9.733 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hva er bedst Rodalon el.Urin off Hva er bedst Rodalon el.Urin off

Jeg har haft besøg for omk.14dage siden, af en der havde sin hanhund med og nu kan jeg ALT for tydeligt lugte at jeg IKKE har opdaget eller fået vasket/skrubbet de steder hvor den strintede godt nok, jeg er 99% sikker på at den også har strintet visse steder som jeg bare ikke har opdaget.
Stanken er ved at ta livet af mig og jeg føler at det kan lugtes af alle der går ude på trappen og det er altså mere end pinligt.
Men så er spørgsmålet, hvilket middel er bedst, Rodalonen som jeg altid har brugt eller Urin Off som jeg lige har læst om igår?
Nogen der ved det og har prøvet begge dele.?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva er bedst Rodalon el.Urin off
  • #1   9. maj 2010 Jeg bruger altid rodalon, det andet har jeg aldrig prøvet smiley
    Rodalon har jeg altid, da jeg også bruger det til andre ting.

Der findes også en "minus mug" på spray som er billigere end rodalon.

• #3   9. maj 2010 Det ved jeg sørme ikke, jeg har aldrig prøvet at lugten aldrig er gået væk....hmmmm

• #4   9. maj 2010 altså ved tis-uheld hælder jeg REN rodalon i pletten, efter selvfølgelig at have tørret det meste tis op....og så ren rodalon i, og skrubber med skurebørste

• #6   9. maj 2010 Det er nemlig det der er problemet, Rodalon fjerner nemt tis-lugt, men dette er jo ikke "bare"en tisse-tår, det er konsentreret markerings-tis der stinker på en måde som alm..tis jo slet ikke gør.

Nu læste jeg bare om det der Urin-off igår og blev nys. om det var bedre til at få Strint-stank væk. Jeg har bestilt en flaske for at tjekke virkningen, men den kommer desv.først i løbet af ugen..

• #8   9. maj 2010 Jeg skal nok skrive tilbage om virkningen. ;o)
    Gosh hvor jeg håber at det hjælper... *Ggg*

• #9   14. maj 2010 Så er Urin Off afprøvet og GODKENDT herhjemme, for stanken er helt væk, det samme er 3æld gamle skjolder på mit hvid-skrubbede trægulv, så der er ingen tvivl om at dette er mere effektivt end Rodalon, men det koster til gengæld også en del mere : 99kr.for ½L.hos THOLO hunde artikler.
    "Det er lidt billigere jo mere man køber" og 500ml. rækker ikke SÅ langt når man sprøjter næsten hele hjemmet for en sikkerhedsskyld, pga. den sidste han strintede imens han oppe på langs af mine ryglæn på mine 2 lædersofa`er, "Skøre hanhund ;o)" men Ok 1 af mine piger var kommet i løb, så det undskylder vel hans strinteri".
    Jeg er lykkelig for at jeg prøvede, for nu kan jeg bruge Rodalon hvis min hvalp har uheld, og Urin-Off når der kommer han-hunde på besøg..Jeg havde ellers tænkt på at sige NEJ til hanner i mit hjem, men nu hvor jeg VED at strint-stanken KAN fjernes så er de igen velkommen ;o))

Kommentér på:
Hva er bedst Rodalon el.Urin off

Annonce