{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
406 visninger | Oprettet:

en labradelle er en labradelle {{forumTopicSubject}}

men nu er min fornemmelse blevet bekræftet

Simba har tabt sig

Min svigerinde sagde igår

Hold da op hvor har han tabt sig

taber jeres hunde sig også her i varmen ?

Uha uha , han skulle nødigt blive til en labrador smiley

Jeg har sådan set ikke været bekymret før , men den sætning sidder nu alligevel fast.
jeg kan se han ikke spiser så meget som vanligt pga. varmen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en labradelle er en labradelle
  • #1   6. jul 2010 Kaoz er jo en Flabox, men han spiser også mindre når det er virkelig varmt..

I disse tider fodrer jeg bare kl 22-23 i stedet; der er det køligt og koen er sulten =)

• #2   6. jul 2010 Problemet med Simbas mad er:

-at han altid bliver fordret på turene , dvs. jeg spreder maden ud og han finder det.

Jeg lufter ham om morgenen og der bliver det kun til lidt mad , aftenturen tager jeg i øjeblikket ved 9-tiden og der spiser han også kun lidt.

Han har aldrig brudt sig om mad i skål og derfor bliver han fodret på denne måde ( noget fra hans hårde barndom hehe )

Jeg tør altså ikke lægge min tur senere nede ved søen , for jeg ved helt sikkert at ved mørkets frembrud er der ;

- søuhyre ala Lock Ness
    - spøgelser
    - taber der lugter af tis
    - unge med MH hunde
    - og sidst men ikke mindst store stærke bøhmænd

Men jeg er da beroliget over at han ikke er den eneste der taber sig
    ( har da aldrig hørt om en labradelle der taber sig frivilligt )

• #3   6. jul 2010 Simba - Uha har du så mange uhyggelige ting ved dig?

Her har vi kun en masse harer og måger når mørket bryder frem ; )

Med mindre han taber sig helt drastisk, så ville jeg fortsætte som du plejer.. Begynder det at blive for meget, så må du have gang i noget højenergifoder, så han ikke behøver spise alverden for at få dækket sit behov..

Marv feder.. Så kan du lige have det i tankerne =)

• #4   6. jul 2010 Ingen nedsat appetit her - desværre - smil.

• #5   6. jul 2010 Mad på gulvet gider han ikke smiley

og det med marv vil jeg have in-mente

Nina :

der er rigtig mange uhyggelige ting her ved Bagsværd sø og når man ser ud som mig :

47 år
    strit tørt sommerhår
    163 cm
    65kg
    og haltende pga dårlig fod

ja så er man da et oplagt emne smiley

• #6   6. jul 2010 Carmen spiser om morgenen inden det når at blive for varmt og om aftenen når det begynder at blive mindre varmt. Hvis jeg fodrer hende om dagen spiser hun det slet ikke smiley Hun har dog overhovedet ikke tabt sig hehe. Hun spiser bare igennem når solen lige giver en pause smiley

• #7   6. jul 2010 Ja det kan jeg godt se.. Du er jo personifiseringen af monstermad og bøhmændeoffer..

Svinefedt feder også og er ikke så usundt som leverpostej og frolic (som jo også feder)..

Man kan give hunden meget fedende der ikke er usundt, men så længe han bare bliver slank og ikke mager ville jeg ikke sætte det store alarmberedskab i sving ; )

• #8   6. jul 2010 Nina :

alarm beredskabet er lagt lidt på hylden , han har jo heldigvis nogle overskudsdepoter at " låne " af , for lur mig ,

bliver der taget fra disse depoter , forlanger han dem bragt tilbage til oprindelig tilstand når temperaturen igen bliver acceptabler.

• #9   6. jul 2010 Jep Silas har også tabt sig. Siden februar er han gået fra 8,8 kg til nu at veje 6,5 kg. Ret meget for en lille hund. Men det er ikke kun sommervarmen, jeg har hjulpet lidt til, ved at ændre hans kost.
    Så håber jeg bare ikke vægten stiger igen til vinter smiley

• #10   6. jul 2010 LOL Simba AKA labradelle ! man skal jo også passe på sig selv smiley
    Min tøs spiser som en majtærsker efter jeg har skiftet foder, så der er heller ikke noget her smiley Men jeg vil da sige som de andre – hold øje med det, og hvis det bliver et problem kan du jo altid overveje at skifte foder eller give et kosttilskud. Jeg faldt f.eks. over dette, måske det var noget?
    http://www.greendog.dk/shop/oksefedt-til-hunde-343p.html

• #11   6. jul 2010 Anja :

tusind tak for dit forslag , som jeg vil huske sammen med marven smiley

• #12   6. jul 2010 Hi hi super! Så må vi håbe at Simba snart får sin appetit igen smiley vi kan jo ikke have han svinder ind og bliver til en delle light smiley

• #13   6. jul 2010 Anja :

LOL

men såmå det nødvendigvis blive til en:

- Delight ( staves ) altså noget lækkert

• #14   6. jul 2010 Hi hi hvor hyggeligt smiley

Kommentér på:
en labradelle er en labradelle

Annonce