{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
872 visninger | Oprettet:

hvad sker der? {{forumTopicSubject}}

hej

jeg har her de sidste dage gået og haft en vildt kort lunte overfor min kæreste.... der skal intet til, før jeg bliver mega irriteret og hæver stemmen temmelig meget og faktisk begynder at råbe af ham... jeg har INGEN anelse om hvad der går galt. jeg skal ikke have min periode endnu, så det kan ikke være derfor.... medmindre:

jeg er på p-piller, og har her de sidste to gange jeg har skullet have min periode, bare taget videre af p-pillerne, da jeg har haft en del opgaver der skulle indhentes, og derfor har jeg slet ikke kunnet overskue at skulle gennem en uge med lettere ondt i maven - men konstant, og en overvældende træthed, som jeg slet ikke havde tid til..... en tanke har derfor strejfet mig : om jeg kan have "sparet" de hormoner op, som giver kvinder ( i hvert fald mig) en kort lunte under perioden...?

men alligevel... jeg går og er irriteret hele tiden og bliver irriteret og gal over ingenting.....

lige nu sidder jeg og skriver en eksamensopgave der skal være færdig i morgen, har haft skriveblokering hele dagen og er først kommet i gang med at skrive her til aften....

jeg har så siddet og praktiseret en skriveøvelse, som skulle hjælpe mod en blokering, hvor jeg bare skriver derudaf, og skriver alt hvad jeg tænker, og det hjalp mig. jeg fandt noget på wikipedia om mit emne, som det eneste sted jeg fandt noget.
så sender jeg det jeg har skrevet til min kæreste, så han kan tjekke det igennem for om "den røde tråd" er der, og om jeg gentager mig selv og sådan.

så læser han noget op, som han ikke kan forstå jeg har skrevet, for der gives ikke nogen forklaring på hvad det er, og jeg giver ham ret, og siger at det er fra wikipedia, og så siger han med det samme at jeg ikke skal bruge den hjemmeside overhovedet. straks farer jeg op og siger (vist nok næsten råbende) at det var det eneste sted jeg kunne finde noget om det, men da han stadig sidder og snakker, hører han det ikke, og vi begynder at råbe af hinanden og har været sure på hinanden lige siden. jeg har været henne og sige at jeg er ked at jeg råbte sådan af ham, og at jeg ikke aner hvad der er galt, hvortil han svarer: "det kan jeg ikke brgue til noget" og så siger han ikke mere, og jeg opgiver ligesom så....

og nu sidder jeg her, og er faktisk rigtig ked af det, og jeg er frustreret og irriteret og har lyst til at tude.....

hjælp.....

hvad sker der med mig????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad sker der?
  • #1   28. apr 2010 Du er vel bare stresset over den eksamensopgave ?

  • #2   28. apr 2010 Stress giver en utrolig kort lunte. Mænd kan (har jeg erfaret på mine ældre kloge dage) ikke læse tanker og vi er nød til at fortælle dem hvad der sker i vores små kvindehjerner for at de er med på samme vogn. Kommunikation er løsningen, fortæl din kæreste at du er stresset, presset og lidt ude af dig selv og bed om forståelse samtidig med at du selv tænker over din korte lunte overfor ham. Lad dig ikke gå på at situationen mere end nødvendigt er for det vil bare give endnu mere benzin på bålet til din skriveblokade og jeres skænderi. Er du helt 100 på at du ikke er blevet gravid??

  • #3   28. apr 2010 Ja, det lyder som om du er meget stresset. Sådan er jeg nemlig også, når jeg er stresset Har svært ved at overskue tingene, og kan ikke tåle for meget udenoms larm osv. Og ja, så råber man ad folk....selvom de måske ikke helt har fortjent det...

  • #4   28. apr 2010 vivi - ja det er jeg 110 på........

  • #5   28. apr 2010 Du blir nødt til at sige, at dine hormoner påvirker dig, allerede når du opdager det - så får han en fair chance for at være mere eftergivende. Som han selv siger, han kan ikke bruge det til noget, når i først er sure på hinanden.

    Jeg får også hormon-dage selvom jeg er på p-piller - sådan er det vel bare at være kvinde?

    Iøvrigt, har kæresten ret. Du kan ikke bruge wikipedia, som en pålidelig kilde, da det er "allemandseje".


  • #6   28. apr 2010 Ja, for mig lyder det også som om du er utroligt stresset og derfor har en kort lunte. Hvis det nu fx. var din mor eller søster der var der, istedet for din kæreste, ville du sikkert også råbe af dem.

  • #7   28. apr 2010 men hvordan bryder jeg lige isen lige nu?

    vi har ikke sagt meget mere end to ord til hinanden i omkring en time nu....

    og hvis jeg siger til ham, at jeg er stresset, ved jeg, at han svarer: "og hvad så? jeg har da også eksamensopgave lige nu" eller i hvert fald noget i den stil, og så er vi jo lige vidt....


    jeg er VILDT dårlig til at kommunikere.... specielt mundtligt.....


  • #8   28. apr 2010 Kan du ikke evt. sige undskyld, og at du har tænkt over hvorfor du farede sådan op, og du mener at du har svaret på det?

  • #9   28. apr 2010 jo.... tror jeg prøver det......

    nu er han gået i seng, og det vil jeg også nu...... og så snakke med ham.....

    men er der andre der har gode råd, så kom endelig med dem...

    og tusind tak for hjælpen alle sammen...


  • #10   28. apr 2010 Jeg vil da mene, at det er fair nok at blive stresset og til sidst løber bægeret jo over. Den situation kan alle komme i. Men det er rigtigt fint, hvis men kan erkende sine "fejl" og undskylde for det smiley

  • #11   28. apr 2010 Det ville være rigtig godt at fortælle ham, hvordan du har det, og så sige til ham, at du er rigtig ked af at have råbt sådan af ham...da han ikke fortjener det.

  • #12   29. apr 2010 Puha lyder meget bekendt smiley da jeg skulle til eksamen, var min lunte meget meget kort, og min kæreste blev flere gange så sur over at jeg råbte af ham, at han tog Mario og gik smiley Hehe ... Men efter jeg fortalte ham hvor stresset jeg var, og sad stortudende overfor ham, kunne han godt forstå det, og bar over med mig resten af eksamens ugen ... For selvfølgelig kan man ikk overskue både eksamen, og kæreste problemer smiley men bare rolig du bliver dig selv igen smiley

  • #13   29. apr 2010 vi fik snakket sammen i går.... og det var rigtig rart at finde ud af, at jeg egentlig er stresset...

    men ja.... hader at reagere på den måde.....


Kommentér på:
hvad sker der?

Annonce