533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Vilde katte ... Vilde katte ...

Vi har før haft problemer med katte der rendte herude og så usle herud .... De katte kom så væk ... Nu er der kommet nye ... Nogen af dem er fine ...

Så så jeg lige en ud af vinduet på flere meters afstand ... Lignede en der sku ha killinger for den så ud til at ha en stor mave selv om den sad på lang afstand ... så bankede jeg forsigtigt på vinduet og den fik øje på mig ... Den miavede og så rejste den sig og gik mod huset .... Og så var jeg lamslået .... Den kat var radmager .... Man ku se hofterne stikke ud på lang lang afstand ... det så forfærdeligt ud ... Det er sku uhyggeligt, hvis den kat er ejet af nogen ... Vi har kun set den inden for den sidste uges tid ... Det er bare en uhyggelig stand nogen af de katte er i ...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af ca. 4 meter silikonefuge i brusekabine 1.400 kr.
  • Skifte greb i køkken 800 kr.
  • Enkeltsidet hækklipning (55 meter og 3 meter høj) samt beskæring af to æbletræer 2.500 kr.
  • Ophængning 1.000 kr.
  • Ophængning af vægspejl og justeting af vægbelag til TV 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vilde katte ...
  • #2   2. nov 2008 Mette ... Jeg følte mig også meget fristet til at gå ud og fodre den ... Men så får vi lynhurtigt en kæmpe masse mange katte til at rende for at få mad ... Og det gider jeg ikke... Den ville heller ikke komme ind og få mad ... Vi har selv 4 katte og en kat som den i dens tilstand er næppe passet med vaccine osv ... så chancen for sygdom er for stor ...

• #3   2. nov 2008 lyder ikke som om den er helt vild, måske det er en forsvundet kat? mange udekatte strejfer en lille smule, måske den ikke kan find ehjem igen?

prøv at se om du kan få fat i den, log den med mad, og se om den har øretattovering, ellers så få den afleveret , eller ring til falck så må de hente den hvis du får fat i den,

stakkels katte, ja der er mange af dem, ved ikke hvad område du bor i, men er der sommerhuse osv i nærhende kan det være katte som bliver fodret om sommeren og så skrider folk om vinteren

• #4   2. nov 2008 Karina .... Der er mange sommerhuse i nærheden ... vi bor i selve Glud by .... Men der ligger maaaange mange mange sommerhuse herude af ...

Ved du hvem man skal ringe til, hvis den har øretattoo ? Jeg kan ikke huske det mere ...

• #6   2. nov 2008 mine forældre bor langt ude på landet, men mærkelig nok får de mange små katte killinger om året, som folk bare dumper ude i skoven.....

i år fik de en en meget mager sort og hvid kat der lige var ved at dø, den overlevede heldigvis.
    tre dage efter kom 2 af dens søskende, de stod ikke til at rede smiley

hvad fanden tænker folk dog på, når de gør sådan noget......???

• #7   2. nov 2008 Mette ... Det er det jeg ikke helt kan huske ... Sidst var der kontakt til min egen dyrlæge samt 2 andre steder ... Kan bare ikke huske hvad de steder hed ... Men det ene sted var vidst på fyn og det andet på sjælland ..

• #8   2. nov 2008 Lotte ... Mange har vidst den indstilling at man sagtens kan kyle sin kat ud fra den ene dag til den anden og så klarer de sig heeeelt selv ... Vores katte ville bare ikke selv ku klare sig, det tror jeg ikk på ... Ikke hundrede procent ...

• #9   2. nov 2008 med en øretatto kan du faktisk selv søge på katten,

på katteregister.dk for at se om den er registreret, og derefter ringe til katteregistret så kan de se ejer oplysninger smiley og fortælle dig hvad du så skal. nogle aflevere dem eller beholder dem indtil den bliver hentet af evt ejer.

den akn jo også være chippet gør mange i dag, og så kan du jo ikke som "normal" person se den er i. men kan den nærmeste dyrlæge og det burde falck og politiet jo også kunne

• #10   2. nov 2008 nej det er meget sørgeligt
    de køber mellem 2,5 til 5 kg tørfoder og ca. 10 dåser katte mad om ugen til de katte, og vi ved det ikk er deres naboer, vi kender deres katte og det er ikke dem.

selvfølelig holder de af de små katte, men det er måden folk gør det på.
    chancen for at de små unge katte overlever i en fremmet skov er næsten lig 0%

men angående den gravide kat, så prøv evt at kontakte eges kattehjem mener jeg det hedder, måske kan de hjælpe....

• #12   2. nov 2008 mette J: jo tak for rettelsen smiley

• #14   2. nov 2008 Kattens Værn har samarbejdsaftaler med nogle kommuner.

Kommentér på:
Vilde katte ...

Annonce