7. sep 2007 Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
Vilde katte ... Vilde katte ...
Vi har før haft problemer med katte der rendte herude og så usle herud .... De katte kom så væk ... Nu er der kommet nye ... Nogen af dem er fine ...
Så så jeg lige en ud af vinduet på flere meters afstand ... Lignede en der sku ha killinger for den så ud til at ha en stor mave selv om den sad på lang afstand ... så bankede jeg forsigtigt på vinduet og den fik øje på mig ... Den miavede og så rejste den sig og gik mod huset .... Og så var jeg lamslået .... Den kat var radmager .... Man ku se hofterne stikke ud på lang lang afstand ... det så forfærdeligt ud ... Det er sku uhyggeligt, hvis den kat er ejet af nogen ... Vi har kun set den inden for den sidste uges tid ... Det er bare en uhyggelig stand nogen af de katte er i ...
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 382 Svar: 4.891
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
prøv at se om du kan få fat i den, log den med mad, og se om den har øretattovering, ellers så få den afleveret , eller ring til falck så må de hente den hvis du får fat i den,
stakkels katte, ja der er mange af dem, ved ikke hvad område du bor i, men er der sommerhuse osv i nærhende kan det være katte som bliver fodret om sommeren og så skrider folk om vinteren
sep 2007
Ved du hvem man skal ringe til, hvis den har øretattoo ? Jeg kan ikke huske det mere ...
mar 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 11
i år fik de en en meget mager sort og hvid kat der lige var ved at dø, den overlevede heldigvis.
tre dage efter kom 2 af dens søskende, de stod ikke til at rede
hvad fanden tænker folk dog på, når de gør sådan noget......???
sep 2007
sep 2007
feb 2006
Følger: 79 Følgere: 78 Hunde: 6 Emner: 200 Svar: 2.215
på katteregister.dk for at se om den er registreret, og derefter ringe til katteregistret så kan de se ejer oplysninger
den akn jo også være chippet gør mange i dag, og så kan du jo ikke som "normal" person se den er i. men kan den nærmeste dyrlæge og det burde falck og politiet jo også kunne
mar 2007
de køber mellem 2,5 til 5 kg tørfoder og ca. 10 dåser katte mad om ugen til de katte, og vi ved det ikk er deres naboer, vi kender deres katte og det er ikke dem.
selvfølelig holder de af de små katte, men det er måden folk gør det på.
chancen for at de små unge katte overlever i en fremmet skov er næsten lig 0%
men angående den gravide kat, så prøv evt at kontakte eges kattehjem mener jeg det hedder, måske kan de hjælpe....
mar 2007
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 652
Vilde katte ...