394 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Gået i stå- kender i det? :( Gået i stå- kender i det? :(

Øv jeg har brug for lidt gode råd tror jeg.

Er i gang med min uddannelse, startede sidste sommer ( VUC) men blev i efteråret 2 gange opereret for modermærkekræft, og samtidig måtte jeg begrave min aller bedste ven da han begik selvmord. Det var en meget hård tid for mig at komme igennem- og heldigvis var min skole så flinke at give mig sygepause i 2 måneder, så jeg bare kom igen til de samme klasser efter juleferien. det var jo smadder fint, trorde jeg. Jeg er nu igang igen, men har sindssygt svært ved at følge med, og tage mig sammen, eftersom jeg har misset over 2 måneders skole og undervisning.

Jeg kan slet ikke tage mig sammen om morgenen til at gå derhen, og egentlig bare slet ikke tage mig ammen til noget som helst smiley Jeg føler mig dum i skolen, hvilket jeg egentlig ikke er, men jeg er bare bagud smiley

Overvejer at finde et job selvom det er nærmest umuligt, og så starte forfra på skolen igen efter sommerferien...ØV det var bare ikke planen det her. Er så sur på mig selv over mangel på motivation smiley

Hva pokker gør man??? Gode råd modtages gerne!!!! ( og evt. et spark i røven!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gået i stå- kender i det? :(
  • #1   23. feb 2010 Prøv at sætte dig ned, og så tænk igennem hvad er det du har aller mest lyst til-------

• #2   23. feb 2010 Tal individuelt med din studievejleder samt din læge om hvordan du føler pt. Det kunne jo være at du har behov for en psykolog som osse har erfaring med coaching

• #5   23. feb 2010 Har lige en fodnote til Heidi's indlæg.

Det er pt ekstremt svært at finde et job pt har selv været på jobjagt siden 1 april sidste år og søger stadigvæk.

• #6   23. feb 2010 Har lige en fodnote til Heidi's indlæg.

Det er pt ekstremt svært at finde et job pt har selv været på jobjagt siden 1 april sidste år og søger stadigvæk.

• #8   23. feb 2010 Hej og tak for jeres respons *ss*

Jamen jeg er nød til at gennemføre de her fag for at komme ind på pædagog seminariet som jeg gerne vil. Jeg har nemlig kun en handelseksamen. I det mindste har jeg et weekend job, men jeg er god nok på røven efterhånden. Jeg er bare bange for at gå til eksamen til sommer,og dumpe. Måske jeg må hive fat i min studievejeder og få hjælp. (

• #9   23. feb 2010 Du må ikke være så hård ved dig selv.. En af årsagerne til at man bliver "nede i skidtet" meget ofte, er at man altid straffer sig selv for det man ikke gør, eller kan, men som man gerne vil.
    I stedet bør man fokuserer på det positive og rose sig selv for det man formår (om så det kun er at gå med hunden og tømme skraldespanden).
    Positivitet skaber positivitet.
    Og det gør livet nemmere (påstår nogen smiley )

Som der også blev nævnt, er der måske en dybere bagvedliggende grund, som der skal findes frem til.
    Hvis du har et godt forhold til din læge, kan han måske være sparringspartner.

Du har været igennem en del den sidste tid, og det er forståeligt hvis du er brugt op mentalt.
    En pause fra skolen er ok, og job i stedet. Selvom det er svært med job for tiden, så er der stadig job derude.

Held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Gået i stå- kender i det? :(

Annonce