Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slankepiller.
  • #1   21. mar 2012 Hold dig fra det LORT omlæg kosten og dyrk motion er vejen frem smiley

• #2   21. mar 2012 Har været på div. slankekurer i et år, og dyrker dagligt motion.
    INTET hjælper...

• #3   21. mar 2012 Har du prøvet at regne med kalorier?

Jeg bruger madlog. - Der får jeg et overblik over hvor mange kalorier jeg spiser, og hvor mange jeg forbrænder.

• #4   21. mar 2012 jeps. har også prøvet madlog. tror de færreste kan sige noget, jeg ikke har prøvet...

• #5   21. mar 2012 Har du fået tjekket stofskifte osv, for at udelukke det er sådan noget der driller ?

• #6   21. mar 2012 Min læge vil ikke give mig noget, og er blevet tjekket..

• #8   21. mar 2012 Stefanie: Hvor høj er du og hvad vejer du?

Mindre mad og mere motion vil altid give et vægttab, men når din læge ikke vil hjælpe vejer du måske slet ikke for meget?

• #9   21. mar 2012 1,65 høj, og 93 kg. så jo jeg vejer for meget smiley
    har også prøvet alli uden held..

• #10   21. mar 2012 Hvilken form for motion dyrker du?

• #11   21. mar 2012 mandag, onsdag gå tur.
    tirsdag fredag, løbetur.
    og lørdag og søndag rider jeg.

• #12   21. mar 2012 Jeg har selv svært ved at tabe mig.

Og på mig virker det at jeg dyrker motion hvor pulsen kommer meget højt op. - step kan klart anbefales smiley

• #13   21. mar 2012 Max 1200 kal. om dagen og mindst. 3 lt vand HVER dag, så burde du min. tabe 1 kg om ugen på nogenlunde sund vis. Piller er ikke sundt!

Start til fx. spinning eller zumba eller hvad du nu er til- mindst 3 gange om ugen- og INGEN brød, ris, kartofler, pasta!

Spis fx. salat lavet af: grøntsager/, gulerødder, broccoli, hytteost, tomater, babyspinat, mandler, kylling, æbler. denne salat spiser jeg hver dag til frokost eller aften. Spist en portion frugt til morgenmad fx jordbær og ananas, eller 50 gram havregryn med skummetmælk og lidt rosiner fx.
    Til aftensmad når jeg er på kur, spiser jeg fx. 1 portion suppe fra NUPO, fordi jeg syns det smager godt smiley og det er kun 100 kalorier hehe.

Sådan plejer jeg at gå på kur, og det virker hos mig

• #14   21. mar 2012 har dårligt knæ, så det er begrænset hvad jeg kan smiley

• #15   21. mar 2012 Max 1200 kal. om dagen uden motion giver også vægttab hvis du drikker 3 l vand om dagen og ikke drikker andet slags væske

• #16   21. mar 2012 har jeg også prøvet..

• #17   21. mar 2012 Har du prøvet NUPO? :O)

• #18   21. mar 2012 lige pt. er jeg på nupe kl 8, 11, og 3, også sund aftensmad.

• #20   21. mar 2012 Stefani H: Ja, at tabe sig er en bitch!
    Hvad med at tage kontakt til en fitness ekspert? Motionscentre plejer at være skide søde til at lave programmer efter ens skader smiley
    Husker du at spise varieret?
    Kan varmt anbefale Go kuren fra Gomorgendanmark smiley
    Den lærer en en masse tricks og giver god inspiration til madlavningen!

• #21   21. mar 2012 go kuren er ikke lige mig, da jeg er ekstremt kræsen smiley

• #22   21. mar 2012 Antaget at du er sund og rask, og ikke får medicin der kan forklare vægtøgning/manglende vægttab (f.eks. pga væskeophobning, sænket stofskifte e.l.), så er bægttab i sidste ende et spørgsmål om at spise færre kalorier end man bruger -det VIL føre til vægttab.
    Så du må regne forkert enten når du regner ud hvor mange kalorier du indtager elller når du regner ud hvor mange kalorier du forbruger.

Der findes ingen genveje til varigt vægtab. Slankeprodukter kan evt bruges som en kickstart, men man kan ikke slanke sig og holde den slanke linie, alene ved brug af slankeprodukter.

Så du må have lagt dine kostvaner om -evt med hjælp fra en diætist. Det handler ikke om at gå på kur, men om at ændre livsstil

• #23   21. mar 2012 Og så vil jeg lige tilføje at ridning, omend det er godt for alt muligt andet, ikke er en motionsform der giver det helt store i forhold til at få pulsen rigtigt op og få brugt en masse kalorier.
    Er selv rytter, og ridning er bestemt motion -men jeg ville ikke lade det stå alene i forbindelse med vægttab.

En mulighed kunne jo være svømning, det burde knæene osse kunne holde til

• #24   21. mar 2012 Michelle - lige mine ord ;O))

• #25   21. mar 2012 Stefani: Så kom med et eksempel på, hvad du spiser på en dag?

• #26   21. mar 2012 De piller man lovligt kan få i Danmark og uden recept er ikke fem potter p*s værd!! Så er det sagt..

Det er et spørgsmål om at ligge livsstilen om..
    Jeg har selv dårligt knæ, dårlig skulder og et knæk på rygsøjlen..
    Men jeg dyrker den motion jeg kan.. Og er efterhånden ved at have styrke nok i mit knæ til at kunne løbe mindre distancer på løbebånd.. Kan ikke i naturen da en lille hældning kan skabe problemer..
    Og ellers er vægttræning en rigtig god måde at tabe sig på også.. Der har du øget forbrænding i nogle timer bagefter..

