{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Permanent makeup ? {{forumTopicSubject}}

har nogen af jer prøvet permanent make up ?

jeg vil rigtig gerne have lavet mine bryn. jeg har altid troet at det var vildt grimt og at det bare s så falsk ud. men jeg har overvejet at få tegnet brynene lidt op efter jeg har set rigtig rigtig flotte og naturlige resultater. der var jo en gang at det kun fandtes i sort, men nu har de jo i alle toner så det bliver super naturligt, og ikke kun en lige sort streg smiley hehe.

har nogen af jer prøvet det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Permanent makeup ?
  • #1   12. okt 2008 og jag ved at dette intet overhovedet har med hunde at gøre. men jeg var altså lidt nysgerrig så jeg kunne lige så godt høre jer smiley

• #4   12. okt 2008 jeg har fine nok bryn men de er ikke så tætte, så jeg kunne godt tænke mig at få dem pigmenteret bare lidt så de ser mere tætte ud, og så i en pæn lysebrun farve som passer til mig. der skal ikke ændres på fasconen eller noget bare så de er lidt mere tætte.

heidi jeg tror jeg vil have det lavet og så skal jeg nok lægge før/efter billeder ind smiley

• #7   12. okt 2008 Hej jeg har fået mine bryn lavet, og er så glad for det og ingen smerte så skønt ikk a sku tegne bryn hver morgen kan klart anbefale det smiley

• #8   12. okt 2008 jeg tør ikke riigtig få mine farvet, for hvis de nu farver dem før mørke, er du ikke bange for det ? hmm så lyder det jo lidt mærkeligt at jeg vil have farvet dem parmanent smiley haha aj jeg tror måske de har lidt mere forstand på det. jeg synes bare hver gang jeg går til frisøren siger jeg at jeg vil have min hårfarve lysere og hver gang farver de det mørkere ! ret træls så hvordan skulle det ikke gå med mine bryn smiley

• #9   12. okt 2008 Malou. ævv der er jo ingen billeder af dig på din profil hvor man sådan rigtig kan se det smiley

• #11   12. okt 2008 nåå okay ja så forstår jeg bedre. jeg har næsten sort hår af natur men ikke særlig mørke bryn, de er nærmest lysebrune det sidste år har jeg bugt for at få min hår fra kul sort til lysebrunt og mine bryn skal helst ikke være for markerede, som de var før hen da jeg var sorthåret. så bare de bliver lidt før mørke i forhold til min hårfarve ville jeg jo komme til at ligne en klovn smiley

• #14   12. okt 2008 jeg har ikke prøvet det...
    Kan da godt se det smart i det.. og så alligevel ikke.. kan huske den gang det var moderne med streg rundt om læberne.. Man troede jo det aldrig ville gå af mode igen heh... mange fik tatoo sådan en streg omkring... og hvor dumme ser de lige ud den dag i dag smiley :D smiley

Det samme med streg under øjet og over..... og ja...... moden skifter...

kan godt se det smarte i det lige her og nu.. men hvad nu Hvis om ½ år at det er på mode ikke at ha nogle øjenbryn?? Usansynligt måske men man ved det jo ikke....

• #16   12. okt 2008 Jeg er rødblond og har helt lyse vipper og bryn. Jeg får farvet mine vipper og bryn ca. 1 gang om måneden hos en knalddygtig kosmetolog:-) Så aldrig mere mascara eller andet til mig.......*GG*

Kommentér på:
Permanent makeup ?

Annonce