584 visninger
|
Oprettet:
Hvad finder man i græsset {{forumTopicSubject}}
Opdagede denne da jeg var på vej hjem fra mosen idag, desværre fik jeg ikke billeder hvor græs-strå ikke var i vejen *G*
http://i635.photobucket.com/albums/uu79/Renesk/LK3E2484.jpg
sep 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 136
sep 2005
Følger: 4 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 468 Svar: 4.469
dec 2007
Følger: 21 Følgere: 19 Hunde: 4 Emner: 538 Svar: 3.326
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.195
feb 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 169 Svar: 3.615
men ja .. super billede
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.195
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.613
Hvorfor møder jeg dog aldrig den slags ?
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.635
- elsker dine tråde, med alle de fantastiske billeder
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
http://i635.photobucket.com/albums/uu79/Renesk/LK3E2484.jpg
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 195 Svar: 2.444
Hvertfalde ikke uden IS
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.330
Mig og min far er også de vilde krypdyrs jægere og fanger hvert år både firben, snoe, hugorme, stålorme osv osv
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 129 Svar: 2.653
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
feb 2006
Følger: 35 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 761 Svar: 4.803
maj 2008
Følger: 129 Følgere: 127 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 16.808
Jeg er helt vild med slanger. De er så dejligt bløde at røre ved.
Vi har mange snoge her, hvor vi bor. Nogle er over en meter lange.
Sidste år havde vi snogeunger alle vejne i haven.
Deværre blev mange af den kørt over, når de vovede sig ud på markvejen bag vores hus.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
maj 2008
Følger: 129 Følgere: 127 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 16.808
maj 2008
Følger: 129 Følgere: 127 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 16.808
og de er i totalt modlys.
De smutter jo afsted, så snart man nærmer sig.
(link fjernet)
(link fjernet)
Billederne er taget ved vores sø.
Der er forøvrigt to snoge, som er i gang med "et eller andet".
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Utroligt så lange de bliver når de stikker afsted
Hvad finder man i græsset