De bedste forældre:D Laaang {{forumTopicSubject}}
Hej HG:)
Jeg er så taknemlig for mine forældre.
De har altid været der for mig både i gode og dårlige tider. Lige meget hvor strid jeg kunne være som teenager, har de altid forstået, accepteret og tacklet mig på bedst mulig vis:).
De støttede mig ubeskriveligt meget gennem min skilsmisse (både følelsesmessigt og økonomisk), også selv da jeg havde svært ved/ var for stolt til at bede om hjælp.
Er der det mindste, ved jeg 100%, at jeg altid kan komme hjem til en åben dør hos dem. Lige meget hvor meget jeg har fejlet vil de altid elske og tilgive mig.
Jeg kunne skrive sider op og sider ned, men mit egentlige spørgsmål er: Hvordan kan jeg bedst fortælle/vise dem, hvor taknemlig jeg er, for at de har været der for mig, og hvor meget jeg elsker dem?
På forhånd tak
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
Ja gode forældre er guld værd, og dejligt du skønner på det. En skønne dag er det for sent
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.796
På den måde kunne de se at jeg var taknemmelig samtidig med jeg selv ville kunne se på den og tænke tilbage på hvad de har gjort for mig i den svære tid...
Men ellers ja en buket blomster, en flaske vin, et kroophold el. lign. ville da også være en god ide....
dec 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Hunde: 5 Emner: 69 Svar: 566
nov 2009
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 93
dec 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 578
De bedste forældre:D Laaang