{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

måske lige op over..... {{forumTopicSubject}}

uhh.... sidder her og er meget, meget spændt på, om mit ørkenrotte-par har fået unger, når jeg står op i morgen tidlig...

hun blev vejet mandag d. 26. april, og da vejede hun 54 gram. i onsdags (12. maj) vejede hun 64 gram og i dag vejede hun 67 gram.... og så har hun været helt vildt aktiv i aften og har slet ikke slappet af som hun plejer.... men her den sidste time, så har de begge to ligget og sovet....
og efter min hovedregning og tællen datoer, så er hun på 26.dagen af sin drægtighed (hvis hun er drægtig) i morgen, lørdag, og de går 23-26 dage...

er bare så spændt....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske lige op over.....
  • #1   15. maj 2010 dejligt smiley hvor mange unger får sådan nogle?

• #2   15. maj 2010 de får mellem 1 og 11...

men hun er ikke særlig stor... vi kan faktisk ikke se at hun er gravid, men vægt-øgningen gør, at jeg er ret sikker.... men det er kun hende der har taget på i vægt... og de har fået helt det samme foder (de går jo sammen) og det samme antal guffere (solsikkefrø og græskarkerner) så er ret sikker på, at der er noget...

• #3   15. maj 2010 Uhhh - spændende! Lad os høre hvordan det går smiley

• #4   15. maj 2010 bonusbedste - hos ørkenrotter tager hannen sig også af ungerne smiley

hvis der er nogen af dem der spiser ungerne, så er det hende, hvis hun ikke har fået nok proteiner (fra melorme) under drægtigheden...

nå... men der er ikke sket noget endnu... men der kan ske noget frem til ca onsdag....

men jeg kan lige se, at hun "snyder" mig ligesom sidste måned... der havde jeg også set hende i løbetid i starten af marts, og ventede unger i starten af april, men der kom ikke nogen, og så kom hun jo i løbetid smiley

men nu har jeg fået en køkkenvægt og kan derfor veje hende, og derfor blev jeg meget overrasket og hut på unger, da jeg så, hun havde taget så meget på smiley

• #5   16. maj 2010 ja.. meget spændt.....

men stadig ikke noget...

hun har taget et gram på siden sidst hun blev vejet...

Kommentér på:
måske lige op over.....

Annonce