3.525 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 30 Svar

Slankepiller Slankepiller

Er der nogen der er på slankepiller? hvilke? og hvor får du dem?
Lovlige så godt som Ulovlige.

Jeg fik fra lægen recept på Reductil i et par mdr. Da jeg bare tager på hele tiden. selvom jeg motionerer, spiser sundt. Og træner.. Så tager jeg på.. og det er vildt.. Har taget 15 kilo på bare på et par mdr..

Nu er Reductil taget af markedet, og jeg kan ikke længere få dem via min læge. eller rundt om.
Har hørt om andre former for piller..

Hvad kender du til?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slankepiller
  • #1   10. jul 2010 hm ja nu kan jeg jo ikke huske hvad pokker de hed dem jeg prøvede, det er dobbelt dosis af alli , så man skal have en recept smiley de er blå, fedreducerende smiley

din læge ved hvad det er for nogle når du siger at det er noget der ligner alli pillen.

• #2   10. jul 2010 har prøvet mange slags lovlige slankemidler.. Og intet hjælper.. Det Alli fis virkede overhovedet ikke på mig.. langt fra..

- Lidt træls.. hehe

• #3   10. jul 2010 Har du prøvet at blive undersøgt for sukkersyge, jeg prøvede og de fedtpiller samtigdig med at jeg gik til diætist.
    Det blev så opdaget en flrer blodprøver på fastende hjerte at jeg havde diabetis A,
    Jeg skiftede en del af kosten ud og fordelte den over 6 mindre måltid samt fik Metformin 3x dagligt.
    PÅ et år har jeg tabt 14 kg. og spiser næsten som jeg plejer bare mindre sli

• #4   10. jul 2010 ^^ dem jeg nævner tog 6kg på fjorten dage .. anden gang jeg prøvede dem var der ingen ændring .. så det er nok noget man skal gøre lidt fast ..

• #5   10. jul 2010 Yellow subs (ved ikk om jeg har stavet det rigtigt) meeeen de virker 110 % har været stor fan af dem..

• #7   10. jul 2010 Michelle.. Yellow Caps?? smiley hehe.. hvad siger du til dem

Sascha, hvor gode er therma power? har nemlig overvejet dem også. hvor fik du dem fra?

• #8   10. jul 2010 Sascha.. Siden der er efedrin i dem, mærker du intet eller hvad? smiley

• #9   10. jul 2010 smiley fandt dem lige frem de hedder subs, men kan være det er de samme.
    Jeg syntes de er gode.

• #11   10. jul 2010 Der er ingen der skal dømme i min tråd!

JEG vil have gode råd.

• #13   10. jul 2010 Sjovt folk altid skal kommentere, bla bla det er ulovligt bla bla noget andet.
    Hvorfor bruge sin tid på at skrive så..

• #15   10. jul 2010 Forstår stadig ikk hvorfor du skriver når du skriver det rager dig mindre??
    Hun skriver lovlige så godt som ulovlig, så er hun nok oz bekendt med at nogle piller er ulovlig

• #17   10. jul 2010 Ja men det jo ikk deres spørgsmål man svare på, og hvis de læser med må de jo starte fra toppen så ved det lidt om hva det går ud på..

• #18   10. jul 2010 Hunden : Det sjovt som du vil "advare" eller hvad det er du prøver på.

Jeg tror nu nok godt at folk VED hvad der er i deres piller.. Så hvorfor blander du dig? At du ik går ind for sådan noget .. fint.. Men der er folk der har brug for et spark i røven, og det giver Thermo/Yellow.

So what?

• #21   10. jul 2010 Hunden..

Hurtig løsning? jeg har gået i rigtig lang tid og taget på.. UDEN grund.. jeg træner næste hver dag.. går til læge tit.. får taget prøver konstant.. og det eneste jeg får afvide er at jeg har lavt stofskifte..

Det ik nogen hurtig løsning smiley
    Det er til at give mig et skub i den rigtige rettning.

Sascha : Lyder godt. Samme side jeg skal bestille fra smiley
    De første par dage vil du kunne mærke en snurren i kroppen. Men da du er en pige, så hold dig til 1 om dagen.. Da det er hårde sager. drik helst 4 liter vand om dagen, så mærker du ikke svimmelhed..
    Og så dyrk ellers bare motion, det har du vel meget energi til nu? hihih.. Kunne dte tænkes at vi kunne udveksle MSN eller noget. så du kan fortælle mig om du taber dig osv..

eller add mig her på HG? smiley

• #22   10. jul 2010 PS: Jeg syns det er fedt at du blander dig. Og advarer..

Men, så ved folk hvad der er bedst for deres krop..

• #23   10. jul 2010 Hunden:

Hvorfor fortæller du ikk din dårlig erfaring istedet??
    Kender skisme mange der har været på bare efedrin, striks, subs o.s.v men ingen har haft dårlig erfaringer af dem jeg kender..

• #26   10. jul 2010 Men mit problem er ikke medvaner..

Morgen : Smoothie med mange bær, og et stykke rugbrød..
    2timer efter : Et æble og banan.

Middag : Lidt youghurt, eller knækbrød med pålæg.
    lidt efter : evt frikadeller med rygbrød og lidt salat med tun.

Aftensmad : Evt kylling med salat, og en SMULE ris. højst 300gram.
    Natmad : jordbær, mango, ananas, vandmelon. ( nogen gange er den tidligere på dagen fordi jeg ikk kan dy mig )

Jeg har også taget slankepiller.. Og Reductil. De var altså også ret voldsomme og gav hjertebanken. Men så længe jeg holdte den rette dosis, og læge kontrol så var jeg ok.

