4.298 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Køretime - Nervøs !!! Køretime - Nervøs !!!

Ja, jeg er helt ærligt ved at skide grønne grise over min første køretime på vej :S
Har været på manøvre bane og det gik ganske fint - klarede det godt og gearskifte osv gik godt !

MEN - ude i den "virkelige verden" kan jeg jo ligesom for alvor gøre skade ? Min reaktions tid er jo betydeligt langsommere end trænede bilisters ?
Og ja, jeg ved godt at min kørelære har pedaler - lige netop til formålet - men puuuha stadig ?

Skal kører her kl 12, kunne ikke sove i nat, nu skal det bare overstås skal det :S

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køretime - Nervøs !!!
  • #1   25. maj 2010 Bare rolig, du skal være glad for at køre kl 12 smiley

Min første time på vej var i november kl 16.30, altså i myldretid, og snevejr. Bælgmørkt .. Og det gik smiley

Din kørelærer har helt styr på det, og bilen har skilte, hvor der står at det er en køreskole-bil. Normale flinke mennesker tager hensyn, når de ser det smiley

God fornøjelse :o)

Jeg fik mit kørekort for 5 år siden og jeg er SÅ glad for det smiley

• #2   25. maj 2010 Ta det heeel roligt. Det er overhovedet ikke slemt og meget nemmere end du tror (og meget nemmere end den forbandede lorte kravlegård)

• #3   25. maj 2010 Ja jeg vil også sige at det er nemmere end på manøvrebanen. Og din reaktionstid, ja ja den er langsommere, men du har jo masser af afstand til de andre biler, især når det er første køretime.
    Slap af, så laver du færre fejl smiley Er sikker på det nok skal gå.

• #4   25. maj 2010 Jeanette - Noooo ja okay smiley Den er slem..
    Min eks havde sin første på roskildevej i kbh - kl 17 :S Der er bare voldsomt meget trafik og han gik i stå i det største kryds i kbh :S damn

Jeg håber sådan at jeg klarer det.
    Er bare så bange for at gå i stå hele tiden, kører folk ned og ramme andre biler :S

• #5   25. maj 2010 Rolig nu. Jeg tog kørekort i en alder af 40 år. Var så nervøs når jeg skulle ud og køre de første par gange- og især på mortorvejen. Nu elsker jeg min bil og elsker at drøne afsted ( overholder den hastighed der er sat ).
    De første par gange, er det ligesom at opleve en sjov/ spændende ting i Tivoli.

• #6   25. maj 2010 Hahahah Lea - Jeg HADER tivoli smiley
    Men ja, i see what you mean.... Håber bare jeg kan få ro på.

Også lider jeg desværre af en smertesygdom, så håber ikke den stopper mig før tid - Skal kører i 2x45 min og man bruger jo muskler man ikke normalt bruger smiley Så er lidt bange for at den gakker ud !?

• #7   25. maj 2010 Så kan jeg trøste dig med at da jeg tog kørekort for 30 år siden, var der ikke noget der hed manøvrebane........*G*

Til min første køretime holdt kørelæreren ude i indkørslen og så skulle jeg bare køre....... Ud i trafikken.......... Ud på småvejen....... OG motorvejen.....*GGGGGG*

Jeg havde aldrig kørt en bil før selv......*GG*

Så ro på nu. Du har prøvet det før. Du kan finde ud af at skifte gear (det lærte jeg først ude på vejen) og din kørelærer kender dig:-)

• #8   25. maj 2010 Hahahaha Mette - "Afsti afsted bette pus - Der er motorvejen, prøv det" smiley

• #9   25. maj 2010 Hvordan er det gået??

• #10   25. maj 2010 FIIIIINT smiley

Jeg gik kun i stå 1 gang , gearskifte og bløde brems gik ud over alt forventning smiley
    Bare mine nerver der spiller mig et pus smiley hehe
    Tak for snakken !

• #11   25. maj 2010 Det var godt smiley

• #12   25. maj 2010 Jaaaa er så glad nu smiley
    Og skal ud igen næste mandag og jeg GLÆDER mig som et lille barn smiley

Kommentér på:
Køretime - Nervøs !!!

Annonce