{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
281 visninger | Oprettet:

Baggrund på shop, hjælpe søges? {{forumTopicSubject}}

Da vi har en internet shop som trænger til at blive frisket op , ville jeg høre om nogen herinde har forstand på og erfaring med at lave baggrunde på ens side om?
Lige nu har vi blot en ensfarvet kedelig side, men da det er en rigtig shop med koder osv, har jeg slet ikke nogen anelse om hvordan man laver en anden baggrund og hvordan man så bagefter sætter den ind?
Kunne godt bruge noget mere spændene, noget som fanger kundens interesse med det samme og ser proffessionelt ud. med billeder osv måske.

Kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan det gøres hvis nogle ved det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baggrund på shop, hjælpe søges?
  • #1   5. maj 2010 Hejsa...

Nu ved jeg ikek hvordan din web shop er bygget op, men på admin siden er der normalt en masse menuer der hvor du opretter og skriver din tekst / annoncer.

Hvis det er teksten inde i annoncerne / baggrund der du vil ændre burde der være nogle menu knapper der ligner dem fra et word dokument.
    ( Det er der i hvert fald i min web shop )

Men hvis du skal ændre udseendet på selve web shoppen er det noget med det skal kodes, det ved jeg ikke hvordan man gør da min web shop er bygget op efter en skabelon.
    Mvh Wendy

• #2   5. maj 2010 ja der er en masse underlige kode noget, vi ikke selv tør rode med, men da jeg ikke må reklamere herinde sætter jeg ikke noget link ind til siden så kan være lidt svært at forklare helt.. smiley

Kommentér på:
Baggrund på shop, hjælpe søges?

Annonce