{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Optagelse
  • #1   26. jun 2013 Jeg forstår ikke spørgsmålet? HG er for alle hundeejere. Det er kun listehunde der, ifølge, HG´s regler ikke kan optages.

• #2   26. jun 2013 Jeg har oprettet en profil, og ville oprette et galleri, men her skal man åbenbart godkendes, det forstår jeg ikke!!!

• #3   26. jun 2013 Jeg er heller ikke helt med på, hvad spørgsmålet går på.

M.h.t. optagelse, så foregår det jo sådan, at hunden kommer ind på forsiden og venter på optagelse. Så kan brugerne byde velkommen, afvise eller lade være med at gøre noget. Nye brugere har 1 stemme og jo flere udfordringer ens hund har vundet, des flere stemmer har man - op til 10. Der skal 50 stemmer til for at blive optaget.

Listehunde bliver afvist, da de ikke er tilladte at oprette herinde. Nogle brugere afviser, hvis der er for få eller ikke tydelilge billede, ingen eller meget mangelfuld beskrivelse, eller hvis der er mistanke om stjålne/falske billeder. (det med billeder og tekst er dog kun en vejledning iflg. reglerne, så nogle brugere er nok mere emsige end jeg f.eks. er) En god tiing er også at give besked om, hvorfor man afviser, så nye brugere har mulighed for at rette/forbedre.
    Ellers bliver alle i det store hele budt velkommen på HG smiley

• #5   26. jun 2013 Jeg har også forstået spørgsmålet nu, men troede det gik på HVORDAN det fungerede og ikke HVORFOR smiley

• #6   26. jun 2013 Der er vidst ikke HA´er nok til at godkende 20-25 hunde om dagen, nogle dage flere og færre.

Og de har bestemt også andet at se til end at stemme ind og ud, som admin.
    Jeg synes det er fint brugerne gør det. Man behøver jo ikke bruge sine stemmer, for at stemme ind og ud.

Jeg stemmer selv altid, nogle gange afviser jeg dog hvis der er bare nada tekst eller kun 5 grumsede meget små billeder.
    Uanset race (ud over listehundene) bydes de velkommen hvis profilen er iorden smiley

• #7   26. jun 2013 Tak for svar! Har forsøgt at rette i beskrivelsen, og vil prøve at lægge flere billeder ind når jeg kommer på den stationære computer.
    Forstår dig stadig ikke helt hvorfor forrretningsgangen skal være så besværlig:-)))

• #9   27. jun 2013 Fordi folk de snyder?
    Igår eller var det i forgårs var der en der prøvede at oprette en bamse? Der er dem der opretter profiler med google billeder (der er der nogle brugere her inde der virkelig er vakse og opdager det hurtigt)

Vi har 5 Ha´ere på siden, mon ikke også de har andet i deres liv end at sidde på HG og stemme hunde ind og ud?

Jeg kan slet ikke se problemet i at brugerne gør det, og når brugerne gør det, er der jo også større chance for at folk ser de nye profiler og kommer med en kommentar eller lign,.

Kommentér på:
Optagelse

Annonce