En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shutter Island
  • #1   19. jul 2010 Ja, den var ok. Men intet nyt under solen.

• #2   19. jul 2010 ja..kun godt li den

• #3   19. jul 2010 Med fare for at lyde total uvidende... Så forstod jeg altså ikke slutningen... VAR han virkelig syg eller VAR han virkelig normal?? Jeg blev ihvertfald ikke helt klog på slutningen og det er jo mega irriterende ikke at få den rigtige tolkning med....

• #4   19. jul 2010 Rikke J
    - Har det på præcis samme måde, syns der er lidt forvirring angående slutningen (;

• #5   19. jul 2010 Skvattede i søvn til den, så den fangede mig ikke *GG*

• #6   19. jul 2010 Jeg er helt overbevist om han var syg og de var med på legen for at gøre det lettere for alle partner. Men hende i grotten kan jeg ikke helt finde ud af

• #7   19. jul 2010 Christina F Ja du siger noget

• #8   19. jul 2010 Men den sidste bemærkning der med at han ikke vidste om man skulle dø som en god mand eller leve som et monster, og så efterfølgende lægens kald på ham, efterfulgt af en kunstpause, fatter jeg bare overhovedet ikke...

• #9   19. jul 2010 Han levede ien fantasi verden, da det var for hård en kost for hans psyke at leve med konen havde druknet børnene og han skød konen.
    Da det gik op for ham at hans "virklighed" ikke var virklig, valgte han at få det hvide snit, derfor reagerede han på lægens lille "kontrol" og lod som om han var gledet tilbage i fantasien..
    Fed film, som godt kan ses flere gange.

• #10   19. jul 2010 Kæresten og jeg så den igår og vi blev godt nok positivt overraskede smiley Syntes den var super fed smiley Tænkter stadig over den for at få det hele til at hænge sammen smiley
    Men hende han så i grotten, var det ikk godt nok sygeplejersken man ser, der hvor de vil have ham til at erkende, at han er syg?

• #11   19. jul 2010 Utrolig fed film!

• #12   19. jul 2010 Opfattede det også som Anne K smiley
    Er jeg den eneste, der forventede at hende den gamle dame med få grå hår og nogle syge øjne, som "sshhh-ede" af ham, da han kom til stedet og som både ses under menuen og bag på dvd coveret, ville være mere med i handlingen? Troede hun skulle være meget med smiley

• #13   19. jul 2010 Mega fed film. Den gjorde stort indtryk på mig.

• #14   19. jul 2010 Syntes den var viiildt langtrukken! Det er kun slutningen der blev rigtig psykologisk, som jeg havde forventet hele filmen egentlig var!

• #15   19. jul 2010 Jeg synes det er den slags film der burde blive lavet flere af. Jeg savner den slags film. Leo er en af miine yndlings skuespillere. Han kan bare det der med mystiske film.
    Men ja. Efter min mening fler af den slags film. De bliver ikke lavet så meget mere desværre. smiley

• #16   19. jul 2010 Mandy Sisse N
    Hvis Leo er din yndlings skuespiller, så har du vel set "blood diamond"?
    UHA, dér kan man snakke om en film til den STORE guldmedalje. Den er virkelig rørende - netop fordi den bygger på virkelige hendelser smiley

• #17   19. jul 2010 Det hele var et set up, da han var syg. Og lægerne legede med på den, så han kunne leve i sin lille verden, hvor han var detektiv. Lige da Leo ankommer til øen, er der en dame i haven som kigger på ham og tysser - fordi hun godt ved det er en leg, men jo ikke må sige noget om det.
    Til sidst tager han "livet af sig selv". Da Leo og lægen (som han troede var hans kollega) sidder og snakker på trappestenen, ved Leo godt den er gal med ham - det set up var en ny metode lægerne brugte for at hjælpe de syge, og Leo var kurret. Men han ville ikke leve med, at han havde skudt sin hustru, som jo havde taget livet af deres børn.

En meget spændende film!! :))

• #18   20. jul 2010 har set den op til flere gange... har altid været meget betaget den slags "tænke " film... og sys alt i alt den var enormt god... var meget positivt overrasket over den... sys den mindede lidt om Identety ( staves ) som også kan anbefales hvis man er til den slags genre... smiley

• #19   20. jul 2010 Christina F (og André og Louise) - Arh ja, jeg havde selv været inde på, at hendes tyssen måske var for at få os ekstra meget til at tro, at de gemte på en grum hemmelighed, men havde ikke lige selv fået vendt den til, at de selvf gemte på en anden hemmelighed smiley

Synes det er dejligt med sådan en film, man kan gå og vende i hovedet længe (hvis man altså som jeg ikke altid er helt skarp :p) Elsker også denne genre og er enig i, at der desværre er for få smiley
    Vil lige finde ud af, om jeg har set "Identity" smiley

Kommentér på:
Shutter Island

Annonce