{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  brystløft?
  • #1   3. mar 2010 Jeg har ikke fået det lavet, men har arbejdet på en plastickirurgisk afd. - men hvad er det helt præcist, du gerne vil vide, så skal jeg se, om jeg kan svare på det smiley

• #2   3. mar 2010 Følger lige med :O)

• #3   3. mar 2010 ja til en start er christinas spørgsmål fine smiley

• #4   3. mar 2010 Priser kan jeg ikke være behjælpelig med, jeg arbejder på sygehuset - men der laver de også brystløft...
    Om det er brystreduktion, -korrektion eller - løft, så skal man bære sports BH i 6 uger efter dag og nat for at undgå, at stingene går op - derefter lige så lang tid om dagen...
    Men mht. løft, så er der forskel på, om man kan bevare brystvorten på dens "oprindelige" plads, eller om den skal flyttes. Jo mere der skal skæres, des større er risikoen for komplikationer... oftes infektion, blødning, blodansamling og lign.
    Der kommer selvfølgelig ar, og de kan godt ses. Nogle blive med tiden smalle og "flotte", mens andre forbliver lidt brede og knap så pæne.
    Det er mit indtryk, at kvinderne ikke klager over voldsomme smerter efterfølgende - at de fleste er godt smertedækket... men man er jo også sygemeldt et godt stykke tid efter.
    Ved ikke om det var svar nok... smiley

• #5   3. mar 2010 Jeg følger også li med.. Ikk fordi de trænger til det.. Men man ved jo aldrig om de daler nedad smiley

• #6   3. mar 2010 Hvor henne sidder arene efter sådan et løft??

Tænker, at når man får implantater så sidder arene som regel godt skjult... Men det kan de vel ikke ved et løft, eller??

• #7   3. mar 2010 interessant enme smiley

Hvor lægges snittet/hvor kommer aret?

• #8   3. mar 2010 Jeg vil så gerne ha løftet mine.. bruger str. 85H / 85 I og tyngdekraften er sgu ikke lige min bedste ven ;o) hehe
    Men hvordan er det nu med at få noget hjælp fra det offentlige?? har mange smerter i ryg og skuldre, men ved jo ikke om det er pga. brysterne..?

• #9   3. mar 2010 Nogen ef jer som har den der E channel..?

Der er et program hver dag/aften som hedder "Dr 90210" Det er et plastikkirurgi program.. Hvor de laver alt..
    Ser det ofte.. Og der er meget info i det.. Men ja vi tager jo ikk li til hollywood og får fikset babser.. smiley
    Men programmet er mega godt..

• #10   3. mar 2010 Arrene kommer rundt om brystvorten og lige ned fra vorten til under brystet og rundt i furen under brystet... som oftes i hvert fald smiley

Hvis man har meget STORE bryster, som giver ryggener, så kan lægen henvise til sygehuset - men på Odense er der 2 års ventetid på en brystoperation...

• #11   3. mar 2010 Jeg vil rigtig gerne ha lavet mine og har da fundet ud af lidt efterhånden:o)

det koster alt mellen 20 og 50.000kr. det kommer an på hvor man får dem lavet. Odense Privathospital blir rost til skyerne, og det er der jeg vil over! Ellers er der både et sted i Aalborg, Aarhus og Esbjerg som siges at være kanone:o)
    De kan ligge implantaterne 2 steder. Under eller over brystmusklen, men det kommer helt an på ens eget bryst. De steder jeg har undersøgt kommer man enten hjem samme dag, eller dagen efter. Den ekstra dag betaler man self også for!

Christina: IKKE POLEN søde ven:-( Det vil jeg fraråde dig stærkt.

• #12   3. mar 2010 Christina K
    Ja, flere yngre kvinder springer fra løftene, når de finder ud af, at brysterne bliver en del mindre...

• #13   3. mar 2010 Og ja jeg vil bare gerne have mine større:-( kan med lidt held være i en A skål, men ofte er skålen lidt for stor:-( Æv...

• #14   3. mar 2010 vi er da lige til en klub her.

Med 80/85 H har tyngdekraften heller ikke lige været min bedste ven.

