Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Støvsugere...
  • #2   11. maj 2016 Min støvsuger er poseløs. Det vil jeg godt anbefale til andre, da poser faktisk er ret dyre, og alle os med hunde der fælder ved hvor hurtigt en pose bliver fyldt.

• #3   11. maj 2016 Jeg har en poseløs, jeg syntes det er dyrt at købe støvsugerposer hele tiden, plus hvis man (eller ungen) taber perler eller lign, så kan man bare støvsuge dem op og pille dem ud af beholderen smiley

• #4   11. maj 2016 Vi købte også en fra Harald Nyborg. En poseløs en, virkelig med knald på. Mener vi gav omkring 199,- for den (på tilbud). Desværre døde det store mundstykke så idag er den degraderet til bil støvsuger - men den er altså suveræn! Den tager alle hundehår (både lange og bløde samt korte og stive) http://www.harald-nyborg.dk/p3482/wasco-vq1215p-vaad-toer-1250w-15

Helt sikkert en støvsuger jeg kan anbefale. Den er mindst ligeså god som min gamle dyson som jeg gav 2800,- for smiley

• #5   11. maj 2016 jeg har en Electrolux ZUOQUATTRO Ultra one.
    med pose.

vi har 4 store hunde. skide effektiv støvsuger.
    den har godt nok et monstrum af et støvsuger hoved, med "brush" funktion i. den er lidt stor at køre rundt med, men ret nem. og jeg skal love for den Brush der sidder i æder alle hår den kommer i nærheden af!.

vi er meget meget glade for den smiley

• #8   11. maj 2016 Jeg har også Dyson poseløs, og jeg er så glad for den. Jeg tog livet af adskillige pose støvsugere, fordi poserne fyldtes for hurtigt, og jeg fik ikke altid skiftet i tide.

Og så var poserne heller ikke helt billige. Jeg gav 2400 for min Dyson for 6 år siden, og når jeg tænker på, hvad jeg kunne have brugt på poser i de år, så synes jeg, at det var et godt køb.

Jeg skal måske tilføje, at jeg har 4 langhårede hunde og en kat.

• #11   11. maj 2016 Vi har en Miele med pose. Den suger så meget at man bliver helt tør i halsen smiley

• #12   11. maj 2016 Tusind tak for svarene!

Det ser ud til at man ikke nødvendigvis behøver at røve en bank for at få en anvendelig støvsuger

• #13   11. maj 2016 Jeg har en Dyson Animal Pro something poseløs, har haft den i 6 år snart og har aldrig haft problemer med den.

• #14   11. maj 2016 Mener også vores er en Miele, gider ikke lige lette måsen op og kigge. Det er en gammel en, som min mand har haft i evigheder, og som han i sin tid fik da hans morfar døde. Den fungere upåklageligt, og suger rigtig godt.
    Tænker den i hvert fald må være 15 år gammel, om de nye maskiner er ligeså gode og holdbare, ja det aner jeg ikke, man ser jo desværre med andre ting at de ikke holder så godt, som de gjorde før i tiden.

• #15   11. maj 2016 Vi købte fornylig en Miele Complete C3 PowerLine og har virkeligt fortrudt vores køb, så meget, at vi nu vil have en anden i stedet. Den suger godt, men kører hundehårene rundt, så de ikke alle komme med op og så er røret af jern og meget tungt at støvsuge med. Så den kan absolut ikke anbefales. smiley

• #16   12. maj 2016 Denne tråd afspejler en vis divergens i hvad de forskellige foretrækker smiley Jeg har en Miele C3 Complete MedicAir, som jeg er MEGET glad for. Jeg er langt gladere for den end jeg var for den nilfisk den erstattede. Jeg har så købt et parketmundstykke (de eneste 'tæpper' vi har er bademåtten og dørmåtten) istedet for det der store klodsede mundstykke der er med som standard; det er nemlig lige præcis komplet håbløst at bruge til noget fornuftigt, så det er smidt ud. Hos os fungere Miele'n helt i top.

• #17   12. maj 2016 Det er netop svært, Mette Marie for hvad synes vi hver især er godt ved en støvsuger og hvor meget skal der til for at vi synes den virker som den skal....

Det er besværligt at skulle vælge, synes jeg.

• #18   12. maj 2016 CH: Ja, jeg var også lige ved at få gjort det meget bøvlet ved at komme til at spørge andre hvad de ville anbefale da min NIlfisk døde for et par måneder siden. Der kom svar i øst og vest så jeg endte med at køre i Elgiganten på vej hjem fra arbejde. Her var 2-3 mærker at vælge imellem. Valget faldt på mielen fordi jeg ræsonerede at den nok ikke var helt skidt, når du det var samme mærke som den vaskemaskine, der et af de bedste hvidevare køb vi har gjort. Jeg har bestemt ikke fortrudt smiley
    Vores behov er så ikke at kunne støvsuge schæferpels op smiley Jeg støvsuger en gang om ugen, så det er nullermænd, kikskrummer, grus og store mængder små sorte doberhår - og lige pt store mængder visne bøgeblade fra vores lange bøgehække (de blæser ind når man åbner en dør eller et vindue).

• #19   13. maj 2016 Jeg fik en Bosch Zoo`o i julegave. Ved ikke lige hvad jeg gjorde inden jeg fik den. Den er fantastisk. Her i huset er der 4 hunde, både langhårede med underuld og korthårede. Vi har fliser nedenunder og gulvtæppe ovenpå. Den klarer alt på ingen tid. Ja den er lidt dyr men det lønner sig, vil ikke undvære den smiley

Kommentér på:
Støvsugere...

Annonce