{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  God mad - tøse aften
  • #1   23. mar 2010 Belinda * NEJ til mundkurv - JA til ansvar !! * W:
    Hej:)
    Jeg var til tøseaften i fredags, vi lavede fondu, det var super lækkert og super hyggeligt fordi man sidder længe over maden og snakker osv...


  • #2   23. mar 2010 ja fondue eller raclette eller mexicanske pandekager med alt muligt blandet fyld man selv vælger

  • #3   23. mar 2010 Ja helt enig, det er super lækker mad, men den har jeg allerede brugt.. =)
    - vil gerne finde på nyt, jeg kan serverer for dem :o)


  • #4   23. mar 2010 Belinda * NEJ til mundkurv - JA til ansvar !! * W:
    Hehe, hmm, så skal man jo til at lægge hovederne i blød.
    Hvad med hjemmelavede burgere?
    - hjemmebagte burgerboller
    - bøffer
    - guargemole (staves?)
    - taziki
    - peberfrugt
    - tomat
    - agurk
    - og ikke mindst ost
    smiley
    MUMS


  • #5   23. mar 2010 Tror jeg ville prøve med sushi..
    Man kan få en sushi bog, hvor der også er opskrifter hvor der ikke er rå fisk i.. Det kan feks være med røget laks eller helt uden fisk.


  • #6   23. mar 2010 hvad med denne ret, elsker den og mine gæster har altid kunne lide den.

    svinemørbrad
    mandler
    rødløg
    frisk spinatblade
    soltørrede tomater
    solsikke kerner
    bacon
    hvidvin
    fløde

    rens mørbraden og flæk den halvt igennem, kom løg,hk mandler,solsikkekerner, spinat og hk. soltørrede tomater i. luk den nu ved at vikle bacon om, og afslut med at snørre snor om den.
    brun den i en gryde hele vejen rundt, og hæld så hvidvin i, og lad den simre i ca. 40 min.

    imens laver du salat bestående af ruccola,samt de resterende mandler,tomater,kerner,løg og spinat blade, tilføj advocado i tern.

    sovsen laves af den vin køden har simret i, smag til med fløde og salt og peber.
    serveres evt. med små kartofler bagt hele i ovnen med skræl i et fad med lidt olie og groft salt


  • #7   23. mar 2010 Darwinbassen + Tina & Alex, Super gode ideer, som helt klart er blevet skrevet ned og gemt til en anden god gang (elsker gæster, så varer ikke længe) =)

    Hundesind, mums hvor lyder det bare lækkert, tror helt klart at jeg skal prøve den af =)

    Just keep them coming, hvis i flere gode ideer :o)


  • #8   23. mar 2010 eller gammelsdaws oksesteg med waldorfsalat,vildt sovs,glaserede perløg, og små kartofler...................mums

  • #9   23. mar 2010 Belinda * NEJ til mundkurv - JA til ansvar !! * W:
    Det er her dog simpelt, men super lækkert.

    - Laksefiletter i ovnen med salt, peber og skåret citronskiver ovenpå.
    - Frisk pasta til og spinat...
    - og hvidløgsflute
    Nemt, sundt og super lækkert..


  • #10   23. mar 2010 Uh vidste bare at i have en masse gode ideer :o)

    Uhm glæder mig til at afprøve det alt sammen =)


  • #11   23. mar 2010 Mine svigerforældre kommer herhjem og spiser på lørdag, og vi skal have kartoffelfrikadeller, kogt hamburgerryg og en lækker salat smiley Det smager SKIIIISME godt smiley


    Ih altså, nu fik jeg lyst til mexikanske pandekager smiley


Kommentér på:
God mad - tøse aften

Annonce