{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Mistede min søster den 27 april 2010 {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.. Jeg har lavet en lille minde video til ære for min elskede søster som kæmpede stædigt og modigt kampen mod en meget speciel kræft sygdom.. Mette var en sand figter, kæmpede stædigt videre selvom sundhedsystemet opfordrede hende til at opgive.. Altså skulle hun bare vente på at dø.. smiley

Det ville vi jo ikke lade høre, og undersøgt andre lande, hvad de havde af tilbud til kræftpatienter.. Min mormor som selv har haft kræft to gange ( bryst kræft ) Havde hun hørt om en special læge i tyskland, som kunne hjælpe mette...

Vi gik hurtigt igang med at finde ud af at få hende sendt afsted.. Den danske system, var ikke med på at få hende sendt derned, da man mente manikke kunne gøre mere for hende.. På trods af at man har hørt rigtig godt om metoderne dernede..

Vi fik indsamlet penge, så hun kunne komme afsted til frankfuret og få den behandling.. Det havde også en rigtig god virkning på hende.. og hun fik 2 år ekstre at leve i.. Men da hendes kræft type var så speciel som den var.. Dukkede der pludselig noget op i underlivet. ( opdagede hun selv ) Man fik hende undersøgt, og mente det var bedst at fjerne livmoderne, hvis der skulle sidde noget der også..

Hun kom aldrig rigtig over den operation, og havde mange dage med smerter.. det næste man fandt ud af, var så at hun havde en speciel tarmkræft.. Metoderne i tyskland, ville ikke være gode til netop den type, da man ikke vidst hvor den sad henne. Men man havde en anden metode her hjemme, som hun måske ville have god effekt af.. Men med rigtig mange bivirkninger.. Men Mette tog imod tilbudet og kæmpede endnu engang stædigt kampen...

Pludselig ændrede alt sig.. Hun opdagede en morgen at hun var gul i huden og øjene, ringede til min mor grædende, og hun blev hurtigt indlagt.. Det var så galleblæren man mente der havde nogle problemer.. Så hun fik opereret et specielt rør ind, som så skulle tage det, der farvede gult.. Det så tilsynladende også ud til at virke.. Men gjorde det, desværre ikke.. og pludselig gik det stærk..:(

Her er hendes video hvis i vil se den..

http://www.hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=28282

undskyld indlægget blev lidt langt.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mistede min søster den 27 april 2010
Kommentér på:
Mistede min søster den 27 april 2010

Annonce