{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.340 visninger | Oprettet:

Drømmetydning {{forumTopicSubject}}

Havde en ret crazy drøm i nat! Handlede om heste og min ekskæreste, som jeg gik fra for...to år siden ca. smiley

Jeg var ude at ride på en brun hest da jeg ser en flok mennesker komme ridende mod mig. Min eks, M, er forrest i flokken, resten kender jeg ikke. Jeg skynder mig at sætte hesten i trav og ride lidt væk. Da jeg er kommet væk stopper jeg hesten og vil vende om og hen og sige hej til M. Men hesten vil bare ikke vende sig. Efter en del forsøg lykkes det mig og jeg krammer ham og siger det er længe siden.

Det er hvad jeg umiddelbart kan huske.
Nogen der kan fortælle mig hvad søren det betyder?
Har selv fundet ud af, at en brun hest betyder jeg tænker meget og at jeg rider betyder jeg er bekymret.. Men hvad med resten? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømmetydning
  • #1   23. maj 2010 Drømme betyder ikke en skid.
    Undskyld, men det er nu engang sandheden. Det er bare en måde, hjernen kan bearbejde hukommelsen på.

• #2   23. maj 2010 Drømme kan sagtens betyde noget. Dyr kan have forskellig symbolsk betydninger. Her er et link til hvad hesten betyder. Håber du kan engelsk smiley
    http://www.whats-your-sign.com/horse-symbol-meanings.html

Esben og louise: Det er forkert at sige at drømme ikke betyder en skid - det er fordi du er komplet uviden omkring drømme, og ikke har gidet sætte sig ind i det.

• #3   23. maj 2010 Jeg glemte lige: at dette er symbol ordene for hesten:

* Power
    * Grace
    * Beauty
    * Nobility
    * Strength
    * Freedom

Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold sluttede, og om I stadigvæk kan snakke sammen. Hvis ikke, så kan det betyde at du har styrken og kraften til at komme over det, og til at få den frihed du fortjener.

• #4   23. maj 2010 Michael - Nej, slet slet ikke. Tværtimod!

Anne - Det gik ret hurtigt, fra den ene dag til den anden. Gad ham bare ikke mere. Og nej, vi taler ikke sammen.

• #5   23. maj 2010 Det kan også være det handler om ubevist tilgivelse. At du måske ubevidst bebrejder dig selv engang imellem. Og at hesten så er med til at sige, at det er okay det du gjorde. Du fik din frihed som du gerne ville have smiley Giver det mening?

• #6   23. maj 2010 Ja måske? smiley
    Jeg tænker bare at det med at hesten ikke ville dreje, kan det ikke være fordi jeg prøver at kæmpe imod, selvom jeg egetnlig godt ville kunne sige "hej hvordan går det?" ?
    smiley

• #7   23. maj 2010 Anne P: Jeg er overhovedet ikke uvidende. Er godt klar over, at man kan købe, læse og sætte sig nok så meget ind i drømmetydning. Det er lidt lige som at sætte sig ind i astrologi, tarokkort, håndlæsning og den slags.

Drømme betyder ikke noget, men er hjernens måde at gennemgå minder og dagens strabasser på. Det er ikke en måde for hjernen aet prøve at gøre dig bevidst om noget på.

• #8   23. maj 2010 Esben - Øh, altså nu har jeg ikke set knægten i to år... Og har ingen minder om at han rider.. Tværtimod var han bange for heste! Så forstår ikke lige hvordan det er et minde.. smiley

• #9   23. maj 2010 hehe, nej det er ikke så konkret jeg mener det. Det er bare et sammensurimen af forskellige minder og indskydelser i en tankestrøm. De behøver ikke følge nogen bestemt retning... Har engang drømt, jeg var på en ø/borg med en drage, jeg skulle lære at svømme. Hvad betyder det så lige? Intet - men måske har jeg læst noget, eller set noget, der har fået mig til at forbinde de to ting. Der var også vand og vingummier. Den slags giver ikke mening, lige gyldigt hvilken bog man slår op i, og sådan er det også med brune heste og ekskærester.

Der er intet videnskabeligt argument for drømmetydning. Det er en brainfart fra Freud, der bare er blevet hængende

• #10   23. maj 2010 Rænne*: Tag et kig på netspirit.dk eller visdomsnettet.dk
    Det hjælper ikke at spørge til dette emne her, med så mange uvidende mennesker. smiley Selvfølgelig er det ikke alle drømme der har en betydning. Men nogle af dem har altså. Nogle kan være minder, men nogle kan være reelle symbolske betydninger.

Kommentér på:
Drømmetydning

Annonce