{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

at lokke/plage en kæreste {{forumTopicSubject}}

Jeg kiggede lige på en annonce (fordi der var et billede af den yndigste cairn terrier blandingshvalp på) og kunne læse hvordan opdrætter siger til en potentiel køber, at er hun ligeså god til at lokke som hans kone er, skal hun nok få overtalt sin kæreste til, at hun må få en af hans hvalpe. Hans kone havde lokket/plaget ham til at købe både heste og hunde..
Og sikke jeg grinede.. for det var bare så bekendt.
Jeg har tre katte - de to ragdolls har jeg fået ved at lave aftaler som: hvis jeg ikke nævner ordet gravid i to døgn, må jeg købe en til kat. Nu er jeg så blevet gravid, så nu snakker jeg løs om det igen smiley
Og mine dværghamstre købte jeg fordi vi i vores job som skolelærere, er støtte-kontaktpersoner på en 10årig dreng, og jeg sagde han ville have godt at at lære at tage ansvar for og nære omsorg for et lille dyr smiley
Mine discus-fisk (og deres 450 l akvarie) ville jeg have til gengæld for, at han købte en projekter og et stort lærred til at lave hjemmebiograf.

Hvad lokker I kæresten med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at lokke/plage en kæreste
  • #1   1. apr 2010 Den slags store ting er ikke noget jeg lokker min mand ud i... Det er en fælles diskussion og en fælles beslutning.

Men småting - han kan stort set altid lokkes med en smule nus i nakken....

• #2   1. apr 2010 jeg er nærmest kendt for at have held med at overtale min mand - det er blevet til 4 nye hunde på et år...

• #3   1. apr 2010 nala var min første hunde jeg ville have . alle de andre 5 schæfer - 1 cokker -er jeg blevet slæbt med for at se hvor søde de var og når de bliver stor vil de beskytte mig og børne.......... ååååja så er der lige de marsvin han kom hjem med til børne når han endligt sku du og hente stumper til bilen .....og de 3-4 stk kaninunger der også lige kom med hjem og jeg måtte da forstå de ikke ku sendes tilbage nu .....åååååja så kom bailey ham måtte vi have nala sku have en og lege med ......åååååja så kommer de undulat15-20 stk da børne var små dem slap jeg da af med efter et par år drengen ku ikke tåle dem .......men for tå sider kom der fugle i mit hjem igen 8 stk gøjer og 6 stk sangparkitter og 3 stk isabella parkitter ......her er det vist mig der bliver ført bag lyset ??????

• #4   1. apr 2010 ( tå ) nej sku stå to ....

• #5   1. apr 2010 Haha smiley

Min kære gemal har det med at bruge mange - mange timer i sit værksted efter fyraften... Så jeg fik simpelthen lov at få min Uffehund (CC)fordi at så ville jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig mere være sur over han var derude. Det gjorde åbenbart udslaget smiley
    (Vi snakkede det så lidt seriøst igennen også)

• #6   1. apr 2010 Jeg lokker også, hils på min dejlige hund Link
    min mand er ikke hundemenneske smiley

• #7   1. apr 2010 her lokker vi lidt med hinanden,han lokkede med at vi skulle købe hus har kendt ham i ca 10 mdr nu, og nu flytter vi i hus imorgen,jeg lokker for en lille hund mere og han har sagt ja så det blir nok en af maya s hvalpe dejligt man kan lokke med hinanden .O)

Kommentér på:
at lokke/plage en kæreste

Annonce