{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

optagelse {{forumTopicSubject}}

Hvorfor er der lavet "regler" ang optagelse når ALLE kommer ind?!? Om de så kun har 1 billede og 3 ord i teksten er det jo lige før de kommer ind...

Jeg ved godt a alle hunde er søde og har ret til at være her... Men hvis folk virkelig vil have deres hunde herinde, burde de så ikk også ville bruge de max 5 min det tager at sætte nogen billeder ind og skrive lidt tekst?!?

Ja jeg undrer mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  optagelse
  • #1   14. apr 2010 jeg syntes da selv folk skal have lov at bestemme , hvad de vil sætte ind, det er jo ikke kun billederne der har betydning , men at det kan være lærerigt at være , her hvis man har spørgsmål man vil have svar på.

• #2   14. apr 2010 Det er jo et galleri... Så det er da på sin plads med mere end 1 billede...

• #3   14. apr 2010 Det kan godt være det bare er mig... Men det er så min holdning...

• #4   14. apr 2010 ja det er da rigtig nok, noget skal det jo hedde, men jeg hænger mig ikke i bagateller

• #5   14. apr 2010 Jeg holder nu med Susanne der. Så svært kan det da heller ikke være, at tage en håndfuld anstændige billeder af sin hund....

• #7   14. apr 2010 men der er jo også muligheden at folk ikke aner hvordan hg virker.. Når man opretter sin hund, er det faktisk kun 1 billed man skal ligge ind først, så skal man endnu engang ind i hunden's afventende profil og derefter ligge flere billeder ind.. Det kunne jo tænkes at nogen vælger først at lægge flere billeder op, hvis hunden rent faktisk bliver oprettet herinde.

• #8   14. apr 2010 Ja, 5 billeder men kun to forskellige motiver. Men ja alt kan komme ind.

• #9   14. apr 2010 Lige præcis fordi det er en betalings side, burde man da hjælpe til med at højne standarten. Intet kamera er en alt alt alt for tynd undskyldning, billederne at Sia er taget med et 500 kroners Sony kamera. Og 500 er da intet i forhold til, hvad det ellers koster at holde hund.....

• #10   14. apr 2010 Jeg kan sagtens følge dig Susanne, har lidt en fornemmelse at nogen tænker at den hund ser sød ud den skal ind selv om der kun er et billede.
    Jeg sidder som HA på bilgalleri og der har vi det modsatte problem selv om bilen har 5 billeder og der over og masser at tekst så er det meget svært at en bil ind

• #13   14. apr 2010 Når der nu engang er nogle regler for optagelse, så mener jeg disse regler skal være opfyldt. Dermed ikke være sagt af billeder med mobil ikke kan bruges. Det kan de sagtens. Alle kan med lethed finde eller tage 5 billeder af deres hund. Og tekst er jo jare og besvare de ekkelte spørgsmål. Behøver absolut ikke være en roman.

• #16   14. apr 2010 Man kan sagtens tage 5 billeder af hunden der er forskellige. Forskelligt legetøj, forskellige stillinger, forfra bagfra, fra siden og hvad ved jeg.
    Men et billede sat ind 5 gange af en hund på 5-6 år.
    Det er forøvrigt yderst sjældent jeg stemmer hunde ind eller ud. netop fordi nogle bliver stemt ind uden noget billede og tekst og andre med masser af flotte billeder og tekst bliver stemt ud.

• #17   14. apr 2010 Nej men der stå tilgengæld i reglerne, at billederne skal være tydlige...
    Og det er vist de færeste mobil-billeder, der går ind under den kategori.

• #18   14. apr 2010 Dert er KUN en anbefaling t der skal være 5 billeder, og jeg synes da også folk med 1-2 billederskal have en chance. Man kan heller ikke byder andre velkommen eller stemme på andre hunde før man selv har en oprettet, så selvfølgelig vil man gerne oprette sin hund - også selvom man ikke har så gode billeder.

At billederne skal være tydelige er vist også et definitionsspørgsmål : Kan man se hunden og hvilken hun det er er billedeerne i min øjne og til at komme ind, men jeg vil så nok ikke give en stemme.

• #20   14. apr 2010 Anniesofie A, Christina K
    Det var derfor at jeg ikke skrev alle mobilbilleder. Men prøv f.eks. at se den der er ved at komme ind nu.(Aya)

• #21   14. apr 2010 Annesofie - Du er altid så sød ;-). Jeg kom lige til at læse det jeg havde skrevet , og det er da noget værre volapyk (trykfejl m.v.), men du fik åbenbart mening ud af det *GGG*

----

Nej vi kan ikke alle sammen have fine kameraer eller mobiltelefoner med samme, selvom de sidste billeder jeg har taget af tøsen er med mobiltlf.. Lad folk komme ind og når man er inde finder man ud af hvordan tingene foregår. Jeg var også novice på HG engang og lavede mange fejl - stemte bl.a. lav og middel på hunde og det "må man ikke" *GGG*

Men det ved man sq da ikke før man ER herinde og har "sonderet terrænet" lidt ;o)

Kommentér på:
optagelse

Annonce