{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

Hvordan kan man gøre det..... {{forumTopicSubject}}


Startede dagen med den mest ubehagelige oplevelse.

På vej til arbejde lidt før kl. 6 ville jeg lige smide en pose affald i vores affaldscontainer, sådan en der åbnes med lågen opad, og idet jeg gør det, får jeg øje på en frygtelig tilredt kat, der ligger i det ene hjørne. Den kigger op på mig, hvæser svagt og ser meget forpint ud.

Ud fra min bedømmelse af kattens tilstand, ringer jeg til Falck, som ret hurtigt sender en dyretransport ud til mig - jeg venter på den, da jeg ikke vil risikere at den ikke bliver hentet.

Da redderen forholdsvis hurtigt har fået katten, ikke mere end en ret stor killing, fanget og i bur, kan vi se at den overhovedet ingen pels har på halen, den er indtørret og sort, kun øverst oppe er der et blødende
sår. Redderen er enig med mig i, at katten under ingen omstændigheder selv er kommet ned i containeren, og fortæller at han vil aflevere den hos en dyrlæge.

Hjemme fra arbejde igen ringede jeg til Falck og fik at vide hvor katten er afleveret, da jeg simpelthen ikke kan holde op med at tænke på den. Herefter fik jeg en snak med en meget sød dyrlæge, som har tilset katten og derefter ladet den sove ind. Hun fortalte, at det der var tilbage af halen, var indtørrede knoglerester, at der var mider i dens sår, og at hun mente at dens hale var blevet kørt over af en bil, trukket med at et hjul, så pels, hud og muskler var blevet trukket af, og at det sandelig var godt at dens lidelser var slut nu.

Men altså, hvem finder dog på at smide en så hårdt medtaget, men stadig levende kat, i en affaldscontainer - og hvor længe har den mon ligget der? Hvor afstumpet kan man være???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan kan man gøre det.....
Kommentér på:
Hvordan kan man gøre det.....

Annonce