Jeg er først lige flyttet ind her i slutningen af december og den gamle lejer fyrede med fast brændsel og havde ikke overblik over, hvad det kostede.

Så jeg ANER ikke, hvad jeg bør bruge. Synes bare, at med en oliepris på 8,2-8-5, er 600l. rigtig meget smiley

• #13   11. feb 2010 Hvor stort er dit hus ? og du har brugt 600 l i januar mdr. ? Hvor er olietanken ? I jorden eller i en garage ?

• #14   11. feb 2010 Et hus vi passer, der står tomt og kun lige kører, så det holdes på omtrent 10 grader har haft et forbrug på 600 liter på 18!!! dage.

Men der er så heller ikke hverken mennesker, komfurer eller andet, der kan give en smule.
    Og så har en dør stået åbent til et koldt loftrum.

Huset er på omtrent 200 kvm.

• #15   11. feb 2010 Marianne: Mit hus er 240 kvm., men varmer kun en del af underetagen op... maks 120 kvm. Huset er 100 år gammelt, men pænt og med nye termovinduer. Lukker altid dørene og har det ikke voldsomt varm indenfor (har ikke lige et termometer).
    Tanken står i et udhus frit ude på gulvet, så en læk burde være til at se.

CH: Hold da op!! Ja, så er mit jo ingenting. Men jeg har nu ikke noget loftrum, der tager al varmen.

Enden på det hele må være, at jeg får udlejer til at tjekke systemet igennem, så jeg er sikker på, at det fungerer optimalt. Så vil jeg høre, om de vil efterisolere, sætte brændeovn op eller noget andet og eller, flytter jeg her fra igen til efteråret... øv :o( Det er sådan et dejligt sted.

• #16   12. feb 2010 Maj-Britt H..... Det er meget ! Ja snak med udlejer.. Vores hus er 458 m2 originale vinduer fra 1885 med forsatsruder, 3,2 m til loftet hvis vi omregner forbruget i januar til olie ville vi have brugt 1500 liter olie..
    Hvordan ser forbruget ud indtil nu i februar ?

• #17   12. feb 2010 Marianne: Jeg ved det faktisk ikke. Tanken blev fyldt i starten af januar og jeg må indrømme, at jeg ikke har kigget på den før i mandags, hvor der så var brugt omkring 700l. - så sjusser jeg mig frem til 600 i januar.

Men nu vil jeg lige snakke med udlejer og så vil jeg få fyld på igen snart. den kan jo være, at der er noget galt med måleren.

• Søren G
    Søren G Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 3
    #18   10. dec 2013 Nu kan jeg se det er ved at være en lidt ældre post, men jeg har i år haft samme problem, med at jeg har brugt alt for mange penge på fyringsolie. Er der nogen der kender til nogle steder man kan købe en slat fyringsolie til billige penge?

Jeg har lidt kig på denne http://www.lavprisolie.dk/ - nogle erfaringer herinde?

Kommentér på:
Forbrug af fyringsolie

Annonce