{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.191 visninger | Oprettet:

Permanent make up {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

er der nogen af jer der har erfaringer med permanent make up ?

jeg skal have lavet bryn og vippekant d 8/7 hos Visage klinikken i Kolding af Bente Jensen.

mine bryn er meget lyse selvom min hårfarve er mørk brun, jeg er så træt af at skulle tegne dem op hver dag, og hvis man lige er ude og gå i skoven i regnvejr med hundene, ja så mangler jeg pludselig et bryn.. ømt syn smiley

egentlig havde jeg slet ikke troet at permanent makeup var noget for mig, men efter jeg har set at det kan laves helt naturligt glæder jeg mig helt vildt.

Jeg skal bare have fyldt brynene lidt ud, men en brun farve. og så skal jeg have tegnet vippekanten op så jeg ikke behøver mascara osv så tit.

jeg ville bare høre om nogen havde erfaringer med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanent make up
  • #1   22. jun 2010 det holder jo ikk evigt?? det du godt klar over???

jeg ville farve vipper og bryn... går ikk ind for det der permanente.. som ik er permanednt ;P

• #2   22. jun 2010 det ved jeg.. ca 5 år smiley

jeg gider bare ikke alt det der med make up hele tiden men jeg ligner en død kat uden bryn og eyeliner.. så det ville gøre min hverdag så meget nemmere..
    at farve brynene gør dem desværre ikke tættere og så skal man alligevel bruge tid på at tegne dem op smiley

• #3   22. jun 2010 Det er fantastisk smiley Nej godt være det ikke holder evigt, men altså 3 - 5 år er også noget tid ikke smiley

Held og lykke med det hele... det er super lækkert..

• #4   22. jun 2010 ja ok.. kan jeg godt se :O)

der er jo også mange der er super glad for det..
    så hvis du føler det er det rigtige for dig,.. jamen så mit råd da: GO FOR IT ;p

• #5   22. jun 2010 Hvad koster det?

• #6   22. jun 2010 jeg har virkelig lagt vægt på at vælge en klinik jeg har set gode anmeldelser på. De er godt nok også de dyreste jeg kan finde men der er kun én der laver det i den kæde af Visageklinikker og hun skulle være rigtig god.

Det koster imellem 4.800 og 5.500 for hver ting dvs jeg skal minimun af med små 10.000 men for mig er det det værd at jeg ikke skal ligge make up hver dag..

• #7   22. jun 2010 Fine. hvad har du fået lavet hvis man må spørge smiley ?

• #8   22. jun 2010 Pebret, men tak smiley

• #9   22. jun 2010 Jeg ville ikke turde det. kendte en gang en med grønne øjenbryn... meget mærkeligt!!

• #10   22. jun 2010 Jeg læste i et ugeblad i sidste uge, en som spurgte dennis Knudsen om det kunne være rigtigt at hendes bryn som var blevet Mikropigmenteret, blev lyserøde efter 3-4 mrd. hun havde fået det lavet om men det holdt også kun 3 mrd.
    Så en holdbarhed på 3-5 år kan man vist ikke helt stole på.
    Da det jo er denne teknik de bruger på den klink du har bestilt tid..

jeg ville nu heller ikke ture, så heller en farvning af vipper og bryn hos frisøren. eller gør det selv, ved hjælp af en god veninde..

• #11   22. jun 2010 Jeg er uddannet permanent make up-artist, og det holder altså meget længere end 5 år. Jeg har selv sort streg langs vippekanten, og den er stadig sort efter 10 år. Hvis det falmer så meget efter få måneder, er det fordi det ikke er lavet ordentligt. Flere af dem jeg har lavet både bryn og eyeliner på er stadig tilfredse efter flere år.

Jeg synes nu også prisen lyder ret voldsom, men nu er det selvfølgelig også nogle år siden jeg arbejdede med det.

• #12   22. jun 2010 jeg har set en udsendelse om det i fjernsynet en gang og der var en hun havde fået det lavet men farven forsvandt ikke som lovet efter 3-5 år og hendes ansigts træk havde forandret sig så hun så forfærdelig ud skal lige siges der var gået omkring 7-10 år da hun stadig havde det men de er jo nået længere nu så det rigtig sted med den rigtige farve skal det nok blive flot for jeg har set hvor det blev lavet og der blev det sku helt vildt flot så kan godt forstå hvorfor du vil have det lavet smiley held og lykke med det

Kommentér på:
Permanent make up

Annonce