Kommer jeg mon i himlen nu? {{forumTopicSubject}}
Igår fandt jeg en løs hund på vej hjem med Milo.
Dvs. 2 andre kvinder stod også ved den, men valgte at lade den løbe pga. deres egne hunde.
Jeg kan ikke lade en hund løbe, så jeg fik fat i kæresten, og satte efter med Milo, og fik fanget ham og tog ham med hjem.
Rigtig sød lab. i øvrigt.
Fik fat i ejeren, som hentede ham.
I morges da jeg gik med Milo så jeg et stykke væk at en handicappet mand væltede på sin 3-hjulet cykel så jeg satte bare derud af, for at hjælpe ham.
Inden jeg nåede derop, var 3 andre kommet til, men de stod så bare og kiggede..
Gav den ene Milo, og så hen og få cyklen (inkl. roulator) på højkant igen, manden rejst, og givet ham den sko på han havde tabt. Gudskelov man engang har været i hjemmeplejen
Han virkede ok, og sagde at kan godt kunne klare sig så vi gik videre (senere fortrød jeg så, at jeg ikke havde fulgt manden hjem, eller fundet ud af hvor han boede, ehh).
Her i eftermiddag da vores "lånehund" kom, fik vi sørme besøg af labben igen, fra igår. Altså uden ejer.
De 2 andre hunde ud i haven, og labben ind i køkkenet, hvor han fik vand og godbidder.
Nu er han så afhentet igen.
3 rigtig gode gerninger på 2 dage.
Kompenserer det så for alt det crap man har lavet førhen, så jeg stadig kommer i himlen mon?
apr 2009
Følger: 59 Følgere: 62 Hunde: 1 Emner: 184 Svar: 1.042
Sorry,ku' ikke dy mig::))
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 387 Svar: 2.739
Jeg spurgte faktisk ejeren i dag hvordan den kommer ud, for syntes faktisk det er noget uansvarligt. Heldigvis er han en godmodig hund men han kan jo blive kørt ned.
Men hun vidste faktisk ikke hvordan han kom ud. De havde været haven igennem, og kunne ikke se noget hul..
Men de ville tjekke igen.
Hvis han står her i morgen igen dør jeg af grin
Men han bliver fodret godt her, så ville da ikke undre mig om han tog turen igen.
mar 2009
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 584
Vores tidligere naboers labber kom på besøg hver dag i næsten 14 dage - jeg kørte dem pænt hjem hver gang (ca. 200 meter), så de ikke skulle krydse vejen på tilbage vejen!! Smadder træls når ejerne ikke får styr på deres hunde... Må jeg godt komme med i himlen så?
jan 2010
Jeg ville bare have gået op med ham i dag, hvis ikke det var fordi vi lige havde fået en anden hund ind af døren. Han må jo snige sig ud på den ene eller anden måde..
jan 2010
jan 2010
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Kommer jeg mon i himlen nu?