Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Oprette stikkontakt. 500 kr.
  • Samling af Ikea opbevaringskombination 1.500 kr.
  • Samling af Ikea Pax skab ned Hasvik skydedørslåger 200x201x66 1.000 kr.
  • køleskab bipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opdragelse
  • #1   19. dec 2005 Hvis det er samme sted, kan du prøve at smøre noget stærkt på

• #2   19. dec 2005 jeg har fået at vide at det hjælper at spraye hårspray på de ting de gerne vil bide i.... det kan de nemlig ikke lide

• #3   19. dec 2005 Har samme problem med Gucci! Hun har bidt et kæmpe hul i tapeten i vores bryggers!

Maria N: er det ikke farligt for dem hvis de får det i munden/ halsen???

Nogen andre forslag til hvad man kan smøre på???

• #4   19. dec 2005 Carenne peber eller knust chilli er også godt at putte på..
    Fugt vægen med en våd klud og strø derefter krydderriet på...
    Det har hjulpet på min gamle hund..Han startede som han plejede med at bide i glasvævet i gangen, lidt efter nyste han og fnøs..Det skulle han ikke prøve mange gange før han var færdig med det pjat...

• #5   19. dec 2005 Et andet godt råd er , at spreje en eddike blanding på de stæder de entén bider elelr hvor de evt tisser , det er ganske uskadeligt for hunden men den bryder sig bestemt ikke om lugten smiley

• #6   19. dec 2005 jeg har ikke selv prøvet det, men kender en der gjorde det og hunden bed ikke i noget mere... jeg tror det er lugten de ikke kan lide....
    min aika bider også i alt lige for tiden, så jeg har købt en mundkurv til hende som hun har på i et par timer om dagen.

• #7   20. dec 2005 Tandpasta??? Bobo elsker tandpasta... smiley så det ville vi nok ikke kunne bruge, hvis vi havde det problem.

• #8   22. dec 2005 Hey .... hørte også engang om en hund der gnavede i væggen..... det viste sig at den manglede et stof i sit foder.... altså at det var en fysiologisk ting..... hvis dette ikke er tilfældet, kan det være hvalpe ballade, eller adfærdsproblemer..... da mine hunde var hvalpe gav jeg dem et hav af bamser, plastikdyr, tyggeben mv. og hver gang de lagde an til at gnave i noget forbudt, erstattede jeg det, med en af dens egne ting.... det virkede.... intet ødelagt.....

Lykke

• #9   22. dec 2005 ellers findes der noget der hedder "gå væk hund" det kan købes i de fleste dyrhandler.....

Lykke

• #10   22. dec 2005 han er aktiveret hver dag og har masser af legetøj..

prøver gå væk hund tak for rådet..

det hvalpe nykker smil, han ikk gjort det et par dage

Kommentér på:
opdragelse

Annonce