{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

Gode historie !! Bare kom {{forumTopicSubject}}

Jeg har en:

For nogle tid siden havde en jeg pose Basette Engelsk vingummi (1 kg) hjem fra en ferie fra tyskland.
Jeg havde så åbnet posen og spidst max. to håndfulde, da jeg vil gå i seng. Skal lige siges at jeg spidste dem i min stue, hvor de lå på sofabordet. Gæt lige hvem der har den helt rigtig høje til at få en snude ind over bordet.

Næste morgen ser jeg posen revet lidt i stykker, men vindgummier rundt om den. Det sjoveste er at i posen lå der godt en eller to håndfulde vingummier tilbage....
Hvem der så havde spist af mit slik, må have meget ondt i maven og simpelhed ikke kunne få mere ned... hehe.

Den lille slik-tyv afsløede sig selv nogle dage efter med opkast og dårlig mave. Det er også forståligt efter næste 750 g slik.

Så husk din hund er meget kreativ, så lav vær med at have mad/slik på et sofa bord.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gode historie !! Bare kom
  • #1   23. apr 2006 Vi havde besøg af nogle venner, de havde været på mac donalds med børnene....Faderen havde gemt en sursød sovs i sin jakkelomme, vupti! Så havde Battie fået guflet den, ingen dårlig mave med sølvpapiret kom helt ud! Heldigvis ingen skader...Når han stjæler nogle gange og vi er itvivl om, hvad det er, så giver vi ham aspargessnitter og cultura - det virker!

• #2   23. apr 2006 Jeg kender en hund, som var alene hjemme. Han synes pludselig han trængte til en dåse makrel i tomat, og hvad gør man når der nu ikke er nogen hjemme til er servere det? jo, man åbner skuffen med koncerves, nappen en dåse og åbner den, og så velbekomme :o) til al held kom han ikke til skade, det kunne jo godt være gået galt med sådanne en dåse

• #3   23. apr 2006 Ja tak , spiser vi aftensmad ved sofa bordet, er det helt 100 at vi ikke skal gå i køkkenet efter noget, medmindre den anden af os, blir tilbage og holder øje med bordet. Rasmus er meget god til at stå med for benene på sofan bordet. Og han har allerede lært Olsen den, for han gjorde det samme i aften (dog da vi var ved at rydde maden ud igen, så der var intet at hugge). Tsk tsk smiley

• #4   23. apr 2006 Nu er mine hunde nogle svin når de spiser, men jeg har lært at leve med det.
    Til fastelavn havde jeg købt 2 lækre fastelavnsboller med rigtigt flødeskum stiller dem på bordet og sætter kaffe over... Går så på 1. salen og ordner noget og kommer ned efter 10 min. Nilsson er smurt ind i flødeskum og Ally sidder og slikker det af ham.... Jeg tog tyven i næsten gerningsøjeblikket.....

• #5   23. apr 2006 Det var i øvrigt Nicki's "fætter" som også er en gårdhund, de er sku snu de gårdhunde :o) hi hi

• #6   23. apr 2006 Hehe kan lige forstille mig ham med flådeskumme i hele hovedet Mette

• #7   23. apr 2006 mette HA HA HA.... BUSTED....
    en ting er at stjæle...men ku de så ikke gøre det lidt mere fikst og spion agtigt....

Lykke

• #8   23. apr 2006 Min mor fortalte om et par hun engang kendte, der havde en meget velopdragen hund. De skulle til og i byen, og var ved at gøre sig klar. Imens de er i gang, får hunden også lige et stort kødben, fordi den skal være alene. De blir færdig og tar afsted. Da de kommer hjem, ser de deres hund sidde med savl ud af munden, fuldstændig våd...... DE HAVDE GLEMT AT SIGE "VÆRSGO" TIL DEN, og så opdragen, som den var, sad den stadig og ventede.....nååå stakkel...

• #9   23. apr 2006 7 9 13 har Nicki ALDRIG taget noget som han ikke har fået lov til. vi kan sagtens ha' mad på bordet og gå fra det, han rør det ikke

• #10   23. apr 2006 Pia: nååå hvor synd, men en god beretning

• #11   23. apr 2006 Lykke- der er intet fikst ved mine hunde. hehe

• #12   23. apr 2006 Jeg skulle have noget Müsli og lave mig en skål. Så går jeg op på mit værelse og begynder at spise det, mens kommer Emma ind og lægger sig op i min seng og kigge bedende på mig. Jeg kommer i tanke om noget jeg skal hent nedeunder, og jeg er kun væk i et halvt minut. Lige da jeg åbne min dør kommer Emma, slikkene om munden, listene, ja næsten kavlene ud, mens hun prøver at "gemme sig"

Hun havde lige brugt min kontostol som skammel. Der var intet tilbage i min skål......

