{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
320 visninger | Oprettet:

De bedste forældre:D Laaang {{forumTopicSubject}}

Hej HG:)

Jeg er så taknemlig for mine forældre.
De har altid været der for mig både i gode og dårlige tider. Lige meget hvor strid jeg kunne være som teenager, har de altid forstået, accepteret og tacklet mig på bedst mulig vis:).
De støttede mig ubeskriveligt meget gennem min skilsmisse (både følelsesmessigt og økonomisk), også selv da jeg havde svært ved/ var for stolt til at bede om hjælp.
Er der det mindste, ved jeg 100%, at jeg altid kan komme hjem til en åben dør hos dem. Lige meget hvor meget jeg har fejlet vil de altid elske og tilgive mig.

Jeg kunne skrive sider op og sider ned, men mit egentlige spørgsmål er: Hvordan kan jeg bedst fortælle/vise dem, hvor taknemlig jeg er, for at de har været der for mig, og hvor meget jeg elsker dem?

På forhånd tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De bedste forældre:D Laaang
  • #1   13. apr 2010 Jeg ville sammen med dette indlæg købe en buskt blomster og skrive indlæget på et kort.
    Ja gode forældre er guld værd, og dejligt du skønner på det. En skønne dag er det for sent

• #2   13. apr 2010 Jeg gik igennem en ret svær tid med alvorlig sygdom for nogle år siden og der var mine forældre og søster også en utrolig vigtig og stor støtte for mig. Nu er jeg tilhænger af tatoveringer så jeg valgte at få en tatovering af et kinesisk tegn der betød "familie" for at vise dem hvor meget det havde betydet for mig.
    På den måde kunne de se at jeg var taknemmelig samtidig med jeg selv ville kunne se på den og tænke tilbage på hvad de har gjort for mig i den svære tid...
    Men ellers ja en buket blomster, en flaske vin, et kroophold el. lign. ville da også være en god ide....

• #3   13. apr 2010 Det kunne også være et sødt brev, hvor du fortalte dem , hvad de betyder for dig

• #4   14. apr 2010 Laila K vær ærlig og fortæl dem hvordan du har det med dem.. Du er heldig jeg er 21 min far har jeg ingen kontakt med og min mor er død.. jeg har ikke nogen jeg kan komme til når det hele vælter

• #5   14. apr 2010 Jeg har også fået lavet en tatovering til ære for mine dejlige forældre. Jeg har "Mom et hjerte Dad" stående på min ankel, og er rigtig glad for den smiley

Kommentér på:
De bedste forældre:D Laaang

Annonce