{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Hvad skal I i ferien? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Jeg synes vi trænger til en sommerferie tråd!
Mest fordi jeg sidder på mit arbejde lige nu og ikke kan komme videre før en anden kollega møder ind.

Så sad jeg jo og glædede mig til sommerferien ! (Jeg har godt nok lige holdt 14 dages ferie med min nye hvalp - men det vil jeg ikke kalde ferie, det var hårdt atbejde hehe. Så jeg holder et par uger mere med kæresten senere)

Vi skal ingen steder hen i år, da vi lige har fået ny hund, så det hele står i hundenes tegn smiley
Men vi har i stedet lavet den aftale, at vi vælger en aktivitet hver som vi så skal ud og hygge med.
Tænkte jeg ville presse citronen lidt og foreslå en tur i skoven på hesteryg - selvom jeg godt ved min kæreste absolut ikke er til heste hehe.
Det er jo en hver hestepiges drøm, at hendes søde kæreste vil med på romantisk skovtur! (Er "gammel" hestepige og har endnu ikke haft en kæreste der ville)

Men for pokker - manden sagde sgu ja, helt uden at skulle tænke over det eller brokke sig! Så vi lejer et par heste og skridter en skøn tur i skoven i vores ferie og jeg glæder mig sådan.

Jeg gætter så på jeg skal trækkes med hen over en golfbane - men hva' - han ofrede sig for mig så det gør jeg da også for ham. (Golf er jo heller ikke skræmmende som dét, at sidde på en hest kan være for en nybegynder. Golf er bare.... ikke mig hehe)

Hvad skal I andre have gang i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal I i ferien?
Kommentér på:
Hvad skal I i ferien?

Annonce