669 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Hårexstensions- bedste metode? Hårexstensions- bedste metode?

Jeg kunne rigtig godt tænkt mig at forkæle mig selv med nogle exstensions (jeg er stoppet med at ryge)
Men hvilken metode er bedst?
Det er ikke så meget til længde, men mere til fylde. Dog må det også gerne blive langt. Jeg har pt en pageting til midt på halsen. Pandehåret starter under øjet og skråner ned. Jeg har helt glat hår og det er meget fint. Det har aldrig været farvet eller andet skidt, så det er så sundt som hår nu kan være. Det er bare tyndt.
Hvad er mest naturligt og skånsomt?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hårexstensions- bedste metode?
  • #1   3. maj 2010 micro ringe er dårligt til glad hår.

jeg havde med lim, men det er hårdt mod håret.,

ska jeg ha igen skal det være clips.

• #2   3. maj 2010 glat:)

• #3   3. maj 2010 Jeg har nogen clips, men farven er ikke helt god længere (jeg er allerede ved at være godt sommerblond) og det ser bare så skidt ud fordi mit eget er så kort og de ikke er klippet til.

• #4   3. maj 2010 min frisør siger at tape er bedst?

• #5   3. maj 2010 påsyning... smiley

• #6   3. maj 2010 Jeg har prøve næsten alle metoder smiley Jeg er mest til tape eller clips, clips er det mest skånsomme for det kan du tage af og på som du selv vil, tape sidder i noget længer tid kan sidde lidt over 1 mdr måske 2 hvis man passer det godt, men når man tager det af så vil man fælde en masse for der hvor tapen har siddet har håret ikke kunne fælde så du vil føle dig meget tyndhåret!!!
    Er selv frisør og tror jeg vil anbefalde dig og bruge clips hvis du var min kunde og som du siger er dit hår meget tyndt, og alle de andre metoder vil kun gøre det meget tynder efter det har siddet noget tid, også bliver du bare afhænglige af det smiley Men der er en hjemmeside som hedder maikan.dk de har noget okay hår til rigtig gode penge, har sat det på flere og det er altså god kvalitet til de penge....

• #7   3. maj 2010 Jeg tvivler bare på, at jeg rent faktisk har hår nok på hovedet til fletningerne til påsyning. Jeg har ekstremt tyndt hår- jeg har aldrig set nogen med ligeså tyndt hår som mig selv. Udover gamle og børn

• #8   3. maj 2010 Påsygning hos Jette Djarling.

• #9   3. maj 2010 Det er ikke kun dit eget hår som bliver flettet, de sætter fiberhår ind også i fletningen. Intet hår er for tyndt til påsygning.

• #10   3. maj 2010 Anne cathrine: hvordan passer man dem bedst så?

• #11   3. maj 2010 Personligt erfaret vil jeg sige hot fusion, men min veninde har haft tape og er ganske tilfreds med det. Jeg har selv meget fint og tyndt hår og jeg kan ikke bruge clips uden at det kan ses og det er bare det værste der kan ske. Synes det er så taber agtigt at se en hvor man kan se clips eller inge eller tapen igennem.

• #12   3. maj 2010 Har fået absolut bedste resultat ved hende her http://www.extacy.dk/group.asp?group=25

• #13   3. maj 2010 Men det er jo forskelligt hvad folk synes er bedst, der er jo lige så mange meningen som der er folk!!! hør din frisør hvad hun anbefaler for hun kender dit hår og burde vide hvad der er bedst til dig og dit behov!! ikke alle er lige gode til og pleje sit hår lige godt....

• #14   3. maj 2010 Vivi; nej jeg vil heller ikke have det skal kunne ses. Udover at jeg pludselig har lækkert tyk hår smiley

• #15   3. maj 2010 Mia a: tja, jeg stoler nu bare ikke rigtig på frisøren- jeg vil gætte på, at de vil anbefale den metode, som de laver!

