1.178 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Puha en omgang (BUfas) Puha en omgang (BUfas)

Var ved dyrelægen idag, da Bufas flækkede en negl (ulvekloen) i Tirsdags, ringede og snakkede med dyrelægen hvad jeg kunne gøre, han sagde at han nok skulle have fjernet det hele osv osv, men herregud en flækket negl, så jeg sagde til mig selv vi ser lige på det..Han har været fuldstændig upåvirket af det... Nå, men jeg belsuttede mig nu får at tage ham til dyrelægen idag, da jeg havde fri, for lige at tjekke den. Resultat: I narkose, opereret hele neglen væk, forbinding der ikke må blive våd ( Stakkels Groggy, han vil jo lege 24 timer i døgnet) og så fik han lige skamklippet sine negle og ordnet sine jordbærøjne samtidig under narkosen.. Jeg har lige hentet et stor blødenede klat gul GD, han er noget "Groggy" og har placeret sig lige midt i det hele herhjemme.. ÅÅÅÅHH min "lille mus" Det var fileme hårdt at se ham klaske sammen oppe hos dyrelægen.. Har jo kun oplevet det ved aflivninger.. Puha. Og dumme mig!! Har fået en lærestreg.. Altid tage til dyrelægen selv ved en lille banal ting som en skide flækket negl.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puha en omgang (BUfas)
Kommentér på:
Puha en omgang (BUfas)

Annonce