Drømmetydning {{forumTopicSubject}}
Havde en ret crazy drøm i nat! Handlede om heste og min ekskæreste, som jeg gik fra for...to år siden ca.
Jeg var ude at ride på en brun hest da jeg ser en flok mennesker komme ridende mod mig. Min eks, M, er forrest i flokken, resten kender jeg ikke. Jeg skynder mig at sætte hesten i trav og ride lidt væk. Da jeg er kommet væk stopper jeg hesten og vil vende om og hen og sige hej til M. Men hesten vil bare ikke vende sig. Efter en del forsøg lykkes det mig og jeg krammer ham og siger det er længe siden.
Det er hvad jeg umiddelbart kan huske.
Nogen der kan fortælle mig hvad søren det betyder?
Har selv fundet ud af, at en brun hest betyder jeg tænker meget og at jeg rider betyder jeg er bekymret.. Men hvad med resten?
sep 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 76
Undskyld, men det er nu engang sandheden. Det er bare en måde, hjernen kan bearbejde hukommelsen på.
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 370 Svar: 2.446
http://www.whats-your-sign.com/horse-symbol-meanings.html
Esben og louise: Det er forkert at sige at drømme ikke betyder en skid - det er fordi du er komplet uviden omkring drømme, og ikke har gidet sætte sig ind i det.
jul 2007
* Power
* Grace
* Beauty
* Nobility
* Strength
* Freedom
Nu ved jeg ikke hvordan jeres forhold sluttede, og om I stadigvæk kan snakke sammen. Hvis ikke, så kan det betyde at du har styrken og kraften til at komme over det, og til at få den frihed du fortjener.
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.392
Anne - Det gik ret hurtigt, fra den ene dag til den anden. Gad ham bare ikke mere. Og nej, vi taler ikke sammen.
jul 2007
maj 2005
Jeg tænker bare at det med at hesten ikke ville dreje, kan det ikke være fordi jeg prøver at kæmpe imod, selvom jeg egetnlig godt ville kunne sige "hej hvordan går det?" ?
sep 2009
Drømme betyder ikke noget, men er hjernens måde at gennemgå minder og dagens strabasser på. Det er ikke en måde for hjernen aet prøve at gøre dig bevidst om noget på.
maj 2005
sep 2009
Der er intet videnskabeligt argument for drømmetydning. Det er en brainfart fra Freud, der bare er blevet hængende
jul 2007
Det hjælper ikke at spørge til dette emne her, med så mange uvidende mennesker.
Drømmetydning