{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

For den var sååå søøøød :o) {{forumTopicSubject}}

Vi havde været i Rema 1000 her til aften og går så igennem et bolig areal med lejeboligere.
Nå da vi så går der lige så stille og roligt ligger jeg godt mærke til at der kommer en lille Calvier King Charles Spaniel løbe for sig selv. Da den ser os styrter den hen til os for at vil snakke. Nårhh der er da godt nok også sød den lille hund. jeg kigger så op og der er stadigvæk ingen ejer med. Jeg tager derfor hunden op og ser efter et halsbånd. det har den lille fyr heldigvis på. Og det viser sig så at den bor lige i det bolig halløj vi står i. Nå jeg siger så til manden at jeg nok heller lige må hen og aflevere den lillefyr der hvor han bor. Da vi ikke kan have den til at løbe enten ud på den farlige Kertemindevej eller i værste fald at der kom nogle og tog den.
Vi går så hele familien hen til hvor den bor. jeg ringer pænt på og der kommer så en herre ud i døren. jeg spørger pænt om de ikke savner den lille gut jeg står med og det gør de. Han siger så han ikke fatter hvordann den lille fyr er kommet ud. Men han var meget meget glad for vi kom med ham. Jeg fortalte så hvor vi fandt den lille fyr henne. Manden forsikrede mig så også om at han ville gå ud og finde ud af hvordan den kom ud af haven.

Men nøj den var bare sååååå SØD den lille hund....

Jeg er bare glad for at kunne genforene ejer og hund igen.
Men jeg ved da helt sikkert også godt hvilke race jeg overvejer som min næste hund :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For den var sååå søøøød :o)
  • #1   29. mar 2010 det er også bare en FANTASTISK race.:) jeg er helt forelsket i dem selv. ja kan næsten ikke få nok. de er skønne. og bare SÅ nemme.

  • #2   29. mar 2010 bare da kom løbende så den bare såå sød g kær ud. Og da jeg tog den op blev den bare enormt glad og slikkede m ig i hele hoved......

    Selv manden sagde at den kunne han godt gå med til som næste hund :o)
    Så skal der bare spares penge op :o) Skal jo være en med tavle og en DKK tavle.....
    Og tror da også lige at jeg skal læse lidt på racen selvfølgelig. Men der er også lang tid til det kommer på tale med en ny hund.


  • #3   29. mar 2010 jahh. kan godt forstå du overvejer den. og når du læser om den, så er du sikkert ikke i tvivl. jeg syntes næsten det hele lød for rosenrødt. men det er sandt,
    de er fantastiske:)


Kommentér på:
For den var sååå søøøød :o)

Annonce