1.546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Svar

Hvad er jeres uddannelse? Hvad er jeres uddannelse?

Jeg blev sidste sommer student.
Og jeg siden hen holdt sabbatår, hvor jeg har arbejdet fuldtid i butik.
Men jeg er nu nået dertil hvor jeg skal beslutte mig for en uddannelse.
Men der er SÅ mange forskellige at det gør opgaven nærmest UMULIGT.

Så tænkte at jeg kunne få jer til at sige hvad jeres stilling er, og hvad det gode ved den er smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Hænge montanareoler op 2.000 kr.
  • Samle PAX skab 850 kr.
  • Repair of dishwasher 1.000 kr.
  • Samle møbler hænge ting op 1.660 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er jeres uddannelse?
  • #1   12. apr 2010 Dyrlæge - fantastisk mange muligheder og altid en spændende ny dag :o)

• #2   12. apr 2010 Jeg er uddannet lægesekretær, og jeg elsker mit job smiley
    Det er meget alsidigt, men travlt... Der er kontakt til både patienter, pårørende, lægepraksis, andre hospitaler, kommuner, institutioner og en lang række andre offentlige instanser...
    Derudover er der både parpirnusseriet, journalskrivningen, patientkontakten, serviceydelsen - og flere steder er der arbejdstidsplanlægning, økonomistyring, dataregistrering, vedligeholdelse af websider, brochureproduktion og 100-vis af andre ting...

Men held og lykke med at træffe det rigtige valg smiley

• #3   12. apr 2010 Cand. merc. jura (erhvervsjurist).
    Elsker Jura delen i uddannelsen, og det er klart det jeg skal arbejde med. Det er en 5 årig uddannelse, og super spændende smiley

• #4   12. apr 2010 jeg er ved at udanne mig til dyrepasser, og skal derefter uddanne mig til hunde træner og brugshundetræner smiley