{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
376 visninger | Oprettet:

Gluten & mælk {{forumTopicSubject}}

Da jeg altid lider af probler med maven, føler mig oppustet, dårlig fordøjelse og småkvalme. luft i maven ect, så har flere anbefalet mig at prøve at leve glutem og mælkefri ... AV smiley Hvordan pokker gør man lige det? Det er jo aaaalt det jeg godt kan lide hæhæ.. Men alt for at slippe af med altid at føle sig oppustet, det er jo rædselsfuldt smiley

Nogen gode råd- hvordan køber man ind, og spiser morgen/middag/aften??? Jeg har jo ingen anelse ... suuuk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gluten & mælk
  • #2   23. jun 2010 Kernesund families kost er baseret på mælke- og glutenfri kost.

Hvis du ikke er undersøgt hos din egen læge, bliver du dog nødt til at bestille tid inden, at du går i gang for at udelukke diverse sygdomme.

• #3   23. jun 2010 ville også tage lægen med ind over inden du eksperimenterer, så du er sikker på ikke at droppe nogle vigtige vitaminer og mineraler - det er jo også bedre at finde ud af hvad du evt. er overfølsom over for, så du kan få den rigtige rådgivning:-)

• #4   23. jun 2010 Vi har haft en nabo med gluten allergi, man kan købe mange glutenfri produkter special pasta, special mel (det smager meget godt, har bagt pandekager af det)

• #5   23. jun 2010 Jeg har ikke styr på det med gluten og mælk, men nu når det drejer sig om mavsen og lidt problemer med den, har jeg det forslag at overveje at prøve Aloe Vera-drik. Det har selv hjulpet mig, på nogle dage, hvor jeg har problemer med min mave (har så også en kronisk tarmbetændelse).

Men prøv dig lidt frem - én ting af gangen. Og så held og lykke med det smiley

Kommentér på:
Gluten & mælk

Annonce