Slankepiller Slankepiller
Er der nogen der er på slankepiller? hvilke? og hvor får du dem?
Lovlige så godt som Ulovlige.
Jeg fik fra lægen recept på Reductil i et par mdr. Da jeg bare tager på hele tiden. selvom jeg motionerer, spiser sundt. Og træner.. Så tager jeg på.. og det er vildt.. Har taget 15 kilo på bare på et par mdr..
Nu er Reductil taget af markedet, og jeg kan ikke længere få dem via min læge. eller rundt om.
Har hørt om andre former for piller..
Hvad kender du til?
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 875
din læge ved hvad det er for nogle når du siger at det er noget der ligner alli pillen.
feb 2008
Følger: 25 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 60 Svar: 419
- Lidt træls.. hehe
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Det blev så opdaget en flrer blodprøver på fastende hjerte at jeg havde diabetis A,
Jeg skiftede en del af kosten ud og fordelte den over 6 mindre måltid samt fik Metformin 3x dagligt.
PÅ et år har jeg tabt 14 kg. og spiser næsten som jeg plejer bare mindre sli
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 875
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 65
feb 2008
Sascha, hvor gode er therma power? har nemlig overvejet dem også. hvor fik du dem fra?
feb 2008
feb 2008
Jeg syntes de er gode.
feb 2008
JEG vil have gode råd.
feb 2008
Hvorfor bruge sin tid på at skrive så..
feb 2008
Hun skriver lovlige så godt som ulovlig, så er hun nok oz bekendt med at nogle piller er ulovlig
feb 2008
feb 2008
Jeg tror nu nok godt at folk VED hvad der er i deres piller.. Så hvorfor blander du dig? At du ik går ind for sådan noget .. fint.. Men der er folk der har brug for et spark i røven, og det giver Thermo/Yellow.
So what?
feb 2008
Hurtig løsning? jeg har gået i rigtig lang tid og taget på.. UDEN grund.. jeg træner næste hver dag.. går til læge tit.. får taget prøver konstant.. og det eneste jeg får afvide er at jeg har lavt stofskifte..
Det ik nogen hurtig løsning
Det er til at give mig et skub i den rigtige rettning.
Sascha : Lyder godt. Samme side jeg skal bestille fra
De første par dage vil du kunne mærke en snurren i kroppen. Men da du er en pige, så hold dig til 1 om dagen.. Da det er hårde sager. drik helst 4 liter vand om dagen, så mærker du ikke svimmelhed..
Og så dyrk ellers bare motion, det har du vel meget energi til nu? hihih.. Kunne dte tænkes at vi kunne udveksle MSN eller noget. så du kan fortælle mig om du taber dig osv..
eller add mig her på HG?
feb 2008
Men, så ved folk hvad der er bedst for deres krop..
feb 2008
Hvorfor fortæller du ikk din dårlig erfaring istedet??
Kender skisme mange der har været på bare efedrin, striks, subs o.s.v men ingen har haft dårlig erfaringer af dem jeg kender..
feb 2008
Morgen : Smoothie med mange bær, og et stykke rugbrød..
2timer efter : Et æble og banan.
Middag : Lidt youghurt, eller knækbrød med pålæg.
lidt efter : evt frikadeller med rygbrød og lidt salat med tun.
Aftensmad : Evt kylling med salat, og en SMULE ris. højst 300gram.
Natmad : jordbær, mango, ananas, vandmelon. ( nogen gange er den tidligere på dagen fordi jeg ikk kan dy mig )
Jeg har også taget slankepiller.. Og Reductil. De var altså også ret voldsomme og gav hjertebanken. Men så længe jeg holdte den rette dosis, og læge kontrol så var jeg ok.
Lægen kan heller ikke sige helt 100 hvad der er i vejen.. Han ved ikke hvorfor jeg tager på måned efter måned.. Selvom jeg træner hele tiden..
Vi snakkede om ulovlige slankemidler, og han frarådede det ike. men han ville heller ikke anbefale det,
det var et lille forsøg værd.
Og jeg er ked af din dårlige oplevelse.
feb 2008
så burde der ikke være noget der forstyrrer din nattesøvn? ö kan være du lige skal igennem de første par dage. Min kusine oplevede det samme i en weekend.. men så holdte hun to dages pause. og prøvede igen. så gik det fint.
Jo, lige præcis.. Når man snakker med flere der går gennem det samme. Så vil det være bedre. Også mht hvis du føler ubehag osv.
Sender en PB!
feb 2008
Men ja, de er også dumme at tage her i varmen :)) hehe..
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.984
Prøv at snakke med en diætist i stedet. Eller meld dig til vægtvogterne... Har jeg selv rigtig gode erfaringer med....
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Og så er det jo sådan, at ingen (hvis man ikke har en sygdom) tager på hvis man spiser sundt og motionere. Ved gud er det træls når man tager på, men igen, hvis man er sund og rask, ved man udmærket godt hvorfor kiloene sætter sig. (Ellers er man blind og VIL ikke se problemet). Men at gå så vidt til at indtage piller, der er blevet advaret mod, fra alle kanter, er at lege russisk rolette, og ikke gennemtænkt.
Der er jo nok også en grund til at de skal købes i "smug" på nettet og at lægerne absolut ikke vil stå inde for dem, eller hvad?
Det er ikke for at lyde profetisk, men det eneste der hjælper er at lægge sin livsstil om og tænke over hvad der puttes i munden og ja, dét ER svært eller det syntes jeg ihvertfald, men tror stadig på det er det rigtige for helbredet.
Held og lykke til trådstarter. Håber det lykkedes dig at nå dit mål og håber inderligt du vil tænke over hvad du gør.
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 229
Nikita - jeg synes du skal få taget blodprøver, og få undersøgt det helt - stofskifte etc, og så tage den derfra,..
Vi ved alle at det bedste er sund kost og motion, men vælger folk f.eks. slankepiller, har jeg intet problem med det.
Dog synes jeg desværre at Therma Power bliver anbefalet af for mange, som ingen forstand har på det. Jeg har selv prøvet det engang for længe længe siden, fik nogle der hed therma power extreme (rigtig stærke), og jeg fik det så dårligt, og virkelig ondt.
Jeg er sygeplejerske, og ved hvad therma power kan gøre ved hjertet, og synes det er en skam at det bliver anbefalet af IKKE sundhedsfaglige personer..
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.236
Nikita, ang din kost, så synes jeg umiddelbart der er meget frugt i.. Frugt er jo sundt men det indeholder også meget frugtsukker.....
Mit bedste råd til dig er at gå til en diætist og få gennemgået din kost. Hun kan fortælle dig præcis hvad du må og hvad du ikke må spise, og i hvilke mængder. For det kan være nok så sundt, men spiser du for meget så er det, det du tager på af...
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 229
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 161 Svar: 1.886
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 45 Svar: 362
Men ønsker dig al held og lykke (og efter dit billede er du forøvrigt en ganske smuk ung kvinde der bestemt ikke har brug for disse dødelige produkter).
feb 2008
Ville bare høre folk.
Og Lis, det lyder godt nok vildt :))
Også lidt stærkt.. hehe
feb 2008
får sikkert racerrøv.. haha
nov 2012
Følger: 1 Svar: 4
Slankepiller