{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Medicin {{forumTopicSubject}}

Hvor svært skal det lige være at få sin medicin?

Jeg har i over de sidste 5år fået den samme medicin dagligt! Jeg havde den samme læge i over 3år så der var jo ingen problemer. Jeg har så været flyttet 2 gange på ½år og har ikke snakket med nogen læge om det, da recepterne har kunnet bruges igen jo!

Her i den sidste måneds tid har jeg så diskuteret med min nye læge! Først kunne ingen finde min journal! Jeg måtte selv sidde og ringe rundt til mine tidligere 3læger for at min nye fik den. hmm... nå men det gik så endelig i orden i sidste uge, og jeg ringede så for at få min medicin. Men nej, de havde ikke læst den igennem så jeg måtte vente! Ringede så igår at jeg skulle altså ha det medicin, men får at vide at jeg skal ringe imorgn mellem 8-9 og snakke med en læge som så skal "bestemme" om jeg må få min medecin eller ej:-(
Jeg ville så skifte til en læge her i byen, da jeg ikke kan komme ud til den anden. Men deres sekretær sagde til mig idag, at hun troed det ville blive et problem at få dem til at udskrive den medicin...
Er bare rigtig æv lige nu, da jeg ikke har det særlig godt pga jeg ikke får min medicin:-(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Medicin
Kommentér på:
Medicin

Annonce