• #13   23. apr 2006 hmmm min eks havde fået en kæmpe kurv fyldt med lækre chokolade og der var virkelig meget.. han passede så basse en dag og mens han smuttede til købmanden hyggede basse sig, kurven stod højt oppe på en hylde i køkkenet men på en eller anden måde er han hoppet derop.. han åd ALT!! selv sølvpapir men stoppede ikke der, på hylden nedenunder stod der en vaniliesukker som han fik væltet ned og tømte, og som dessert snuppede han en kulør som han nok har slikket lidt på og derefter fjernet låget på og rendt rundt ,med i hele stuen smiley Godt det ikke var min lejlighed siger jeg bare :DDDDDD

• #14   23. apr 2006 hehe
    de er snu...Når Aly stjæler herhjemme er det uden hæmninger.... Tror sku hun er sultet ihjel i hendes tidligere liv.. ;o)))

• #15   23. apr 2006 havde engang en veninde der sq til fest.... hun sku så medbringe kager med fjolle tobak i....
    hende og kæresten kører glade mod begivenhederne...da de holder foran huset....ser de på hinanden og siger samtidig "du tog kagerne ikk?? "
    PANIK PANIK.... hu hej får de vendt bilen hjemad, da de kommer ind finder de deres Dalmantiner noget sløv meget rødøjet, med kagekrummer om munden.....
    min veninde blev dybt ulykkelig og bange, og endte med at sidde hele natten og vågen over hunden.....
    Alt gik godt og hunden kom sig dagen efter..... men min veninde medbringer nu kun almindelig mad til festlige lejligheder.....
    Skal sige at det ku ha endt rigtig galt, hvis den havde spist flere end den gjorde og min veninde skammer sig stadig meget over episoden....

Lykke

• #16   23. apr 2006 kejser- føj det har svinet ;o)))

• #18   23. apr 2006 mette endnu engang LOOOOOLLLL

Lykke

• #21   23. apr 2006 Bolette, ja hunden var opdraget, men det var da lidt synd den stadig sad der og havde fråede ud af munden *G* Tror ikk Rasmus ville have holdt det så lang tid

• #22   23. apr 2006 Lykke- den er staks værre med fjolletobak, hvis en hund kunne grine så havde den sikkert gjort det ;o))

• #23   23. apr 2006 det tog en hel dag at rense gulvet og man kan stadig se det nogle steder endnu smiley stakkels lille eks :DDDD skal lige love jer der var en der var gal da jeg brugte hel dag på at nusse og pusse om basse for at han skulle få det godt igen, i stedet for at massere ømme skuldre smiley

• #24   23. apr 2006 DFFD- det gjorde du ikke ????????? hehehe sikke et temparment

• #25   23. apr 2006 vi havde gæster for et lille stykke tid siden! nemo og sille lå inde ved mig lige pludselig er nemo væk. men kommer igen efter et lille stykke tid med noget i munden! det var den lammekølle som vi skulle havde haft! men hun kom helt hen og afleveret den til mig i hånden!

åh ja man er jo en fårhund *ss*

• #27   23. apr 2006 haha eller da vi holdt familiefest og der var købt lækker mugost (meget, rigtig meget) der lige pludselig manglede fra spisebordet smiley Øv øv for en maverumlen der blev smiley

• #28   23. apr 2006 Jeg havde over en længere periode mistet en del ting fra mit hjem alt fra kuglepenne, chocolade, slik, papir osv.. Og en dag da jeg så kommer ned i stuen ligger Fluffy i sofaen og spiser noget.. Jeg ser selvfølgelig hvad det er og det er så en halv plade ritter sport chocolade.. hmm hvor havde hun lige den fra?? Nå jeg tager den væk og smider den ud, da jeg så kommer ind i stuen ligger hun igen med noget chocolade hmm hvor har hun det fra.. Jeg går så ud i køkkenet og holder øje med hende og hun stikker så hele næsen ned i hjørnet på min hjørnesofa og op kommer endnu et stykke chocolade... Jeg fjerner hende og flytter hynderne og hvad der ikke ligger dernede det er ikke for lidt... alt hvad der har været forsvundet ligger i min sofa under ryg og sidde hynde.... Så kan man jo bare lære at støvsuge noget mere mellem hynderne i sofaen!!!! Så min græker tøs har vist sig at være halvt egern der laver vinterlager i møblerne!!!!!!

• #29   23. apr 2006 DFFD puuuuha smiley sejt gjort smiley

• #30   23. apr 2006 ~~***Nadja***~~ ( Smørum ) sidder her og græder af grin kan lige se det for mig smiley

• #32   23. apr 2006 Mette det tror jeg faktisk den gjorde....den havde ihvertfald et små fjoget fjæs på....

Lykke

• #33   23. apr 2006 Nadja... Hold da op jeg kan ikke lavde være med at grine.
    ROFLMAO !!!

• #34   23. apr 2006 Kejser jeg havde selv svært ved at holde masken.. for det var jo ret smart fundet på af hende... *LoooL* Nu bliver sofaen dog tjekket dagligt...

