{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
638 visninger | Oprettet:

Min brokketråd {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg lige ud med lidt "brok".

For et par uger siden fik jeg lejlighed i Herning.
Jeg har betalt 1. periode husleje, men ikke betalt depositum og underskrevet kontrakt endnu.
Jeg overtager her 15. juni..
Nu ved jeg bare ikke hvordan jeg har det med det. Jeg er ikke bange eller sådan.. Føler måske bare det var en forhastet beslutning. Da jeg sagde jeg, var det kun en uge siden min kæreste (som er fra Herning) slog op, så jeg håbede jo stadig på at få ham igen.. Og tænkte vel, at flyttede jeg derop, ville det jo være lettere.

Alle mine venner og veninder bor hernede i Fredericia, min familie er her osv. Og jeg kan jo bare starte i skole hernede i stedet for i Herning.
Nu ved jeg bare slet ikke hvad jeg skal gøre. Lejligheden deroppe er skøn, men stedet er bare...forkert.
Og ja ja, kan besøge venner osv., men det vil koste mig omkring 250 kr pr gang (for returbillet altså!), fordi hunden jo også skal med smiley
Kender kun en udover min eks deroppe, og hun flytter til Tønder til juli.. Ellers er det kun min eks, hans familie og hans venner og veninder jeg kender deroppe og dem har jeg ikke lyst til at omgås.

Iiiih hvor jeg synes det stinker altså!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min brokketråd
Kommentér på:
Min brokketråd

Annonce