at lokke/plage en kæreste {{forumTopicSubject}}
Jeg kiggede lige på en annonce (fordi der var et billede af den yndigste cairn terrier blandingshvalp på) og kunne læse hvordan opdrætter siger til en potentiel køber, at er hun ligeså god til at lokke som hans kone er, skal hun nok få overtalt sin kæreste til, at hun må få en af hans hvalpe. Hans kone havde lokket/plaget ham til at købe både heste og hunde..
Og sikke jeg grinede.. for det var bare så bekendt.
Jeg har tre katte - de to ragdolls har jeg fået ved at lave aftaler som: hvis jeg ikke nævner ordet gravid i to døgn, må jeg købe en til kat. Nu er jeg så blevet gravid, så nu snakker jeg løs om det igen
Og mine dværghamstre købte jeg fordi vi i vores job som skolelærere, er støtte-kontaktpersoner på en 10årig dreng, og jeg sagde han ville have godt at at lære at tage ansvar for og nære omsorg for et lille dyr
Mine discus-fisk (og deres 450 l akvarie) ville jeg have til gengæld for, at han købte en projekter og et stort lærred til at lave hjemmebiograf.
Hvad lokker I kæresten med?
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.983
Men småting - han kan stort set altid lokkes med en smule nus i nakken....
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.017
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
maj 2008
Følger: 39 Følgere: 40 Hunde: 6 Emner: 11 Svar: 696
apr 2005
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 2 Emner: 62 Svar: 736
Min kære gemal har det med at bruge mange - mange timer i sit værksted efter fyraften... Så jeg fik simpelthen lov at få min Uffehund (CC)fordi at så ville jeg aaaaaaaaaaaaaaaaaaldrig mere være sur over han var derude. Det gjorde åbenbart udslaget
(Vi snakkede det så lidt seriøst igennen også)
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.061
min mand er ikke hundemenneske
feb 2008
Følger: 115 Følgere: 112 Hunde: 5 Emner: 105 Svar: 2.290
at lokke/plage en kæreste