2.449 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

bid stop til heste bid stop til heste

Jeg blev igår anbefalet (her inde) at smøre bid-stop til heste på vores paneler, da min labrador på 9 mdr æder dem.
Vi har prøvet med: hvid peber, tabasco, eddike, gå-væk-hund... Men intet hjælper.

Min kæreste blev sendt i byen efter det idag. men i butikken har de givet ham det forkerte.. de har givet ham det til dækkener, hale, man. Og der står på det ikke anbefales til inventar.

det havde han ikke set, så han smurte det på. Og det resulterede i at Chester har bidt i alt det, som der var smurt ind i det.

Jeg ringede til butikken, som fortalte at de havde givet ham det forkerte ved en fejl. At vi kunne komme og bytte det til det rigtige.

Men tænker på... er der forskel i smagen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bid stop til heste
  • #1   23. feb 2010 Prøv evt. Go' Negl - det hjalp hos mig.

• #2   23. feb 2010 så skal jeg købe enormt mange "glas" af det. For det er et stort stykke han tager.

• #3   23. feb 2010 Hmmm... ok... Ja, jeg havde kun problemer med et par stoleben.

• #4   23. feb 2010 Uanset hvilket område/materiale det skal påføres, så burde din hund ikke kunne lide det.
    jeg har noget som er til inventar, men jeg bruger det på min hestes dækken og det har virket og da det var et par år gammelt, ville jeg lige sikre mig at det stadig virker, så jeg smagte på det og det smagte rædselsfuldt og var ubehageligt, selvom jeg var meget forsigtig:+)

Jeg er næsten sikker på det hedder Stald intakt og det er fra Blue Horse. Det garanterer jeg smager hæsligt!

• #6   23. feb 2010 Altså vi havde det der spray, til heste, bid stop, og min tæve holdte op med at bide i vores dørkarm, efter det blev sprøjtet på. Det virkede her, og må gerne bruges til inventar smiley

• #8   23. feb 2010 Det er det fra blue horse vi har købt.
    Vi har så bare desværre fået den anden. men vi får den rigtige i morgen. Synees bare det er underligt at han har spist det som slik. smiley

Pernille U.
    Ja tak smiley men det var det andet de anbefalede i butikken. Så vi ville prøve det. Tænkte at man kunne smøre et tykkere lag på af det, i stedet for med spray.

• #9   23. feb 2010 Christina: Tror du egentlig ikke, at I bør starte forfra på alene-hjemme-træningen? Det lyder til, at han er noget ked af at være alene. Selvfølgelig kan det hjælpe at smøre noget grimt på, men det er jo kun symptombehandling...

• #10   23. feb 2010 Hmm. det er noget øv, hvis det smagers ens.

Maj-Britt H
    Han er kun alene i 2 timer max 3 ad gangen. Og der er ikke sket noget som skulle have ændret noget.
    Tror bare han gør det fordi han keder sig, da han er en meget aktiv hund.
    For han gør det kun i starten, og så ligger han sig til at sove. For det er altid tørt når vi kommer hjem. Og hvis han lige havde gjort det, så ville det være vådt. Jeg tror det er en dårlig vane han har fået.

• #12   23. feb 2010 nu har jeg ikke prøvet det på hunde men jeg stod i stald med en (altså med hesten) der brugte hjorte taks salt... det virkede hvor intet andet gjorde

• #13   24. feb 2010 Skal ikke gøre mig klog på lige præcis jeres hund, men det er meget karakteristisk, at hunde med alene-hjemme problemer laver ulykker de første 5-10 minutter, for så at give op og ligge sig hen - de sover som regel ikke, men ligger bare og stirrer ud i luften :o/

• #14   24. feb 2010 det behøver jo ikke være fordi han er ked af at være alene ... nogle hunde underholde bare sigselv, på en rigtig kedelig måde - uanset hvordan du aktivere og træner alenehjemme. Boxer er slemme til det - ikke fordi de er bange for at være alene, men fordi det ligger i deres natur at være undersøgende og opfindsomme og vupti, så er den sofa væk ;-/

• #15   24. feb 2010 Kender enda boxer, der har plysset den dyne, ejeren lå og sov med eller ædt store dele af madrassen, som ejeren lå og sov på - så den var ikke alene smiley

• #16   24. feb 2010 Tror som sagt ikke at han er bange eller noget for at være alene hjemme. Desuden er han også sammen med Malou.
    Han keder sig bare. han er 9 mdr i dag. så han har jo "glemt" alt det han har lært.
    Og så har han utrolig meget energi. Han egner sig ikke til at ligge og slappe af lipe pt.

Kommentér på:
bid stop til heste

Annonce