Gizmo lavede også noget meget mærkeligt forleden dag... Jeg sad i min sofa og så film imens jeg lige gnaskede nogen kolde frikadeller i mig.. Gizmo er meget glad for frikadeller men han får dem ikke.. Det var han så ikke helt enig i .. Han starter med at sidde og kigge på mig og da jeg lader som ingen ting, kravler han lige så stille op på mit sofabord lige foran mig og sidder og glor på mig, med det mest trodsige udtryg i øjene.. Jeg siger han skal gå ned og hvad gør hunden gør af mig!!! Det har jeg aldrig oplevet med ham før så jeg begynder desværre at små grine lidt af ham (det så meget sjovt ud) Jeg skælder så ud og imens hopper han lige over og stjæler frikadellen ud af min hånd og spurter med den i munden ud i haven og gemmer sig!!!! Jeg blev så chokeret over ham for det har han bare aldrig gjort før og han er jo 4 år nu!!!! Så det er vist en forsinket lømmelalder....

• #35   23. apr 2006 Hehe utrolig.

Det sjove er at de ved udemærket godt at de gør eller skal til at gøre noget de ikke må, men alligevel er fristelserne for store

• #36   23. apr 2006 Sikke nogle kreative hunde vi har! *LOL* Op til jul havde min datter pyntet op med alle hendes julenisser, ved I hvor 40 nisser med fyld de kan fylde når de er dissekeret? Hele huset flød med nisseindmad og Battie kendte intet til det, han lå med sine store brune øjne, der sagde, jeg aner ikke hvor det her kommer fra!*GG*Vi vadede rundt i nisseindmad, der må være noget helt specielt i...

• #38   23. apr 2006 *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Sidder med det største grin i fem-øren!

Super gode historier!

Bella har ikke lige stjålet andet, end når jeg har haft stillet mit glas mælk på sofabordet, og lige gået i køkkenet... hvad er det for en lyd? Bella er slubrede mælken i sig, og da hun fik øje på mig, hvad gjorde hun??? Stoppede? Nej da... hun slubrede bare endnu hurtigere, så hun lige kunne få det sidste med, inden jeg skubbede hende væk,

• #39   23. apr 2006 DFFD... Fluffy stjæler med arme og ben når hun kan komme til det, jeg tror det er en vane der ligger i de Grækeres blod!!! Hun samler alt op når vi går tur og så bliver det lagt hjemme foran skraldespanden... Hun kunne godt få job i en park tror jeg!!!!

Ja Gizmo var vist godt klar over at det galt om at komme væk, desværre tror jeg mere det var får at få den i fred fra Fluffy end at gemme dem fra mig!!!!! Men han er de sidste 2 måneder bare blevt så provokerende over for mig, han høre intet af hvad jeg siger til ham og han kan ikke finde ud af at være løs længere han går bare også selvom jeg gemmer mig, løber den anden vej osv... Forleden aften smuttede han ud af sit halsbånd og mig og Fluffy rendte så rundt i 45 min og ledte efter ham... Der var så en dame med en Lhasa apso der havde holdt ham beskeftiget imens og da jeg så kom hen og tog fat i ham og skældte ham ud fik jeg bare et blik der sagde rend mig mor!!!! Jeg måtte derefter trække ham baglens hjem, for han ville ikke med!!!!! Og så er der Fluffy på 1 år der bare er så sød at gå med også løs.. hun kommer hver gang jeg kalder...

• #40   23. apr 2006 Tina var der ikke noget med nogen vatpinde???? Kan vist huske et billede af den lille forbryder igang i kurven!!!! *LoooL*

• #41   23. apr 2006 Nadja--->

Nååå ja... men det er ikke mad. Hihi. Men jo dem stjæler hun stadig.

• #42   23. apr 2006 Tina det har jeg en kat der er god til... det var dog værst da han stjal en hel pakke træ tandstikkere.... og spredte dem ud over mit stuegulv (havde gulvtæppe på) Det gjorde pænt ondt at vågne op til... Fik en op i foden... av av av....

• #43   13. maj 2006 hehe jeg kan en sjov historie med Mads!
    Vi sad ude i haven her for ikke ret længe siden og spiste rundstykker, da mads lader som om han vil op til også at sidde, og hende mads vil op til, skal til at tage en bid af hendes brød, da hun ser at mads hapser det i sig.
    Og der har også været noget i påsken, med at jeg kommer hjem fra byen, og ser at det påskechokolade som en ven skulle have haft er væk og kassen ligger ud over hele stuen, og Mads " siger" at han er nok så uskyldig.

• #44   8. jan 2007 ha ha ha sjove historier jeg har skam også et par stykker jeg vil dele med jer min gamle boxer har også en mani med at stjæle ting for så at gemme det i sofaen eller sengen jeg har dele børn og efter en weekend hos deres far skal knægten i seng pludselig kommer drengen ind i stuen med en rød pølse som han har fundet under hovedpuden dette er kun en af de få ting som er fundet i årenes løb men meget sjovt de sådan gemmer ting gammelt brød osv..den anden historie handler om min meget madglade hvalp som også fik snuppet min oksemørbrad bøf fra stuen ved sofabordet hunden napper den i en fart jeg skriger HVOR ER MIN BØF og opdager nero har den i munden jeg flår den ud af kæften på ham skyller bøffen og spiser den lige foran ham og gæt NEJ HAN FIK INGEN TING

• #45   14. jan 2009 Kom med nogle nye historier

Kommentér på:
Gode historie !! Bare kom

Annonce