9.733 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Hva er bedst Rodalon el.Urin off Hva er bedst Rodalon el.Urin off
Jeg har haft besøg for omk.14dage siden, af en der havde sin hanhund med og nu kan jeg ALT for tydeligt lugte at jeg IKKE har opdaget eller fået vasket/skrubbet de steder hvor den strintede godt nok, jeg er 99% sikker på at den også har strintet visse steder som jeg bare ikke har opdaget.
Stanken er ved at ta livet af mig og jeg føler at det kan lugtes af alle der går ude på trappen og det er altså mere end pinligt.
Men så er spørgsmålet, hvilket middel er bedst, Rodalonen som jeg altid har brugt eller Urin Off som jeg lige har læst om igår?
Nogen der ved det og har prøvet begge dele.?
0 synes godt om
feb 2006
Følger: 61 Følgere: 60 Hunde: 3 Emner: 775 Svar: 6.115
Rodalon har jeg altid, da jeg også bruger det til andre ting.
Der findes også en "minus mug" på spray som er billigere end rodalon.
feb 2006
feb 2006
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.576
Nu læste jeg bare om det der Urin-off igår og blev nys. om det var bedre til at få Strint-stank væk. Jeg har bestilt en flaske for at tjekke virkningen, men den kommer desv.først i løbet af ugen..
dec 2007
Gosh hvor jeg håber at det hjælper... *Ggg*
dec 2007
"Det er lidt billigere jo mere man køber" og 500ml. rækker ikke SÅ langt når man sprøjter næsten hele hjemmet for en sikkerhedsskyld, pga. den sidste han strintede imens han oppe på langs af mine ryglæn på mine 2 lædersofa`er, "Skøre hanhund ;o)" men Ok 1 af mine piger var kommet i løb, så det undskylder vel hans strinteri".
Jeg er lykkelig for at jeg prøvede, for nu kan jeg bruge Rodalon hvis min hvalp har uheld, og Urin-Off når der kommer han-hunde på besøg..Jeg havde ellers tænkt på at sige NEJ til hanner i mit hjem, men nu hvor jeg VED at strint-stanken KAN fjernes så er de igen velkommen ;o))
Hva er bedst Rodalon el.Urin off