{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Bare en lille brokketråd! {{forumTopicSubject}}

Vil gerne brokke mig nu. hehehe! undskyld det går udover Jer!
I går skulle jeg have opereret armen. De mente at nogle smerter jeg havde haft i armen, skyldtes noget brusk som sad i vejen i håndledet.
Nå men, jeg bliver indlagt klokken halv ni i går morges, og blev opereret 5 timer efter. Nå men altså, forståeligt nok hvis de nu havde en masse akutpatienter, men jeg var jo fastende så det var virkelig hårdt s:
Jeg kommer så i lokalbedøvelse, med en masse beroligende. Da lægen så får åbnet opdager han at det ledbånd der sørger for at håndleder bliver holdt sammen, næsten er revet over flere steder, og konstatere derefter at der ikke kan gøres noget, da det nu er for sent.
Det skyldes et "brud" i min arm for 2 år siden. de gav mig gips på selvom de ikke fandt noget brud. Da jeg kom tilbage 3 uger efter gipsen var taget af, havde jeg stadig rigtig store smerter, men de mente bare at der skulle genoptræning til. Fik så at vide i går at genoptræning bare havde gjort det værre.
Undskyld, men hvor er jeg ked af at de ikke tjekkede om jeg havde en ledbåndsskade dengang, i stedet for at "opfinde" et brud.
Nu skal jeg gå resten af mit liv med dårlig arm.
Øv hvor er det træls!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare en lille brokketråd!
Kommentér på:
Bare en lille brokketråd!

Annonce