1.546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hvad er jeres uddannelse? Hvad er jeres uddannelse?

Jeg blev sidste sommer student.
Og jeg siden hen holdt sabbatår, hvor jeg har arbejdet fuldtid i butik.
Men jeg er nu nået dertil hvor jeg skal beslutte mig for en uddannelse.
Men der er SÅ mange forskellige at det gør opgaven nærmest UMULIGT.

Så tænkte at jeg kunne få jer til at sige hvad jeres stilling er, og hvad det gode ved den er smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er jeres uddannelse?
  • #1   12. apr 2010 Dyrlæge - fantastisk mange muligheder og altid en spændende ny dag :o)

• #2   12. apr 2010 Jeg er uddannet lægesekretær, og jeg elsker mit job smiley
    Det er meget alsidigt, men travlt... Der er kontakt til både patienter, pårørende, lægepraksis, andre hospitaler, kommuner, institutioner og en lang række andre offentlige instanser...
    Derudover er der både parpirnusseriet, journalskrivningen, patientkontakten, serviceydelsen - og flere steder er der arbejdstidsplanlægning, økonomistyring, dataregistrering, vedligeholdelse af websider, brochureproduktion og 100-vis af andre ting...

Men held og lykke med at træffe det rigtige valg smiley

• #3   12. apr 2010 Cand. merc. jura (erhvervsjurist).
    Elsker Jura delen i uddannelsen, og det er klart det jeg skal arbejde med. Det er en 5 årig uddannelse, og super spændende smiley

• #4   12. apr 2010 jeg er ved at udanne mig til dyrepasser, og skal derefter uddanne mig til hunde træner og brugshundetræner smiley

• #5   12. apr 2010 Jeg er i gang med min HA Bachelor og skal efter sommerferien i gang med at tage en kandidat inden for business controlling smiley

• #6   12. apr 2010 Jeg er næsten færdig som It og elektronikteknolog! Nu overvejer jeg at tage bacheloren der sandsynligvis bliver oprettet i en nær fremtid!

• #7   12. apr 2010 Jeg er uddannet finansmedarbejder... Men arbejder nu som revisortrainee og læser HD, hvorefter jeg skal læse cand.merc.aud og så videre til statsaut. revisor :O) Så har 8½ år igen ;O)

Eneste råd jeg ka give er, at følge din mavefornemmelse... Find ud af hvad du synes er interessant - man ska trods alt bruge rigtig mange timer på sit arbejde mange år endnu :O)

• #8   12. apr 2010 Jeg er uddannet landbrugskonsulent lidt bonde er man vel altid!!!
    nu murermester madamme med regnskab

• #9   12. apr 2010 Jeg er ikke færdig endnu. men jeg er ved at uddanne mig til folkeskolelærer. Jeg har linjefagene matematik, musik og billedkunst smiley

jeg elsker at have med børnene at gøre smiley

• #10   12. apr 2010 Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og kan ikke anbefale det. Det er en uddannelse som ligger og svæver lidt mellem HHX og universitetsuddannelser. Og den har endnu ikke skaffet mig et job.. Om det er uddannelsen, mig eller "krisen" skal jeg så ikke kunne sige noget om...

• #11   12. apr 2010 Veterinærsygeplejerske, industrilaborant og sosuhjælper.

• #12   12. apr 2010 Jeg er igang med en 2-årig kontoruddannelse ved Kommunen.
    Til sommer når jeg er udlært, starter jeg op på ca. 2 år mere på elevløn, så jeg kan blive lægesekretær også.
    Hvis du godt kan lide at hjælpe andre, samtidig med at have et godt overblik og at du kan lide papirarbejdet, så synes jeg du skulle overveje et job/uddannelse i disse retninger.
    Efter det som 'Charlotte & Lars-' har skrevet, glæder jeg mig ihvertfald helt vildt til og komme igang til sommer smiley

• #13   12. apr 2010 Jeg er pædagog... Det er et super, at arbejde med andre mennesker hvor man føler man gør en forskel og samtidig giver de en så meget igen....

