{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

er så glad for min dyrlæge {{forumTopicSubject}}

ja så rykkede min ene hund lige sin negl af eller det troede jeg for den var kun knækket lidt længer nede end midten, og hun rykkede den self af og rensede den, og dette skate jo kun fordi jeg er en kylling og ikke turde klippe hendes negle selv så jeg fik lige et kursus i at klippe neglene når de nu er helt sorte og så kom den værste del betalingen for jeg købte også en negleklipper til 110 kr =o
hun siger så jeg tager lige lidt mere end en negleklip og lidt mindre end en konsentaltion (staves) og det bliver så 250 kr for den og negleklipperen tog hun så kun 88 for og så er der jo så momsen på 84 kr så det i alt bliver 422,50
men hold op jeg syntes entlig det er billigt når hun brugte lang tid på at vise og fortælle på min meget tålmodige pekingeser hvordan det nu er med de negle og hun kikkede øre øjne tænder også og så er de altid så søde og jeg har aldrig oplevet de lavede fejl

undskyld det blev så langt og uoverskuligt men er ordblind så det bliver ikke bedre =)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er så glad for min dyrlæge
  • #1   17. mar 2010 åhhh gud det lyder som om det kun handler om penge og nej self ikke, det er også veldige gode dyrlæger og sådan nogen som hvis de ser os lige standser og høre hvordan det går med dyrerne

  • #3   17. mar 2010 Min dyrlæge er også bare fantastisk... De er bare SÅ søde... Jeg har ringet til dem tusind gange med alle mulige spørgsmål og de svare høfligt og pænt hver gang... Og når vi er derude slipper de hvad de har i hænderne for lige at hilse på Balto og give ham godbidder så han får en god oplevelse... Det er bare super fedt med en god dyrlæge...

  • #4   17. mar 2010 det er bare dejligt med sådanne dyrlæger. Jeg er også rigtg glad for min...han er heller ikke så dyr, og han er knald dygtig, og deler gerne sin viden...

  • #6   17. mar 2010 ja maria det er bare så dejligt med sådanne oplevelser

  • #8   17. mar 2010 ja nemlig kan også altid ringe til min bruger også helt den ene men hun er netop vent tilbage fra barsel og hun var der ikke i dag men med 3 børn og en virus i omløb ligger de garenteret


  • #9   17. mar 2010 pia vores giver ikke altid rabat men de tager ikke mere end de har arbejdet for så det er bare dejligt

  • #10   17. mar 2010 Vores dyrlæge tager fx aldrig penge for at klippe kløer eller kigge ører og mund... Og sidste gang slap jeg for konsultationsgebyret fordi Balto havde øjenbetændelse for anden gang efter meget kort tid... Nu har han det igen så bliver spændende at se hvad jeg skal af med denne gang hehe...

  • #11   17. mar 2010 ja det bliver sikkert dyrt alligevel=( da vores to hanhunde har været oppe og sloges og diesel kan nu ikke støtte

  • #13   17. mar 2010 nej min far havde dem med på gåtur og der sloges de og diesel har så været hjemme men efter han havde slappet af lidt haltede han meget men der er længe til vi kan komme derned

  • #15   17. mar 2010 Har altid haft undulater...

    Den ene skulle have klippet klør og næb og turde sgu ikke. Så jeg tog til dyrlægen, som gjorder det og forklarede mig hvordan jeg skulle gøre fremover og sådan. Da jeg skulle betale, var det lige meget... Det tog ham et øjeblik, så det var fint nok med ham...
    Orv, tak smiley
    Desværre er denne dyrlæge gået på pension idag.

    Men min "nye" dyrlæge er jeg også glad for.
    De er nogen stykker i Roskilde, der deler vagten udenfor åbningstid.
    Mickey har fået en pind igennem nedste led på den ene ben. Måtte bruge en anden end min sædvanlige, da han ikke havde vagten.
    Dyrlægen ordnende det, og syede det. 4000 kr, da det var lørdag aften.
    Tirsdag måtte jeg forbi min egen dyrlæge, da det begyndte at gå op. Dyrlægen måtte hive stingene ud, klippede huden af omkring og sy på ny, så det kom til at hele rigtigt.. Skulle også have en "badering" med, da Mickey er panisk bange for skærmen.. Årh, hvor var jeg nervøs for regningen.
    Det blev vist 1300 kr, mener jeg. Dyrlægen havde givet mig over 500 kr i rabat og havde ikke taget penge for baderingen, som jeg fik med gratis.

    Det er sgu service og flinkhed, der vil noget!!!


  • #16   17. mar 2010 Dutte:
    Lyder som om der er gået noget infektion i benet efter de har været oppe og slås. Det er højest sandsynligt et bidemærke der er gået betændelse i.. Har prøvet det masser af gange med mine katte smiley

    Jeanett:
    Det er bare super fedt, når dyrlægen giver rabat på den måde. Det lyder lidt som om den anden dyrlæge havde lavet en fejl siden det gik op, og så burde de jo netop give rabat, men er langt fra de fleste der gør det... Men det er nu rart med de "gode" ind imellem smiley


Kommentér på:
er så glad for min dyrlæge

Annonce