• #16   3. maj 2010 Hmm så skift frisør smiley vi laver flere ting inde ved os og snakker altid med mine kunder om de forskellige ønsker og behov folk har, og hvor meget tid de vil bruge på det.... Men selvfølgelig ikke nemt når du ikke stoler på din frisør!!! smiley held og lykke med hvad der passer dig bedst:-)

• #17   3. maj 2010 Mia: jeg er kun blevet klippet der en enkelt gang. Ved den forrige frisør kom jeg ud med hår som lignede OG havde konsistens som candyfloss... det så helt vådt ud fordi hun havde tuperet og givet det så meget lak... så jeg er næsten lige skiftet.

• #18   3. maj 2010 Ja okay så er det ikke så nemt, det er også svært og finde en man stoler på med sit hår det er ligesom en tandlæge smiley men hvis det med clips har virket for dig før hvorfor så ikke tage det igen og købe noget nyt der passer i din farve??

• #19   3. maj 2010 Mia: jeg har brugt det to gange, tror jeg. Føler mig lidt fjollet over at tage det i den ene dag og ikke den anden. Jeg er bare så ked af mit tynde hår.

• #20   3. maj 2010 Ja det kan jeg godt lidt følge dig i men det er så normalt i dag så det skal du altså ikke tænke på smiley mange bruger det, men hvis du ikke får det så spis en masse B vitamin det kan altså godt hjælpe en helt del smiley men det tager selvfølgelig noget tid smiley

• #21   3. maj 2010 Der er en verden til forskel på at bruge clips og have permanente extensions i smiley Min nye frisør og jeg skal også lige lære hinanden og kende før vi begge er tilfreds ;D

• #22   3. maj 2010 Mia: jeg æder silica og b-vitaminer hver dag og har gjort det i flere år, men det hjælper bare ikke rigtig noget. Men mit hår er meget blankt, blødt og lækkert. Det er bare sindssygt fint og glat (hvilken jo også gør at det er svært at style stort og det forbliver stort, uden at ende med candy floss) Der er bare ingen på min uddannelse med exstensions.

• #23   3. maj 2010 Vivi: jeg synes også altid man kan se tydelige forskel.

• #25   3. maj 2010 Hi h og som Lone skriver så er de første nætter med extensions det rene smertehelvede ;D

• #26   4. maj 2010 Jeg har prøvet alle metoder og jeg syntes bedst om at få syet det fast eller bruge clip in.

Du skal have forholdsvis stærkt hår for at kunne bære det syet hår, da man kan bruge styling produkter, ikke skal tænke på at varmen ødelægger limen eller at totter andet kan ses.

Totter var den metode som ødelagde mit hår, de kan filter forholdsvis nemt i alle de totter og jeg syntes generelt det var utroligt tungt at gå med ift. de andre metoder. Derimod kan med totter lave utrolig meget farvespil i håret.

Tape er godt hvis du har lidt tyndt hår, da det er nemmere at dække, men skal som ved syning rykkes op.

Clip in, som der en anden der skriver, er der mere variation i og jeg det holder bedre hvis man passer godt på det smiley

• #27   4. maj 2010 anbefaler helt klart påsyning... (hvis personen vel og mærke kan finde ud af og gøre grundarbejdet... smiley )

• #30   4. maj 2010 (link fjernet)
    HOT FUSIONS HELT KLART

OG TILLYKKE MED RYGESTOPPET:o)
    RIGTIG FLOT GÅET:o)

• #31   4. maj 2010 Jeg har prøvet hot fusion, og det vil jeg bestemt ikke anbefale dig. Mit hår var meget ødelagt bagefter og det så heller ikke ægte ud, synes jeg. Lige nu har jeg clips, men gud hvor bliver man træt af det.
    Når jeg får sparet sammen, vil jeg have det syet på smiley

Kommentér på:
Hårexstensions- bedste metode?

Annonce