Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hovedpine
  • #2   3. maj 2010 væskemangel..... dårligt indeklima... for lidt frisk luft..... sygdom....

• #3   3. maj 2010 Der mærkerligt jeg har også haft hovedpine de sidste 6 dage, måske det er noget pollen i luften eller et eller andet.

• #4   3. maj 2010 Camilla: det hvert fald ikk rart!

• #5   3. maj 2010 Det samme her med konstant hovedpine, har også undret mig over hvad det lige kunne skyldes

• #6   3. maj 2010 Det kan også være vejret. Jeg ved ikke hvad der er blevet sagt om vejret de sidste par dage, men hvis der er et lavgtryk ind over os, så kan det også være med til at give hovedpine (har jeg hørt), men ellers så prøv at drik en masse vand det næste døgn. Det plejer jeg at gøre før jeg griber pillerne, og så lægger jeg mig en time eller to når jeg har de perioder, så plejer det at hjælpe. God bedring :o)

• #7   3. maj 2010 Kæbespændinger specielt, når du sover....

Du skal have gang i noget afstressning - og nogle gode kæbeøvelser :o)

• #8   3. maj 2010 Som *CH* siger, kan det også være kæbespændinger. Jeg har fået nogle massagetips til kæbemassage (ansigtsmassage, koncentreret om kæben) nettop fordi jeg har det med at bide meget sammen.

• #9   3. maj 2010 Tak skal I have:o) ja kunne godt være både vejret og så spændinger! Jeg spænder ret meget generelt.

• #10   3. maj 2010 Jeg har haft hovedpine de sidste 2 dage. smiley

• #11   3. maj 2010 Nej det vildt irriterende med hovedpine, Kunne virkelig godt forestille mig det måske er luften den er lidt trykkende. Selvom vejret er vidunderligt : )

• #12   3. maj 2010 Det kan sagtens være noget med vejret - og så er der jo desværre det - at hvis man først har fået hovedpine så kan man nærmest selv holde liv i den i dagevis :o( altså forstå mig ret - hvis man har hovedpine er det meget, meget nemt at man kommer til at spænde og derved giver man sig selv en hovedpine uden ende :o( det er bare så øv - jeg kender det desværre udmærket selv. Dog er jeg så heldig at jeg også har migræne - ironi kan forekomme :O) så jeg kan heldigvis nuppe mig en migræne pille når det blir rigtig slemt.....

ps nok liiiige lidt pinligt at skrive her - men altså....... orgasme hjælper på hovedpine :o) go fornøjelse :O)

"Et sundt samleje kan sagtens tage et migræneanfald i opløbet eller kurere en let hovedpine, fordi der undervejs og via orgasmen frigives en masse forskellige og gavnlige hormoner, som samstemmende kommer ud i hver en afkrog af kroppen," siger sexolog, tidligere reservelæge på Rigshospitalets Sexologiske klinik, Børge Dandanell Thomsen.
    Han oplyser, at det er frigørelsen af adrenalin og kroppens såkaldte lykke-hormoner oxytocin og endorfin, der er årsagen til at et sundt samleje kan lette trykket - også mellem ørene ;o)
    "Endorfin og oxytocin er kroppens egen morfin. Det er hormoner, som blokerer for smerte og giver en fornemmelse af velvære. Så der er i hvert fald ingen grund til at lade som om, at man har ondt i hovedet for at slippe for sex. Tværtimod. For det er videnskabeligt bevist gennem utallige undersøgelser at effekten af sund sex er gavnlig for kroppen. Så måske skulle man hellere sige, et sundt samleje om dagen kan holde doktoren på afstand, så lad os hellere komme i gang," siger Børge Dandanell Thomsen"

Kommentér på:
Hovedpine

Annonce