{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Hjælp jeg er skrumpet {{forumTopicSubject}}

Ih altså, nu er jeg skrumpet så meget at jeg er gået 3 numre ned i tøjstørrelse. Kan slet ikke fatte at jeg som altid har været en meget stor pige, kan knibe sig ned i bukser str. 46/48. Det er mange år siden jeg har kunnet det.

Det har været uden sult eller ubændig trang til mad, snarere tværtimod. Opdagede ved juletid at jeg havde tabt mig, og gik selvfølgelig til læge for at få det undersøgt. Men der er ikke noget "galt, så jeg måtte lede videre. Det førte mig til hvad jeg får af medicin pga. trafikuheld og leddegigt. Det var så medicinen for leddegigt der er skyld i det. Madlede og appetitnedsættelse er bivirkningerne for den medicintype. Så selvom det er noget skidt jeg tager, så har det bevirket at jeg har tabt 15 kg. Det er så dobbelt godt, for det forbedrer mine skavanker og gigt.

Nu er det jo ikke så sjovt at få stærk medicin, men hver 6. uge får jeg taget blodprøver for at se om jeg ikke kan tåle medicinen, og det kan jeg indtil videre.

Men, hvor er det dyrt, for tøjet bliver hurtigt for stort, og jeg ligner snart et fugleskræmsel, så nyt tøj er selvfølgelig en fryd, men ikke når jeg ved at der måske kommer mere til. Er spændt på om det stopper på et tidspunkt.

Igen blev det lidt langt, men jeg vil da bare dele min glæde med jer.

Ha' en fortsat fantastisk god weekend.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp jeg er skrumpet
Kommentér på:
Hjælp jeg er skrumpet

Annonce