Min ene uge ser sådan ud..
    Mandag - Ben..
    Tirsdag - Skulder/tricep/mave
    Onsdag - Bicep/bryst
    Torsdag - Nakke/ryg/mave
    Fredag - Ben
    Lørdag - Fri
    Søndag - Forskelligt

Den anden uge.. (Cardio er step eller løb)

Mandag - Cardio
    Tirsdag - Styrke forskellig
    Onsdag - Cardio
    Torsdag - Cardio
    Fredag - Fri
    Lørdag - Fri
    Søndag - Styrke forskellig

Har så heldigvis personlig træner på i form af min søde X kæreste..

Mad er typiskvis sådan her..

Efter træning - En banan
    Morgenmad - Havregryn med skummetmælk
    Formiddag - Et æble
    Middag - Salat med kylling/rejer/tun
    Eftermiddag - Et æble
    Aften - To knækbrød med kylling og et par gulerødder..

Det er hårdt, men er i fuld gang med at blive sommerklar.. Og jeg kan se en forskel selvom jeg er 164 cm og ca 52 kg..

• #27   21. mar 2012 Grunden til mine uger er så forskellige er at jeg den ene uge har 11-19 vagt og derfor træner efter arbejde.. Og den anden er det 16-24 vagt og jeg derfor træner om morgenen..

Jeg har dog kun tid til en times motion og det irriterer mig.. Så kan jeg ikke opnå hvad jeg gerne vil.. Så skal nok have lagt min kost endnu mere om og se om jeg kan finde tiden til en time mere i centeret..
    Vi må se hvor bidt af det jeg bliver og om det så kunne interesserer mig at gå til ekstremerne med fitnesskonkurrencer..

• #28   21. mar 2012 King Of Heaven - Man siger normalt man ikke må gå under 1300 kcal..
    Og undrer mig lidt over kommentaren "Sådan plejer jeg at gå på kur"
    (Dette kan ikke forstås som et angreb, blot forundring)

Men slankekur burde det ikke være noget man kun gør én gang?
    Hvorefter man har lagt sin livsstil om så man kan holde denne vægt og derfor ikke behøver gå på kur en gang til..?

• #29   21. mar 2012 Kan du ikke komme med et eksempel på hvad du spiser på en dag?

Jeg spiser den "pille" der hedder Chillipillen. Den kan købes i Matas og de fleste supermarkedet. Den inderholder chilli, grøn the, timian og nogle andre urter, som er med til at sætte forbrændingen lidt i gang.
    Man spiser en pille inden frokost og så inden aftensmaden, jeg synes godt at jeg kan mærke at de har en lille virkning. smiley

Ellers er jeg heller ikke meget for slankepiller.

• #30   21. mar 2012 stefanie H

Prøv at kontakte de centre der har crossfit, det er en naturlig måde at træne på, jeg kender flere der har haft stor succes med den slags træning, samt starter jeg selv til det om en måned, det er dog ingen dans på roser og det er super hård og man skal virkelig presse sig selv, men det virker smiley

• #31   21. mar 2012 Hvis man ellers er "normal" så taber man sig også ved at lægge kosten om - man behøver ikke engang at dyrke motion.

Hvis ikke, så har man ikke prøvet længe nok - eller syndet alt for ofte.

Jeg kender ingen slankepiller der virker, udover dem man får hos lægen, og der er mange grimme bivirkninger.

• #32   21. mar 2012 Har ikke selv erfaringer med denne, men 2 af min søns venner er gået på den nye kur/levemåde, der hedder :

Stenalderkost...

de har tabt sig meget og hurtigt, ved også flere af de kendte vi ser jævnligt og som er blevet noget tynde har omlagt kosten til den, så prøv at google stenalderkost, eller stenalderkur...

Det er noget med meget grønt, meget kød, nødder, lidt frugt o.lgn, ´ting man altis har haft tilgængeligt i naturen, og hvor man max havde ild til hjælp.... tror ingen brød, ingen ris, pasta osv...

• #33   21. mar 2012 Grundlæggende så burde man få et pænt og jævnt vægttab hvis man indtager 500 kalorier mindre pr. dag end man forbruger. Så hvis du ellers er sund og rask og ikke har problemer med stofskifte eller vægtøgende medicinindtag, så skulle du tabe dig ved at tælle kalorier.

Det er dog vigtigt at du udregner det kalorie forbrug der passer til dig og ikke går efter en eller anden standard. Nu kan jeg se at du ikke er så høj, så det kan have noget at sige. Jeg er selv ikke ret stor og de 1200-1300 kalorie indtag man anbefaler til kvinder under vægttab ville ikke give mig et vægttab med mindre jeg motionerede en del, for mit basale kalorie forbrug er helt nede på 1100 pr. dag.

• #34   21. mar 2012 De kalorier. hvordan tæller man dem? vil smadder gerne tabe mig , men er super kræsen og er en klovn til at spise morgenmad

Ts undskyld jeg spammer din tråd smiley

• Frank S
    Frank S Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #35   28. sep 2012 Phen375 slankepiller - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

• #36   28. sep 2012 tag kontakt til DDV de kan hjælpe, dig hvis du selv vil gøre en indsas, går der selv og har tabt 15 kg håber da at tabe 10 kg merre med deres kost plan ,så hop på den gynge ,kan kun andbefale det ,,

Kommentér på:
slankepiller.

Annonce