{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Nupo kur {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Syntes man i tiden hører meget om Nupo kuren, og vil lige høre om der er nogen som kender mere til den eller selv er eller har været på kuren.
Jeg kan ikke rigtig finde et sted, hvor der står hvor mange måltid man skal have og hvor meget de forskellige måltider må indeholde. Altså mængden af Nupo

Håber der er nogle som kan dele ud af deres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nupo kur
  • #2   17. feb 2010 Man kan godt tabe sig af pulverkurer, men skal du vedligeholde vægttabet kræver det en meget seriøs om streng kostomlægning/diæt efterfølgende... Ellers tager man det hele på igen (+ ofte lidt ekstra)... Men det kan være en god kickstarter til en seriøs slankekur og kostomlægning/livsstilsændring...

• #6   17. feb 2010 h´jeg har "været på det" oktober/november i 2008, og det hjælper, men man føler sig meget nedkørt de første par dage.. det eneste der kan anbefales det er deres nupo-barer, dem ville jeg sagtens kunne spise igen, men bare tanken om at skulle drikke en af de der shakers eller spise en af supperne giver mig brækfornemmelser.. men de har lavet et brik/prik-system (kan ikke lige huske navnet) som kan bruges sammen med shakerne og supperne.. men som nogle af dem har nævnt, så er idéen egentlig bare at forbrænde flere kalorier, end der indtages..

Kommentér på:
Nupo kur

Annonce