{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Mistænkeliggjort i butik {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg kommer lige med en lille opfordring:
Der er en butik i Fields, som sælger parfume. Jeg vil stærkt fraråde folk at handle der.. Navnet kan gives i PB, da jeg nødig vil udhænge nogen..

Min gode ven var derinde i dag med to venner.
Min ven er pakistaner, og hans venner var en dansker og en anden indvandrer. Den ene ven er selvstændig, den anden pilot og min ven er civiløkonom. De er altså veluddanne og velfungerende unge, som er helt almindelige.
Deres tøj var skjorter og t-shirts, og IKKE dynejakker og store trøjer.
Min ven havde en sportstaske som han dog stillede fra sig ved indgangen, da han havde følelsen af at butiksbestyreren kiggede mistroisk.

De går og kigger lidt, da butiksbestyreren kommer over og gør dem opmærksomme på at de har kigget lidt rigeligt nu, og at butikken faktisk har øget opmærksomhed overfor tyveri!..
Den ene fyr spørger så om hun seriøst står i hans åbne ansigt og anklager ham for at stjæle?
Hun svarer "nej, det siger jeg ikke direkte, jeg siger bare at vi har en øget opmærksomhed på tyveri, og jeg har holdt meget øje med jer, jeg synes at I skal forlade butikken"

De forlader så butikken, som de jo bliver bedt om. Inden den episode har de haft snakket lidt med en anden ekspedient, spurgt om nogle priser osv.

Jeg er i dyb dyb chok over at nogen mener den slags opførsel er acceptabel, og jeg opfordrer selvfølgelig min ven til at sende en klage!..

Jeg vil omgående selv stoppe med at handle der, samt opfordre andre til også at gøre.
Racisme er grimt og ubehageligt, og noget der bør stoppes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistænkeliggjort i butik
Kommentér på:
Mistænkeliggjort i butik

Annonce