1.330 visninger
|
Oprettet:
Hjerte banken af sukker ?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er ved at tabe mig, og har jo så lagt min mad om, så ingen søde sager, så idag kom jeg forbi de ledeste trøffel kugler i kvicklys bager, og "kom til" at spise 1½ .....
Men føj, jeg har hjertebanken, og føler mig hel hul indeni ..
Er det bare kroppens reaktion på sukker og fedt, som vi (mig og kroppen) tog en kold tyrker fra for 14 dage siden ??
Jeg tror det er, men det undre mig, for er der noget min krop er vant til gennem de sidste 29 år, så er det da sukker og fedt ....
Kan 14 dage ændre det ?
maj 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 298
Efterfølgende kunne jeg heller ikke spise/drikke sukker..
Jeg er ikke længere på denne strenge kostomlægning men kan stadig godt have problemer med sukker...
Så ja det kan bestemt have noget at sige.
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 148 Svar: 3.796
jun 2005
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 647
Jeg er PCO-pige (med insulinresistens) og som de fleste ved så for at holde sin pco i fornuftig udvikling, så er det vigtigt at tabe sig og leve sundt, så jeg startede hos diætist dengang de konstaterede det. Så jeg kom på en kostomlægning som minder meget om en kostomlægning som en sukkersyg. Så ingen sukker til mig i nok noget derlignede 3 uger til at starte med, så skulle jeg til fødselsdag og tænkte nej fandme om ikke jeg skulle nyde al den gode mad. Så spiste det hele og drik sodavand osv. Og manner hvor jeg fortrød dagen efter, lå i sengen hele dagen.
Jeg fortalte min gynækolog om det næste gang til tjek, og må nok tilstå at han grinte af mig. Han sagde at det kunne sammenlignes med en god omgang tømmermænd... Så det gør jeg så aldrig mere...
Tror ikke der er noget at være bange for, bare undværd næste gang du fristes... Hehe, ellers må man tage straffen ;o)
Hjerte banken af sukker ??