• #14   12. apr 2010 Se jeg er jo kommunal smiley
    HHX
    Uddannelse i Offentlig adm.
    Videreudd. i Kommunom Fællesdelen
    Dernæst 2 valgfag og et afgangsprojekt ala bachelor (fy føj), som jeg starter på til efteråret.
    Der er mange fordele i det kommunale, bl.a. mange mange udd.muligheder og jobmuligheder.
    Rigtig god pensionsordning og min løn er faktisk ok. Vil man tage ansvar får man også lønnen derefter.
    Tilgengæld skal man kunne leve med stress og evigt arbejdspres.

• #15   12. apr 2010 Jeg er uddannet pædagog. For 25 år siden.....*G*

Arbejder i faget og har gjort det i alle 25 år. Det er min rette hylde:-)

• #16   12. apr 2010 Jeg er folkeskolelærer - og er superglad for de skønne børn og dejlige kolleger. Der er ikke to dage, der er ens, og det kan jeg godt lide.
    Jeg er uddannet i linjefagene; dansk, engelsk, billedkunst og hjemkundskab. Men pt underviser jeg kun i dansk og billedkunst, da jeg også er testlærer og læsevejleder.
    Det tager fire år at blive lærer, og det kan godt anbefales:-)

• #17   12. apr 2010 Jeg er også uddannet pædagog - også for en del år siden ;0)
    Jeg synes at det er en super uddannelse med rigtig mange muligheder, - også for videreuddannelse.

• #18   12. apr 2010 Jeg er uddannet Landmand, med speciale i svineproduktion smiley vidunderligt erhverv, det er hårdt, men man har dyr omkring sig hele tiden, og det er jo bare vidunderligt ... Der er weekendarbejde, men det tager man med, når man arbejder med dyr smiley Jeg kan dog desværre ikke arbejde med det mere, af helbredsmæssige årsager, så jeg går igang med at blive student, for at satse på dyrlæge, for stadig at arbejde med dyr

• #19   12. apr 2010 Jeg har læst ha-almen og cand.merc.fir (finansiering og regnskab). Det gode ved denne uddannelse har for mig været, at lære om de finansielle markeder. Jeg har altid været fascineret af, at det på samme tid er utrolig simpelt og ufatteligt kompliceret, det har været det helt rigtige for mig. Det vigtigste er, at du finder noget der interessere og fascinerer dig, ellers bliver det en kamp at komme igennem studiet.

• #20   12. apr 2010 Jeg er i gang som pædagog..

• #21   12. apr 2010 Jeg er uddannet pædagog og akupunktør.
    Mit arbejde som socialpædagog satte jeg stor pris på - udfordringer til mig personligt og til min faglighed, udviklingspotentiale og ikke mindst det store privilegium at få lov til at sætte aftryk i et andet menneskes liv.

Som akupunktør har jeg været fantastisk glad for at kunne udfordre mig selv både hvad angår det at være selvstændig og at skulle opretholde en faglighed uden umiddelbare sparringspartnere. Og igen er der stor tilfredsstillelse i at få lov til at gøre en positiv forskel - hvilket jeg har været så heldig at få lov til en del gange.

Desværre er jeg sygemeldt og bruger ingen af mine uddannelser pt.

• #23   12. apr 2010 Jeg er uddannet EG'er i engelsk og tysk (tosproglig korrespondent i gamle dage) samt ED i engelsk. Min plan dengang var at jeg gerne ville være skriftelig oversætter eller translatør, men jeg kunne ikke holde miljøet på handelshøjskolen ud og ville sikkert heller aldrig kunne klare presset, selvom jeg blev færdig.

Derudover: permanent make-up artist.

• #24   12. apr 2010 Jeg er udlært lastvognschauffør med speciale i postbehandling ;o)

Har vider uddannet mig indenfor chaufførjobbet som buschauffør og taxa chauffør.

Er pt. igang med en social- og sundhedshjælper uddannelse, og skal videre som assistent efter den her...

• #25   12. apr 2010 Jeg er uddannet folkeskolelærer, arbejder som friskolelærer... og elsker det.
    Timerne med børnene er det, jeg holder mest af. De er skønne og der er ikke to dage, der er ens.

Kommentér på:
Hvad er jeres uddannelse?

Annonce