• #15   3. mar 2010 Elsker min prinsesse - vil tro der er forskel på at få indlagt implantater og så få lavet et løft...
    Jeg ska umiddelbart ik have mere fylde i - har allerede 65G ;O) Men vil da gerne have dem lidt længere op... :O) Ik at de hænger, men de sidder bare ik samme sted som da man var 16 ;O)

• #16   3. mar 2010 *Elsker min Prinsesse* P
    Nu er der ikke et "Odense privathospital", men der er flere privathospitaler i Odense... alle med plastickirurger fra OUH...

2 af dem er de her - de skulle være super gode smiley
    Privathospitalet Hunderup
    Privathospitalet HC Andersen Klinikken

• #17   3. mar 2010 Christina K
    Hehe... nej minus A - det ville ikke være fedt smiley
    Hvis det er en decideret brystreduktion, så har de et min. krav til, hvor mange hundrede gram de fjerner. Men igen - det her er på sygehuset - i det private kan det sagtens være anderledes - der betaler man jo selv.

• #18   3. mar 2010 Jeg vil ringe til min læge og bestille en tid i morgen.. Selvom jeg egentlig er ret glad for at have store bryster, ville det sgu være rart hvis jeg kunne slippe for smerter i nakke og hoved.. smiley Så krydser fingre..

• #19   3. mar 2010 Jeg tror, de fleste ender i en B/C skål...

• #20   3. mar 2010 Ja, de bliver jo oftes flottere og lidt mere "struttende" efter operationen - men man skal bare forberede sig på, at man ikke kan forvente fuldstændig symmetri...

• #21   3. mar 2010 Michelle: Der er forskel! Også i prisen mener jeg! men er ikke lige sikker. har læst/undersøgt mest om forstørrelse:-)

Charlotte: Ja det ved jeg godt, det er H.C Andersens.. Men når man kommer fra jydelandet, siger man bare odense:-) hehe

Christina: Fordi jeg har hørt(dvs snakket med folk) som har været i Polen og få det lavet, og når de kommer hjem må de opsøge dansk læge fordi det SLET ikke er lavet ordenligt. Self er der sikkert nogle gode klinikker i Polen, bare pas på dig selv:o) Kvaksalvere er der sku nok af:-(
    Hehe, ja så prøv at lede efter BH'er med NOK fyld?? Shit det svært at finde:-(

• #22   3. mar 2010 Christina: så lidt. Ville være frygteligt hvis det gik galt:-( hehe ja hvorfor er jeg ikke bare født med de rigtige bryster og en flad mave:-P GG

• #23   3. mar 2010 Hvor store skal de være før man kan komme i betragtning til hjælp fra det offentlige?? Eller er det en vurdering fra person til person?

• #24   3. mar 2010 *Elsker min Prinsesse* P
    Ja det er skutte sårn med de jyder *G*
    Men HC Andersen Klinikken er også et populært sted - med dygtige læger og ordentlige forhold smiley

Christina K
    Ja, de fleste har lidt forskel - men mange - måske især de unge - forventer eller håber på, at de bliver helt ens - og det gør de altså ikke... mange bliver næsten helt ens, men der vil oftes være lidt forskel - men når det kommer til stykket, så ser det vel også næsten mest natruligt ud smiley

Og så vil jeg tilslutte mig - pas på med plastickirurgi i udlandet... mange skal hjem til rekonstruktioner i Danmark efterfølgende... smiley

• #25   3. mar 2010 Maria *Kiki & Elvira *
    Det er en individuel bedømmelse. Hvis din læge sender en henvisning, så skal du kaldes ind til en forsamtale - men som sagt, her i Odense er der ca. 2 års ventetid. Til forsamtalen bliver man vurderet. Men der er så lige andre ting, som også spiller ind... Ens vægt f.eks. Hvis man har et for højt BMI, så skal man på slankekur først...

• #30   4. mar 2010 Maria. Jeg kan i en anden tråd læse at du gerne vil have børn så vil anbefale dig at vente med et eventuelt brystløft til efter du har fået børn. En graviditet kan ændre dine bryster meget så du kan risikere at det så igen skal laves om efter du har fået børn.

Kommentér på:
brystløft?

Annonce