Lægen kan heller ikke sige helt 100 hvad der er i vejen.. Han ved ikke hvorfor jeg tager på måned efter måned.. Selvom jeg træner hele tiden..

Vi snakkede om ulovlige slankemidler, og han frarådede det ike. men han ville heller ikke anbefale det,
    det var et lille forsøg værd.

Og jeg er ked af din dårlige oplevelse.

• #27   10. jul 2010 Du tager vel din pille om morgenen ikk? gerne tidligt..
    så burde der ikke være noget der forstyrrer din nattesøvn? ö kan være du lige skal igennem de første par dage. Min kusine oplevede det samme i en weekend.. men så holdte hun to dages pause. og prøvede igen. så gik det fint.

Jo, lige præcis.. Når man snakker med flere der går gennem det samme. Så vil det være bedre. Også mht hvis du føler ubehag osv.

Sender en PB!

• #29   10. jul 2010 de siger man skal tage den en halv time inden morgenmad. Men du ved bedst smiley du kender din krop bedst.

Men ja, de er også dumme at tage her i varmen :)) hehe..

• #31   11. jul 2010 Hunden, giv op, der er nogen der ikke vil høre. Men så må de jo føle. Man skal altid have egen læge med ind over, alt andet er tåbeligt i min verden.

• #33   11. jul 2010 Nikita: I mine ører lyder det som om, at du ganske simpelt spiser for lidt og at din forbrænding derfor går mere eller mindre i stå...

Prøv at snakke med en diætist i stedet. Eller meld dig til vægtvogterne... Har jeg selv rigtig gode erfaringer med....

• #34   11. jul 2010 Hunden: Jeg syntes der er super du advarer mod Therma Power. Der er både (desværre) folk der er blevet meget alvorligt syge og det der er endnu værre, så hvis man opretter en tråd for at få råd, må man nødvendigvis også være klar til at modtage både positive og negative råd. Det er jo ikke ondt ment, men bare en vigtig detalje.
    Og så er det jo sådan, at ingen (hvis man ikke har en sygdom) tager på hvis man spiser sundt og motionere. Ved gud er det træls når man tager på, men igen, hvis man er sund og rask, ved man udmærket godt hvorfor kiloene sætter sig. (Ellers er man blind og VIL ikke se problemet). Men at gå så vidt til at indtage piller, der er blevet advaret mod, fra alle kanter, er at lege russisk rolette, og ikke gennemtænkt.
    Der er jo nok også en grund til at de skal købes i "smug" på nettet og at lægerne absolut ikke vil stå inde for dem, eller hvad?
    Det er ikke for at lyde profetisk, men det eneste der hjælper er at lægge sin livsstil om og tænke over hvad der puttes i munden og ja, dét ER svært eller det syntes jeg ihvertfald, men tror stadig på det er det rigtige for helbredet.
    Held og lykke til trådstarter. Håber det lykkedes dig at nå dit mål og håber inderligt du vil tænke over hvad du gør.

• #35   11. jul 2010 Sikke en debat..
    Nikita - jeg synes du skal få taget blodprøver, og få undersøgt det helt - stofskifte etc, og så tage den derfra,..

Vi ved alle at det bedste er sund kost og motion, men vælger folk f.eks. slankepiller, har jeg intet problem med det.

Dog synes jeg desværre at Therma Power bliver anbefalet af for mange, som ingen forstand har på det. Jeg har selv prøvet det engang for længe længe siden, fik nogle der hed therma power extreme (rigtig stærke), og jeg fik det så dårligt, og virkelig ondt.
    Jeg er sygeplejerske, og ved hvad therma power kan gøre ved hjertet, og synes det er en skam at det bliver anbefalet af IKKE sundhedsfaglige personer..

• #37   11. jul 2010 Jeg synes faktisk det er ret vigtigt det hunden siger. Der er folk både i udlandet men også her i danmark som er Døde af at spise therma power....... Så vil jeg sku hellere være lidt rund og i lige, frem for tynd og død....

Nikita, ang din kost, så synes jeg umiddelbart der er meget frugt i.. Frugt er jo sundt men det indeholder også meget frugtsukker.....
    Mit bedste råd til dig er at gå til en diætist og få gennemgået din kost. Hun kan fortælle dig præcis hvad du må og hvad du ikke må spise, og i hvilke mængder. For det kan være nok så sundt, men spiser du for meget så er det, det du tager på af...

• #39   11. jul 2010 Ulla M - lige præcis

• #42   11. jul 2010 jeg fylder også for meget, men kunne ALDRIG finde på at tage slankepiller. Vil trods alt hellere være for stor end at dø..

• #43   12. jul 2010 Sasha K: Du trækker dig fra debatten. GODT, for du har overhovedet ikke formået at lytte til hvad flere skriver og det i en god mening. Tror altså du har et helt andet problem, feks. med dit selvværd. Det er meget typist at i såfald ryger mennekser straks op i det røde felt ved at få sandheden at vide og inderst inde godt ved det er sandt.
    Men ønsker dig al held og lykke (og efter dit billede er du forøvrigt en ganske smuk ung kvinde der bestemt ikke har brug for disse dødelige produkter).

• #44   12. jul 2010 Eeej.. ville ikke have at nogen skulle diskutere sådan smiley

Ville bare høre folk.

Og Lis, det lyder godt nok vildt :))
    Også lidt stærkt.. hehe

• #46   12. jul 2010 wow! går lige ud og gør det samme med et glas vand.

får sikkert racerrøv.. haha

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #47   25. jan 2013 Slankepillen Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Kommentér på:
Slankepiller

Annonce