{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
413 visninger | Oprettet:

Hvad finder man på.. Gave/snack {{forumTopicSubject}}

Vi skal til Wds
Jeg vil have en lille ting med til Asgers fars ejer. Jeg har fundet lidt cremer på arbejdet, men hvad kan man ellers sætte sammen til en "hvor er det skønt at hilse på dig igen"-gave.?

Der ud overvejer jeg om man skal have noget med til munden, som alle i Bolognese lejeren kan smage.
Ikke at forstå som om jeg vil stå og lave mad til 50 mennesker, men kunne man have noget med der var dansk og lidt sjovt folk kunne smage? Det skal kunne indkøbes/ laves onsdag og skal først bruges fredag. Ingen mulighed for køl.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad finder man på.. Gave/snack
  • #1   6. nov 2017 Jeg ved ikke hvorfor, men sådan en dåse danske småkager, med vaniljekranse og dem der "med sukker på"...osv. plejer at være vildt populære i udlandet...

  • #5   7. nov 2017 Hehe jeg ville nødigt spise tre dage gammelt wienerbrød...og det er måske også lidt meget at slæbe med til 50 styk smiley

    Jeg tror jeg ville købe et par dåser af de der småkager turisterne hiver med hjem hele tiden (som øverst) og så ville jeg måske købe nogle chokoladefrøer smiley


  • #7   7. nov 2017 Studenterbrød / romkugler er et rigtig godt bud. Det er alligevel i forvejen en uge gammelt når du køber det hos bageren - 2-3 ekstra gør ingen forskel.

    Men ellers er småkager et stort hit. I årstidens anledning er det jo nærmest tid til hjemmelavede pebernødder


Kommentér på:
Hvad finder man på.. Gave/snack

Annonce