{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
434 visninger | Oprettet:

Mobil??? {{forumTopicSubject}}

Har selvfølgelig, så klog som jeg nu er, smidt min mobil væk ude i den lokale skov.. Vi havde både mor og min hund med indover som sporhunde, hvilket ikke gik særlig godt.. Haha (;
Ville høre om der var nogen herinde der ved en smule om mobiler? Det eneste jeg kræver er at det ikke er en touch og at den kan afspille musik bare nogenlunde og at man kan høre radio på den smiley og naturligvis at prisen er til at overkomme smiley
//Michelle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mobil???
  • #1   21. jun 2010 Jeg købte en Sony Ericsson Elm, da jeg smed min anden tlf væk i en brandert. Det hastede jo så med at få en ny.. Jeg er glad og tilfreds, fik en masse ting for næsten ingen penge. Men det kommer jo an på om du skal købe med abonnement (eller forlængelse af det du har nu) eller om du skal have en der ikke er simlåst og uden abonnement smiley
    Jeg gav vidst 400 for min med forlænget abonnemnet

• #2   21. jun 2010 Hvis det er en musikmobil kommer du nok ikke udenom Sony Ericsson. Det er det de altid vinder på i tests mod andre mobiler.

• #3   21. jun 2010 *Kai*: Vi har forsøgt at ringe, men den løb desværre død for strøm..

Min gamle mobil var også en sony ericsson, men desværre et ret uheldigt eksemplar, kan ikke huske hvad den hed.. den genstartede konstant.. Men tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Mobil???

Annonce