1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 31 Svar

Støvsugere !!! Støvsugere !!!

Vi har lige været inde hos punkt 1 med nogle spørgsmål til den berygtede super gode dyson som skulle være fænomenal til dyrehår ;o)

MEN - han sagde at de havde en samsung som var endnu bedre - dyson skulle have en 1400 watts motor mens samsungen havde 1800 - samsungen havde længere ledning og den skulle være meget bedre end dyson som han sagde ( der var mange fordele som han også viste os) - dyson lever på deres navn og at det er dem der har opfundet poseløs !

Nu vil jeg selvfølgelig spørge jer kære hg om i har erfaring med dette ?

Og han ville ikke bare prakke os noget på da vi ville spare en smule i forhold til dyson ! Vi vil ind og købe en af dem i morgen men ville lige tænke over det !

Håber på svar !

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støvsugere !!!
  • #1   26. feb 2010 Jeg har haft en poseløs støvsuger, godt nok ikke fra dyson, men skal ALDRIG have en poseløs igen!

• #3   26. feb 2010 Jeg kender flere der har haft dårlig oplevelser med Dysonen..

Jeg har selv lige købt en ny støvsuger og da både mig og Fluffy har allergi gik jeg efter en med HEPA filter, så jeg fik en Phillips med poser og HEPA filter og det er den bedste støvsuger jeg nogen sinde har haft, jeg har 2 hunde (langhårede) og 4 katte og den her tager bare alt, selv mine gardiner er nu fri for kattehår og det er bare ved at støvsuge dem...

• #4   26. feb 2010 Jeg har haft en samsung. Den er også kanon.

• #5   26. feb 2010 Det er denne der er tale om smiley

http://hjem.dk/bolig/haarde-hvidevarer/stoevsuger/samsung-stoevsuger-vcc9560.aspx

• #6   26. feb 2010 Mette - det samme sagde jeg, men det var fordi det var en "billig" model ! De lidt dyrer modeller er MEGET bedre end de andre smiley

• #7   26. feb 2010 Vi har også en golden - en main coon og en huskat - og vi har nemlig klinker samt trægulv smiley

• #8   26. feb 2010 Det kan godt være det var fordi det var en billigere model. Men den kostede nu alligevel omkring 1200 kr, og jeg synes bare den blev så hurtig fyldt, og det svinede når man skulle tømme den, + den sugede ikke særlig godt. Så vi købte en electrolux til 1000 kr i stedet for, og den er bare SUPER, Før hadede vi begge at støvsuge fordi det tog bare lang tid, nu "slåsser" vi næsten om det smiley

• #9   26. feb 2010 Vi har også Dyson. og den er fantastisk, og især det stykke til møbler, tæpper o.lign. det tager bare alle hundehår :o))

• #10   26. feb 2010 Ja, vi har en Nilfisk freak af en støvsugermand lige nær mig, og han overtalte mig til at købe en gennemrenoveret antikvitet af en Nilfisk. P.g.a. de kæmpe poser de har, enorm go' sugestyrke og så kan de laves igen og igen,,,

,,,og jeg må indrømme her 7½ senere, at jeg må gi ham ret i det hele :o) Den kører stadig upåklageligt og har kun været til tjek en gang (en lille kuldims der var røget og kostede et godt stykke chokolade ;o)
    Dengang gav jeg 1200 kr. for den :o) Har aldrig fortrudt :o)

• #11   26. feb 2010 vi har en Nilfisk og den æder ALT! ;0)
    (har for øvrigt også trægulv og klinker ;0)

T

• #12   26. feb 2010 Har nilfisk og det er den bedste jeg nogen sinde har haft..jeg har 1 hund 4 katte(2MCO og 2 Perser).

• #13   26. feb 2010 wohooo... 3 gange Nilfisk lige i rap ;0)
    LOOL

T

• #14   26. feb 2010 Hulebjørnen.
    min mor (som er 57) købte en nilfisk da hun flyttede hjemmefra. Den virker upåklageligt.

derfor fik jeg en Nilfisk da jeg flyttede hjemmefra, og den fungerer helt fint og nupper alle hårene.. Det er en god støvsuger..

• #15   26. feb 2010 He he he,,søs, svoger og Anja

Der kom lige et par Nilfisk fans på banen hva,,griner ;o)
    Men helt seriøst, de holder og dur :o)

Bare se med din mor, Anja, og min har garanteret eksisteret ligeså længe, og jeg har så haft den i 7½ år nu :o)

Hvor gammel er din , søs ?

