{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Hjerte banken af sukker ?? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at tabe mig, og har jo så lagt min mad om, så ingen søde sager, så idag kom jeg forbi de ledeste trøffel kugler i kvicklys bager, og "kom til" at spise 1½ .....
Men føj, jeg har hjertebanken, og føler mig hel hul indeni ..
Er det bare kroppens reaktion på sukker og fedt, som vi (mig og kroppen) tog en kold tyrker fra for 14 dage siden ??
Jeg tror det er, men det undre mig, for er der noget min krop er vant til gennem de sidste 29 år, så er det da sukker og fedt ....
Kan 14 dage ændre det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjerte banken af sukker ??
  • #1   7. maj 2010 Da jeg gik i gang med en heftig kost omlægning og holdt mig fra alt sukker og kulhydrater var jeg nærmest syg i 14 dage. Jeg havde det så dårligt fordi min krop var ved at afgifte.
    Efterfølgende kunne jeg heller ikke spise/drikke sukker..
    Jeg er ikke længere på denne strenge kostomlægning men kan stadig godt have problemer med sukker...
    Så ja det kan bestemt have noget at sige.

• #2   7. maj 2010 Ork ja bestemt... Jeg har oplevet lidt det samme som I begge skriver.. Både abstinenser efter sukker og fedt, samt hovedpine og hjertebanken hvis jeg spiser det igen efter ikke at have fået det i lang tid... Så det lyder ganske rigtigt....

• #3   7. maj 2010 Hehe, kender det alt for godt.

Jeg er PCO-pige (med insulinresistens) og som de fleste ved så for at holde sin pco i fornuftig udvikling, så er det vigtigt at tabe sig og leve sundt, så jeg startede hos diætist dengang de konstaterede det. Så jeg kom på en kostomlægning som minder meget om en kostomlægning som en sukkersyg. Så ingen sukker til mig i nok noget derlignede 3 uger til at starte med, så skulle jeg til fødselsdag og tænkte nej fandme om ikke jeg skulle nyde al den gode mad. Så spiste det hele og drik sodavand osv. Og manner hvor jeg fortrød dagen efter, lå i sengen hele dagen.
    Jeg fortalte min gynækolog om det næste gang til tjek, og må nok tilstå at han grinte af mig. Han sagde at det kunne sammenlignes med en god omgang tømmermænd... Så det gør jeg så aldrig mere...

Tror ikke der er noget at være bange for, bare undværd næste gang du fristes... Hehe, ellers må man tage straffen ;o)

Kommentér på:
Hjerte banken af sukker ??

Annonce