{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

En stor klat galle over HG's brugere! {{forumTopicSubject}}

Hey HG

Det her har efter hånden, bygget sig op over en rum tid.

Har over en periode selv oplevet både på egen krop og ser MANGE, udsat for verbale overfald i div. tråde.

Jeg er ved at være SÅ trær af, at folk ikke læser hvad der bliver skrevet og ikke kan se over deres egen helligdom.
En del af HG læser kun hvad de selv vil, og passer det ikke ind i deres mening. Ja så er trådstarter aflivet/skudt og det der er værre!

Det kan ikke passe at folk ikke er voksne nok, til at kunne formulere sig pænt. Men stadig med holdning.

Jeg er virkelig forbavset over der sidder så mange "voksne" her inde. Og de kan ikke finde ud af at skrive pænt, eller bare lade være med at skrive ,hvis det eneste der kommer ud på skrift er = (og det der skulle have stået her er censureret væk).

Ingen her inde er perfekte! INGEN! - selv om der er mange der så gerne vil gøre sig selv til det.
Og det kan virkelig sætte mit P** i kog.

Det er rigitg fair og skrive i indlæg hvor man har en saglig og fair snak/diskution. Det er det vi har forummet til.
Men nægter og tro på at det her forum er lavet for, at man kan få lov til at, sviiine folk til, bare fordi man ikke er enig med trådstarter ...!

Og ja lad os få noget snak om det her! Og lad os se hvornår jeg for den første sviner for det her indlæg. Hvis jeg ikke for det så vel jeg blive overrasket.

/Jeppe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En stor klat galle over HG's brugere!
Kommentér på:
En stor klat galle over HG's brugere!

Annonce