• #16   26. feb 2010 Min har nr. 0406779 og er en type GSD,,kom så på banen,,hvilken en af vores blev lavet først ??? Looooool ;o)

• #17   26. feb 2010 Puha - vi må hellere hører manden af i morgen når vi skal vælge ! Synes det er svært.. Det værste hos os, er at kattene ikke forstår de ikke må være i sofaen ;o) Så de ligger der om natten når vi ikke kan se det og er ved at blive sindsyg af at støvsuge dem, det tar minimum 20min hver dag - og ja, vi støvsuger hver dag.. Så har slidt 2 støvsugere op siden jeg er flyttet hjemmefra og det er omkring 5år siden ! Må hellere hører ham om den nilfilsk der smiley

• #18   26. feb 2010 * Hulebjørnen *

min er så kun 2 år gammel... tog et sats og købte en af de nyere modeller.... men har intet at klage over endnu ;0)

T

• #19   26. feb 2010 -T & M Hysted -

Ahaaa,,det bliver interessant at se om de stadig kan ,,hi hi ;o)

Ved jo fra min støvsugermand at de ikke længere bliver produceret samme sted (land), poserne er mindre og delene er erstattet af plastic.

Meeeen han er altså også fanatiker,,eks. har han en plakat hængende på væggen, indrammet selvfølgelig,,hi hi,,af Nilfisk fabrikken og fortæller lystigt hvor de forskellige dele blev produceret , imens han peger. Sidst fik jeg vist i hvilken bygning deres Nimbus motorcykler blev lavet ;o)

• #20   26. feb 2010 (link fjernet)

Prøv da lige at se her !!! Får da helt lyst til at købe en ny,,de er sgu da skidesmarte,,hi hi,,godt der ikke står priser på,,uhh ;o)

• #21   26. feb 2010 Så er min nyest..Ggg og så er den lilla..
    (link fjernet)

• #22   26. feb 2010 gitte H
    Wow den er smart :o) Hvor store er poserne i den ?

• #23   26. feb 2010 min favorit er helt sikkert nilfisk, har selv smiley
    og er gammel hjemmehjælper så anden række blir miele sys jeg smiley

• #24   26. feb 2010 Har en Roomba pet robot og en Nilfisk Extreme et-eller-andet og de er begge super!! Nilfisken kunne jeg dog ikke leve uden. Har haft den i nogle år og den er genial!

• #25   26. feb 2010 Hulebjørn poserne er ikke vildt store,sådan en mellem str. smiley den er rigitg god og tar alle hår.. smiley

• #26   26. feb 2010 Vi har en Siemens med hepa. Kanon støvsuger. Dengang overvejede jeg Nilfisk og Dyson. Havde egentligt fået en Nilfisk først, men byttede den, efter at have rundet en test af støvsugere. Kiggede også på Dyson, men sælgeren sagde at det med poseløs ikke lige var så smart alligevel, da det jo støvede når den skulle tømmes. Han anbefalede i stedet Siemens, som også var vinder af den test jeg havde set.

Den har nu kørt upåklageligt i over 6 år, og sammenlignet med min venindes Nilfisk, der hurtigt blev en kedelig oplevelse at støvsuge med, så er jeg glad for at jeg i stedet valgte Siemens. Da vi havde fået Siemensen hjem, skulle min veninde, det lige havde fået sin nye Nilfisk, lige prøve mit nye vidunder, og hun endte med at støvsuge det meste af stuen, fordi hun syntes den var så god hahaha smiley

• #27   26. feb 2010 Raceist.
    Looooool,,der blev du vist den heldige vinder,,du fik både den bedste støvsuger + støvsuget din stue,,he he :o)

• #28   26. feb 2010 Jeps, vi fik os også en dejligt grin den aften, og hun har for længst skiftet sin ud med en anden, mens jeg stadig har min lille røde basse smiley

• #29   27. feb 2010 Jeg har selv en gammel en jeg har arvet, men den trænger også til en udskiftning. Jeg vil gætte på den er 12 år gammel, og et kæmpe skrummel.
    Mine sviger forældre har en Dyson, og den er de sådan okay tilfreds med, men lidt skuffede i fohold til hvad de blev lovet. Og de har ingen gang dyr !
    Jeg sys den larmer helt ekstremt i forhold til andre støvsugere.

• #30   27. feb 2010 Vi købte samsungen, og efter vi har fået den afprøvet tror jeg ikke vi bliver skuffet, vi har også en golden og to katte - en main coon og huskat ! Og vi støvsuger også hver dag, har lige testet den i sofaen og den tar bare hårene uden nogle problemer, tror det bliver en fornøjelse at støvsuge nu i forhold til før !

Vi fik den så også til 2500kr smiley

Tusind tak for alle svar !

• #31   27. feb 2010 Jamen helt vild tillykke med den og håber i får en go' tid sammen mange år fremover ;o)

• #34   28. feb 2010 jeg har haft en dyson en animal pro, og det er godt nok det værste lort jeg nogensinde har haft af støvsuger, kan bestemt ikke anbefale den på nogen måde.
    ihvertfald ik til trægulv og klinker, ved ik med folk der har tæpper, så det vil jeg ik udtale mig om.

Kommentér på:
Støvsugere !!!

Annonce