Kylling! {{forumTopicSubject}}
Hej!
Ved ikke om nogen af jer har forstand på fjerkræ, men spørger lige alligevel.
En af vores høns fik 4 kyllinger for ca. 2 uger siden. Den første uger var der intet galt, men efter en uge begyndte den ene kylling at halte lidt på dens venstre ben. Vi tog den så ind sammen med en af dens søskende. Efter nogle dage var det ligesom at benet var løst/ustyrligt ved hoften og leddene, og tæerne på foden var ligesom helt slappe. Det er som sagt kun det ene ben. Den har haft det godt (løbet rundt trods halt, spist, drukket, leget) lige indtil i går, der begyndte den at sidde og sove det meste af tiden, og ryste samt trække vejret kraftigt. Har prøvet at give den forbinding på ledet ved låret, det hjalp lidt, men nu sidder den igen bare og ryster og sover. Hvis man giver lyde, eller lignende åbner den dog øjnene og prøver at følge med, den spiser også lidt.
Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe den, eller vil det bedst være at lade den få fred?
Ved I hvad der kan være galt, og ja hvad ville I gøre?
Håber på svar!
Venligst.
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 65 Svar: 251
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.147
jun 2006
Det var ellers præcis den vi havde gået og ventet på skulle komme (farver og aftegn), men vil bestemt ikke være egoistisk, så hvis den lider vil jeg gøre det der nu skal gøres. Lille stakkel.
Tak for dit svar
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
okt 2008
okt 2008
jun 2006
Derfor spurgte jeg til råds herinde.
jun 2006