{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Katte Problemer
  • #1   30. maj 2010 det kan du ikke...... du kan ikke stilles til ansvar

det ville være det sammen som når du er ude og sprøjte i landbruget og du sprøjter på en kat der trykker sig i kornet..... eller når du kører en kat ned.......

• #2   30. maj 2010 Rottegift skal jo stilles på en sådan måde at andre dyr ikke kan komme til den...

• #3   30. maj 2010 Du må godt udlægge rottegift som privatperson.

De anbefalder at man stiller det så andre dyr ikke kan kommme til det, men om der er et sted i loven der siger man skal har jeg ikke kunne læse noget om.

• #4   30. maj 2010 Vores hund holder dem fint væk smiley

Jeg har bare læst noget fæftige tråde på nettet, hvor jeg ikke er oprettet som bruger, så ville lige tage det op her da jeg have en profil.

• #5   30. maj 2010 Nu har folk jo pligt til at holde katte såvel som hunde på egen grund, men nej jeg håber da ikke at nogen kan finde på at bruge rottegift på katte

• #6   30. maj 2010 Ceteris
    det var vel også det jeg skrev

• #7   30. maj 2010 Og ud over alt det som de andre har skrevet (jeg er i øvrigt helt enig med dem) så tror jeg ikke at katte spiser rottegift der bare står der. Det er mere hunde der gør sådan noget tror jeg.

• #8   30. maj 2010 Ja det skulle være en pinefuld død og bestemt ikke noget man bør udsætte en dyr for. hvorfor skal katten lide fordi dens ejer ikke kan finde ud af og holde den på deres grund.

Der henvises mange steder til at man bruger en vandpistol, man hvem løber rundt med sådan en griner.

Jeg forstår ikke de katte folk der er ligeglade med om deres kat skider i andres have. Lavede min stor hund lort i deres have flere gange om uden og lavede mærker på deres bil så tror jeg nu nok de kunne råbe op.

Kommentér på:
Katte Problemer

Annonce